اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106236524920628

وندور لیست در صنعت نفت

کد: 140106236524920628

https://bit.ly/3BrUfmz

، سمنان , (اخبار رسمی): وندور لیست‌های معتبر در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پخش مربوط به تولیدکنندگان سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه گرم، ورق گالوانیزه، جی آرپی و کاندوئیت و لوله برق و اتصالات مربوط به آن

نام شرکت مهندسی و تولیدی عالم افروز در تمامی وندور لیست‌های صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پخش قرار دارد.

وندور لیست، به لیست سازندگان  یا تامین کنندگانی اطلاق می شود که از طرف تیم یا واحد بررسی منابع شرکت های معتبر نفتی نظیر شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت مدیریت و توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی، شرکت ملی گاز، شرکت توسعه گاز ایران و.... مورد بررسی قرار گرفته باشند و در نهایت مورد تائید واقع شده باشند.

در حال حاضر معتبر ترین وندور لیست‌های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی عبارتند از:

  • وندور لیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی،
  • شرکت مدیریت و توسعه صنایع پتروشیمی
  •  لیست بلند مناقصه گران صنعت نفت ایران

که در اکثر پروژه‌های فعال حوزه نفت و گاز و پتروشیمی از این لیست‌های معتبر برای خرید استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ لیست‌های مذکور دارای بخش های مختلفی است که به صورت گروه های محصول مشخص شده‌اند.

 برای مثال در بخش تولیدکنندگان سینی کابل چندین شرکت از جمله شرکت عالم افروز معرفی شده‌اند اما این بدان معنا نیست که کارفرما باید در مناقصات خود حتماً از شرکت عالم افروز استفاده کند. از این رو کارفرما می‌تواند از دیگر شرکت های ذکر شده در لیست استفاده کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت عالم افروز

شرکت عالم افروز با بیش از 20 سال تجربه کاری، با توجه به نیاز های کشور و با هدف پیشرفت نظام تولیدی و علمی و با در اختیار داشتن دانش فنی روز و بهره گیری از مجرب ترین مهندسین و متخصصین به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مهندسی و ساخت سینی کابل، نردبان کابل، سیستم ساپورتینگ و متعلقات مربوطه در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه و پست های برق، محصولات خود را در گستره وسیعی از کاربردها ارائه می نماید. شرکت عالم افروز در سال ۱۳۷۶ با رویکرد تولید، مهندسی و بازرگانی به ثبت رسیده است این شرکت در سال شروع کاری خود و در سال ۱۳۷۹ با شرکت آلستوم ایتالیا در پروژه پتروشیمی جم بابت تولید سینی و نردبان کابل و اتصالات مربوطه و استیل استراکچر مربوط به آن قرارداد را امضا نموده است و تا به این تاریخ بالغ بر 450 پروژه بزرگ و کوچک در سطح مملکت و خارج از ایران به اتمام رسانده است. زمینه های فعالیت: - تولید سینی و نردبان کابل و کلیه متعلقات وابسته از متریال های گالوانیزه گرم، ورق گالوانیزه و استنلس استیل - بالک برق شامل لوله های برق، گلند کابل، جعبه های تقسیم ضد انفجار و... - انواع سینی و نردبان کابل، ساپورتینگ و متعلقات از جنس GRP و FRP - گریتینگ از جنس GRP و FRP محصولات این شرکت با مشخصات زیر قابل تولید می باشند - ورق آهن سیاه - انواع گالوانیزه گرم و سرد - انواع استیل (…,SS316, SS316L, SS304)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته