اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106106392816287

کاریابی آنلاین

کد: 140106106392816287

https://bit.ly/3QhhXY6

، (اخبار رسمی): استفاده از خدمات کاریابی آنلاین برای کارجویان بسیار راحت بوده و می توانند تنها با چند کلیک ساده علاوه بر ثبت رزومه در آزمون های شخصیت شناسی نیز شرکت نمایند.

ثبت نام رایگان در سامانه کسوری ملی کار

کاریابی آنلاین 

یکی از مهم ترین وظایف کاریابی ها تسریع در امور استخدامی می باشد و در این راستا کاریابی های آنلاین سعی دارند تا ارتباط مستقیمی بین کارجو و کارفرما فراهم آورند.

کارجویان از طریق کاریابی های آنلاین می توانند در کمترین زمان ممکن از آخرین آگهی های ثبت شده با خبر شوند و رزومه های خود را برای آگهی های مرتبط ارسال نمایند.

هم چنین کارفرمایان نیز می توانند در کمترین زمان ممکن از آخرین رزومه های ثبت شده باخبر شده و نیروهایی که شرایط همکاری با شرکت مورد نظر را داشته باشند را جذب نمایند.

استفاده از خدمات کاریابی آنلاین برای کارجویان بسیار راحت بوده و می توانند تنها با چند کلیک ساده علاوه بر ثبت رزومه در آزمون های شخصیت شناسی نیز شرکت نمایند.

از سوی دیگر کارفرمایان نیز تمایل دارند تا نیروهای مورد نیاز خود را از طریق کاربابی های آنلاین جذب نمایند چرا که همیشه به رزومه های تازه ثبت شده دسترسی دارند و می توانند نیروهایی با تخصص بالا را در کمترین زمان ممکن جذب نمایند.

خدمات ارائه شده به کارجویان توسط کاریابی های آنلاین رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای از کارجو برای ثبت رزومه دریافت نمی شود.

کارفرمایان نیز می توانند به تعداد مورد نظر آگهی خود را به طور رایگان در سامانه ثبت نمایند و کارجویان نیز به محض مشاهده آگهی مورد نیاز در صورت داشتن شرایط همکاری رزومه خود را برای کارفرما ارسال نمایند.

همچنین کارفرمایان نیز می توانند شرایط جذب همکاری را به طور دقیق در جزئیات آگهی ثبت نمایند.

نکات مهم در زمینه استفاده از سایت های کاریابی آنلاین برای کارجویان و کارفرمایان به شرح زیر می باشد:

کارجویان باید رزومه خود را به طور دقیق در سامانه های کاریابی ثبت نمایند، و از ارائه هر گونه اطلاعات گمراه کننده و نادرست جدا خودداری نمایند.

اطلاعات ضروری مانند شماره تماس، مهارت ها و تجریه های کاری را با دقت کامل تکمیل نموده و از شماره تماس ثبت شده در رزومه همیشه در دسترس باشد.

کارفرمایان نیز باید شرایط شغلی و استخدامی خود را به طور دقیق وارد نمایند تا کارجویان با شرایط پرداخت حقوق، بیمه، بیمه تکمیلی، نرم افزارهای مورد نیاز و... اطلاعات لازم را داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]