اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276527720636

هزینه تور اسپانیا نوروز سال 1402 چقدر است؟

کد: 140106276527720636

https://bit.ly/3Bn5psB

، (اخبار رسمی): با فرا رسیدن تعطیلات نوروز، تقاضا برای تورهای اروپایی بیشتر از قبل می شود و مسافران زیادی تصمیم میگیرند کشورهای اروپایی را برای سفر و تفریح انتخاب کنند. یکی از این کشورها، اسپانیا است که هر تمام فصول سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان می باشد.

هزینه تور اسپانیا نوروز سال 1402 چقدر است؟
هزینه تور اسپانیا نوروز سال 1402 چقدر است؟

در ایران هم افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد خود برای گردش و سفر انتخاب می‌کنند؛ سفر ایرانی ها به این کشور در تعطیلات نوروز به بیشترین حد خود می رسد.

از همین رو کسانی که قصد دارند در تور نوروز اسپانیا شرکت کنند، از همین حالا به فکر رزرو تور می‌افتند و تمایل دارند هزینه‌های تور نوروز این کشور را بدانند.

هزینه‌های تور نوروز اسپانیا به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ما در این مطلب تصمیم داریم درخصوص هزینه تور اسپانیا نوروز سال 1402 با شما صحبت کرده و اطلاعاتی در خصوص سفر به این کشور با تورهای گردشگری به شما ارائه دهیم.

 آیا هزینه‌ تور اروپا در بهار بیشتر است؟

ایرانی هایی که قصد دارند به کشورهای مختلف اروپایی سفر کنند، معمولا تعطیلات نوروز و فصل بهار را برای سفر انتخاب می کنند. کشورهای اروپایی همچون اسپانیا درفصل بهار به اندازه فصل تابستان شلوغ نبوده بر این اساس می توان گفت قیمت تور اروپا در فصل بهار کمتر از تابستان است.

فصل بهار می تواند بهترین فصل برای سفر به اسپانیا و کلا اروپا باشد؛ زیرا جمعیت گردشگران در این فصل کمتر بوده و آب و هوای مناسبی نیز دارد. هزینه تور اسپانیا و به طور کلی تور اروپا در فصل بهار در مقایسه با فصل تابستان کمتر بوده و قیمت خدمات ارائه شده نیز پایین تر است. بنابراین تور اسپانیا نوروز 1402 یک گزینه مناسب برای سفر است.

 اخذ ویزا در سفر با تور

شرایط  صدور ویزا در هر کشوری متفاوت بوده و برخی کشورها برای اعطا ویزا به تورهای انفرادی شرایط سختی را در نظر گرفته اند. کشورهایی همچون سوئیس، مجارستان و فرانسه برای اعطا ویزا در خصوص تورهای گروهی شرایط راحت تری را  در نظر دارند و کمتر سخت گیری می کنند.

برای سفر به برخی کشورها باید تاریخچه سفری خوبی داشته باشید. در غیراین صورت به  سختی می توانید ویزای خود را دریافت کنید. برای مثال اگر تاریخچه سفری خوبی نداشته باشید باید فکر سفر به کشورهایی همچون آلمان، چک، بلژیک و هلند را از سر خود بیرون کنید. اصلی ترین مواردی که می تواند در اعطا ویزا تاثیر داشته باشد، تمکن مالی و گردش حساب است.

 بهترین گزینه برای گردشگران حرفه ای، تورهای ترکیبی اروپا

یکی از بهترین گزینه های در بین تور اروپا، تورهای ترکیبی است. تورهای ترکیبی که به آن ها تورهای دور دنیا نیز گفته می‌شود و مخصوص کشورهایی است که عضو پیمان شینگن باشند. در این شرایط متقاضی برای سفر به هر کدام از کشورهای اروپایی نیاز به اخذ ویزای مجزای آن کشور را ندارد.

تورهای ترکیبی اروپا دارای قیمت های مختلفی می باشند. ارزان ترین تور ترکیبی با قیمت پایه 800 یورو بوده که برای 9 روز و در 3 شهر در نظر گرفته شده است.

گران ترین تور ترکیبی نیز دارای قیمت پایه 1800 یورو بوده که 12 روزه و برای 4 شهر می باشد. با استفاده از این تور اروپا شما می توانید از شهرهای مختلف اروپایی همچون اسپانیا دیدن کنید.

 تور اروپا برای لحظه آخر

تور لحظه آخری به این معنی است که شما باید باید برای روز بعد و یا دو روز بعد آماده حرکت به کشور مورد نظر باشید. این روش زمانی می تواند گزینه خوبی باشد که شما از قبل ویزای خود را دریافت کرده باشید. در غیر این صورت شما برای دریافت ویزا 1 ماه زمان برای تعیین وقت سفارت و 1 ماه زمان برای نتیجه درخواست خود نیاز دارید. فراموش نکنید قیمت تور اروپا در حالت عادی و در لحظه آخر هیچ تفاوتی ندارد.

بهترین روش تقویت تاریخچه سفر با تور اروپا ارزان قیمت

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می توانید تاریخچه سفری خود را تقویت کنید، سفر با تور ارزان اروپا است. این نوع تورها معمولا به صورت ترکیبی نبوده و تنها مخصوص یک  شهر هستند. این تورهای ارزان به مدت 3 شب و 4 روز بوده و برای یکی از کشورهای اسپانیا، سوئیس و ایتالیا می باشد. قیمت این نوع تور اروپا تقریبا 450 یورو است.

 قیمت تور اسپانیا

تور اسپانیا نوروز در مقایسه با سایر تورهای اروپایی قیمت بالاتری دارد. اما باید این نکته را ذکر کرد که این قیمت به فاکتورهای مختلفی از جمله هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، تعداد شب های اقامت و غیره بستگی دارد. قیمت تور اسپانیا در صورت اقامت در یک هتل 4 ستاره برای 4 شب حدود 690 یورو است. به علاوه به این هزینه باید هزینه های بلیط هواپیما را نیز اضافه نمایید.

 اخذ ویزای اسپانیا در قالب تورهای گروهی

جهت اخذ ویزای اسپانیا باید به صورت تور گروهی به سفارت مورد نظر اقدام کنید. برای دریافت این ویزا شما باید به صورت آنلاین نسبت به تعیین وقت سفارت اقدام کنید. تعیین وقت سفارت اسپانیا در کشور ما را شرکت کارگزاری BLS انجام می دهد. در این شرایط شما وقت مصاحبه نخواهید داشت و تنها در موعد مقرر باید برای انگشت نگاری و ارائه مدارک لازم به سفارت مراجعه کنید.

مدارک مورد نظر شما باید حتما ترجمه شده باشد و در ایران تنها 4 دارالترجمه اجازه دارند تا مدارک ویزای اسپانیا را ترجمه نمایند. پس از این که به دفتر کارگزاری مراجعه کردید حدود 21 روز کاری طول می کشد تا جواب ویزای شما ارسال شود. در این زمان شما باید برای دریافت ویزای خود به همراه رسید دریافتی به دفتر مورد نظر مراجعه نمایید.

 بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهایی است که در در تمام فصول سال می توان به آن سفر کرد و از زیبایی های آن لذت برد. کشور اسپانیا در هر فصلی برنامه‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارد. این کشور بیش از 5 هزار مایل خط ساحلی دارد که بهترین زمان برای بازدید از این صخره های فوق العاده زیبا ماه ژوئن تا اوت است.

اگر می‌خواهید تور اسپانیا را برای فصلی انتخاب کنید که آب و هوای مطلوبی داشته باشد، بهترین زمان سفر از ماه سپتامبر تا نوامبر است. بهترین زمان برای لذت بردن از پیاده روی و دوچرخه سواری و همین طور اسب سواری ماه مارس تا می خواهد بود.

 ضمانت بانکی برای تور اسپانیا

بهتر است بدانید برای استفاده از تور اسپانیا ضمانت بانکی لازم است و این ضمانت به این جهت است که سفارت مطمئن شود فرد پس از اتمام سفر خود به کشور ایران باز می گردد. مبلغ ضمانت نامه با توجه به شرایط مسافران می توانند متفاوت باشد و معمولا بین 400 میلیون تا 1 میلیارد تومان است. تاریخ این ضمانت باید دو روز پس از تاریخ بازگشت به ایران باشد.

این موضوع به این معنی است که اگر از کشور اسپانیا به کشور خود باز نگردید پس از 2 روز به درخواست آژانس مسافرتی ضمانت نامه شما پرداخت خواهد شد. تمامی ضمانت هایی که دریافت می شود در وجه آژانس های مسافرتی هستند. دلیل این امر این است که اگر فرد به وطن خود برنگردد اعتبار آژانس مورد نظر از بین خواهد رفت.

 تور اسپانیا چه خدماتی به مسافران ارائه می دهد؟

شرکت ها و آژانس های گردشگری خدمات متنوعی برای تورهای اسپانیا به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این خدمات و کیفیت آن ها با توجه به آژانس انتخابی شما متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی خدمات تور اسپانیا شامل موارد زیر است:

دریافت ویزای شینگن اسپانیا که به صورت گروهی اقدام می‌شود.

  •     رزرو هتل برای مسافران به مدت تعیین شده
  •      رزرو بلیط هواپیما به منظور رفت و برگشت
  •     گشت و گذار شهری
  •   همراه داشتن تور لیدر فارسی زبان
  •     دارای راهنمای محلی
  •   داشتن بیمه مسافرتی معتبر برای مسافران با حداقل پوشش 30.000 یورو
  •   گشت های آپشنال

 کیفیت هتل های کشور اسپانیا

آژانس های ارائه دهنده تور اسپانیا معمولا برای مسافران هتل های 4 یا 5 ستاره را در نظر می‌گیرند. تمامی هتل های این کشور بسیار مجهز و پیشرفته بوده و دارای امکانات زیادی از جمله مینی بار، وای فای رایگان، استخر و جکوزی و غیره می باشد. فراموش نکنید که هتل های اسپانیا فقط صبحانه داشته و ناهار و شام بر عهده خود مهمان خواهد بود.

معمولا هتل های این کشور ساحلی هستند که این می تواند یک مزیت برای انتخاب تور اسپانیا باشد. هر چقدر هتل مورد  نظر به مرکز شهر نزدیک تر باشد، هزینه اقامت در آن نیز بیشتر است.

 هزینه روزانه تور اسپانیا

برای محاسبه هزینه تور اسپانیا برای یک روز باید گفت که هزینه یک وعده غذایی حدود 12 یورو و هزینه جا به جایی با وسایل نقلیه عمومی حدود 8 یورو است. در کنار این هزینه ها باید هزینه های گشت و گذار در مناطق مختلف از جمله باغ و سایر محل ها را در نظر بگیرید.

 تور اسپانیا آیشم

آژانس مسافربری آیشم ارائه دهنده انواع تورهای گردشگری به کشورهای مختلف از جمله تور یونان و اسپانیا است. شما می توانید جهت مشاهده بهترین تورها و هزینه آن در نوروز 1402، به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و با کارشناسان آن مشورت کنید. 

منبع : https://www.khabaronline.ir/news/1663108/تور-ارزان-یونان-از-کجا-بخریم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حقوقی و قانون | حراج و تخفیف