اطلاعات تماس
  • 091281*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096389919525

قیمت انواع یخچال ایستاده صنعتی مناسب مغازه و فروشگاه

فروش انواع صنایع برودتی به ارزان ترین قیمت بازار

کد: 140106096389919525

https://bit.ly/3cy7CJn

، (اخبار رسمی): یخچال‌های ایستاده، یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال‌های صنعتی هستند. شیشه‌های به کار برده شده در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این نوع از شیشه‌ها این است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند و سرمای داخل یخچال به بیرون منتقل نمی‌شود.

فروش انواع صنایع برودتی به ارزان ترین قیمت بازار
فروش انواع صنایع برودتی به ارزان ترین قیمت بازار

یخچال‌ صنعتی وسیله‌ای برای خنک نگه داشتن محصولات فاسدشدنی بوده و در انواع مختلفی تولید می‌شوند و از تجهیزات ضروری برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی در صنعت صنایع غذایی است.

این محصولات، برخی از این یخچال‌ها طوری طراحی شده‌اند که مشتریان به راحتی و بدون نیاز به حضور صاحب فروشگاه می‌توانند محصولات مورد نظر خود را بردارند. یخچال صنعتی کوچک، همانند دیگر یخچال‌ها، موتور هوای گرم داخل کابین دستگاه را به بیرون از آن منتقل کرده و بدین طریق محفظه داخلی دستگاه را خنک و سرد نگه می‌دارند.

یخچال ایستاده

یخچال های ایستاده یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال های صنعتی هستند. شیشه های به کار برده شده، در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند، یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از شیشه های این است، که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند، سرمای داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود. تعداد طبقه های یخچال های ایستاده صنعتی با هم متفاوت است و با توجه به سفارش مشتریان می توان تعداد آن‌ها را زیاد یا کم کرد.

از این یخچال ها در مکان هایی که کمبود جا دارند و دارای فضای محدود هستند، مانند فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل این سیستم گردش هوا به صورت یکسان و یکنواخت است و در همه نقاط داخل یخچال ساندویچی دما یکسان است. همچنین محصولات داخل یخچال فروشگاهی تازه باقی می‌مانند.

ورق های به کار برده شده برای تولید یخچال سوپرمارکتی از نوع استیل مقاوم است؛ به همین خاطر قابلیت شست و شوی هم دارند، نوع عایق بندی به کار برده شده، در یخچال فست فودی از نوع پلی اورتان است.

انواع یخچال ایستاده

 یخچال های ایستاده را به عنوان یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال پروتئینی برای نگهداری محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین شما می توانید جهت نگهداری از انواع بستنی‌ها یا دیگر محصولات مد نظر خود از یخچال بستنی استفاده کنید.

ابعاد یخچال ایستاده

یخچال‌های ایستاده در مجموعه ما در ابعاد مختلف (60، 70، 90، 120، 150 سانتی متر) و طرح های مختلف با به کارگیری از بهترین قطعات و موتور در تولید این نوع از یخچال ویترینی استفاده می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091281*****
[نمایش اطلاعات]