اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106106392219146

خرید و قیمت چسب چوب

کد: 140106106392219146

https://bit.ly/3KMCvqe

، (اخبار رسمی): یکی از پر طرفدار ترین و نام آشنا ترین چسب ها برای عموم مردم و هنرمندان و نجاران، چسب چوب میباشد که میخواهیم به معرفی و بررسی این محصول و کاربرد های متفاوت و نکاتی که باید در حین استفاده رعایت شود بپردازیم..

خرید و قیمت چسب چوب
خرید چسب چوب

چسب چوب مایعی غلیظ و  سفید رنگ است که بر پایه رزین ونیل استات  میباشد به همین علت هست که حلال آن ها آب هست و با رنگ های پلاستیک به راحتی ترکیب میشوند.

تفاوت رزین ونیل استات با رزین اکریلیک در مقاومت به آب میباشد .محصولاتی که بر پایه رزین اکریلیک میباشند بعد از خشک شدن در مقابل آب مقاوم هستند ولی چسب چوب که بر پایه ونیل استات میباشد بعد از خشک شدن هم به آب مقاوم نیست و ضعف دارد.

چسب چوب متریال بسیار پر طرفداری است برای چسباندن چوب و مجسمه و کار های هنری به این خاطر که چسب چوب زود خشک نمیشود و به خاطر حالت خمیری و انعطاف پذیری که دارد به شخص اجرا کننده فرصت این رو میدهد که کار خود را دقیق تر و در زمان بیشتری انجام دهد. به دلیل قدرت بالای چسب چوب بعد از خشک شدن چسب میان دو قطعه چوبی دیگر هیچ راهی برای جدا کردن این دو قطعه نیست به جز شکستن این قطعه ها که طبیعتا کار مطلوبی نیست. چسب چوب ها در دو نوع تولید میشوند اولین نوع سفید رنگ هست و نوع دوم بی رنگ هست

البته هر دو نوع در ابتدا سفید رنگ هستند ولی نوع اول بعد از خشک شدن همچنان سفید میماند و نوع دوم بعد از خشک شدن کاملا بی رنگ میشود و اثری از آن دیده نمیشود. که عموما بسته به سطح کار باید بین این دو نوع انتخاب کرد.مطلبی که در مورد این چسب ها هست نوع دوم این محصول که بعد از خشک شدن بیرنگ میشود رو چسب با کیفیت تری میدانند که حقیقتی درست میباشد. عموما چسب های درجه یک  بعد از کار بی رنگ میشوند.

رزین ونیل استات رابطه خوبی با سیمان دارد و به همین رو خیلی از استاد کار ها سیمان رو با چسب چوب ترکیب میکنند و برای درزگیری و درست کردن ملات برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده میکنند که به گفته خیلی از اساتید حتی ملات بسیار قدرتمند تری نسبت به چسب کاشی و سرامیک میباشد. با این تفاوت که بعد از ساخت این ترکیب باید خیلی سریع اجرا شود به این دلیل که بعد از یک تا دو ساعت ملات خشک میشود و غیر قابل استفاده میباشد.

کاربرد چسب چوب

چسب چوب کاربرد های بسیاری دارد که ابتدایی ترین کاربرد این چسب ها در رابطه با ساخت مبلمان،صنایع چوبی،معرق کاری، ام دی اف و ... میباشد. از دیگر کاربرد های دیگر این محصول چسباندن قطعات گچی و ابزار گچی به گچ دیوار و گچ بری میباشد که در خانه ها و دفاتر کار و تالار ها کاربرد دارد. دیگر کاربرد این محصول که بالاتر هم به آن اشاره کردیم درست کردن ملات برای چسباندن سرامیک و کاشی و سنگ میباشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | صنایع دستی