اطلاعات تماس
  • ۰۲۶۳۴۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106106392519531

ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات صنعتی خدری

کد: 140106106392519531

https://bit.ly/3wRwEKs

، (اخبار رسمی): شرکت مهندسی و طراحی خدری با بیش ازیک دهه فعالیت در امر طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی با تکیه بر دانش روز و کادر متخصص همواره در تلاش بوده است تا تمامی محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی و با توجه به تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کند.

ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی ، ماشین آلات صنعتی خدری
ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات صنعتی خدری

شرکت مهندسی و طراحی خدری با بیش ازیک دهه فعالیت در امر طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی با تکیه بر دانش روز و کادر متخصص همواره در تلاش بوده است تا تمامی محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی و با توجه به تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کند و میتوان گفت در این چندین سال همکاری با مدیران شرکتهای بزرگ و کوچک توانسته ایم اعتماد و رضایت ایشان را کسب کنیم. گروه ماشین سازی خدری فروش محصول را پایان کار خود نمیداند بلکه شروع تعهدی جدید برای مشتری مداری بیشتر و بهتر میداند.
تیم حرفه ای ماشین سازی خدری متشکل از طراح، تراشکار، مونتاژ و متخصصین در حوزه ماشین سازی است که توانایی طراحی ماشین آلات جدید را دارا می باشند. بطوری که ابتدا ماکت سه بعدی دستگاه درخواستی مشتریان عزیز توسط طراح به وسیله نرم افزارهای نقشه کشی صنعتی طراحی و نقشه میشود و سپس بدست تراشکار سی ان سی که با دقت بالا و مهارت زیر نظر استانداردهای موجد تبدیل به قطعات میشود. و از آنجا توسط مونتاژکار مونتاژ میشود و پس از طی کردن مرحله آزمون و خطا و چک کردن تمامی استانداردهای موجود برای یک دستگاه تولیدی توسط متخصصین گروه صنعتی ماشین سازی خدری به مشتری تحویل داده می‌شود. 

گروه ماشین سازی خدری با پشتیبانی و مشاوره های تخصصی بعد از فروش یک محصول همواره به شما کمک میکند تا خط تولید به روز و فعال داشته باشید. مشاوران ما همیشه برای پشتیبانی محصولات در خدمت شما هستند.

همچنین گروه پشتیبانی و مشاوره ماشین سازی خدری به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای راه اندازی خط تولید یک محصول با توجه به سرمایه و امکانات موجود داشته باشید. بسیاری از مشتریان ما ریسک پذیری پایین و سود بالا از تولید یک محصول را میخواهند که مشاوران ما با توجه به سرمایه شما بهترین پیشنهاد را می‌دهند.

ارائه فرمول محصولات


خدمتی دیگر از شرکت ماشین سازی خدری برای تولید کنندگان اسپری لاستیک، داشبورد و انژکتوراین است بعد از عقد قرارداد دستگاه اسپری پرکن فرمول تولید این محصولات بصورت کاملا رایگان در صورت درخواست مشتریان تقدیم میگردد. که فرمول اسپری لاستیک با بهترین نوع کیفیت و قیمت تمام شده پایین در سه نوع کفی، گازی و آبپاش با توجه به نوع درخواست ارایه می‌شود.

طراحی و ساخت ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی خطوط (حبوبات- خشکبار- ادویه جات- سبزیجات تازه و خشک- خرما- قند- چیپس – پفک –پاپ کرن )
انواع دستگاه های بسته بندی گرانولی – پودری – توزین دار – خشک کن های میوه – قوطی پرکن – کیسه پرکن و …

دستگاه اسپری پرکن اتومات و نیمه اتومات / دستگاه پرکن مایعات (مایعات غلیظ) / دستگاه پرکن چسب ۱۲۳ و چسب سیلیکون / دستگاه استرچ پالت و …

https://khedrimachine.com

instagram.com/Khedri_machine

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۶۳۴۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته