اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176408918773

ارج نامه نیکوکار دامغانی دکتر علی اصغر عالِمی

کتاب جاودانگی منتشر شد

کد: 140106176408918773

https://bit.ly/3B8sNKb

، تهران , (اخبار رسمی): ارج نامه نیکوکار دامغانی دکتر علی اصغر عالِمی با قلم و نگارش دکتر عبدالعلی بصیری و دکتر مهدی صرفی، تهیه و تدوین شده به زودی توسط موسسه انتشاراتی مشق شب منتشر شد. کتاب جاودانگی به سفارش دانشگاه دامغان و انجمن خیرین دانشگاه دامغان به جهت پاسداشت مقام شامخ خیر ارجمند دکتر عالمی منتشر شد.

کتاب جاودانگی  منتشر شد
کتاب جاودانگی منتشر شد

دکتر علی اصغر عالمی خیر ارجمند و دانشمند بسیار کوشایی هستند که با وجود زندگی و کار در خارج از کشور به ایران بازگشتند و با انجام کارهای متعدد همچون هبه منزل مسکونی به دانشگاه دامغان ماندگار شدند

کتاب جاودانگی
ارج نامه نیکوکار دامغانی دکتر علی اصغر عالِمی منتشر شد..

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب کتاب جاودانگی، ارج نامه نیکوکار دامغانی دکتر علی اصغر عالِمی به زودی که با قلم و نگارش دکتر عبدالعلی بصیری و دکتر مهدی صرفی تهیه و تدوین شده به زودی توسط موسسه انتشاراتی مشق شب منتشر شد.
این گزارش می‌افزاید: کتاب جاودانگی به سفارش دانشگاه دامغان و انجمن خیرین دانشگاه دامغان به جهت پاسداشت مقام شامخ خیر ارجمند دکتر علی اصغر عالمی تهیه تنظیم و منتشر شد.

مهدی صرفی نویسنده کتاب با اعلام خبر انتشار قریب الوقوع کتاب جاودانگی افزود: کتاب جاودانگی ارج نامه نیکوکار، اندیشمند و فرهیخته دامغانی دکتر علی اصغر عالِمی شامل بخش های پیشگفتار،پرداختن به زندگی دکتر عالمی از زبان خودشان، دکتر عالمی از نگاه دیگران، بخش جاودانگی و نهایتا گالری تصاویر دکتر عالمی است.
دکتر مهدی صرفی یکی از تهیه کنندگان و تدوین کنندگان کتاب با اشاره به وظیفه اخلاقی و انسانی معرفی افراد سخاوتمند و خیر به جامعه در جهت ترویج و برکت خیر و خوبی گفت: «کتاب جاودانگی با هدف معرفی دکتر عالمی به هم شهری‌های دامغانی و هم استانی های او و دیگران با حمایت و همراهی و سیاست‌گذاری دانشگاه دامغان و بنیاد خیرین حامی دانشگاه دامغان تهیه تدوین و منتشر شده است.»
مهدی صرفی در خاتمه دانشگاه دامغان و بنیاد خیرین حامی دانشگاه دامغان را از پتانسیل‌های بلفعل و پویایی دانست که در مسیر و راه توسعه دانش محور اندیشه و عملکرد انسان‌های ارزشمند دانست که از هیچ کوشش و تلاشی در راه اعتلای ارزش‌های حوزه علم و اندیشه نظام جمهوری اسلامی ایران مضایغه نکرده‌اند.

کتاب جاودانگی در قطع وزیری و در ۱۶۸ صفحه متن توسط دکتر عبدالعلی بصیری و دکتر مهدی صرفی تهیه و تدوین و توسط موسسه انتشاراتی مشق شب به زودی منتشر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه مهارت های زندگی

مشق شب ناشر کتب تخصصی و نشریات درون سازمانی و در بخش برگزاری کارگاه های مهارتی در حوزه مهارت های زندگی نیز فعالیت دارد.مشق شب در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و بازاریابی و راه و شهرسازی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | روانشناسی و موفقیت