اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276528018562

بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب

کد: 140106276528018562

https://bit.ly/3QXv8NX

، امیدیه , (اخبار رسمی): در این مقاله قرار است چندین محصول پر طرفدار و پر فروش بازار را معرفی کنیم و قرار است شما را با فواید و عوارض ناشی از مصرف این کرم‌ها نیز آشنا کنیم، اگر لک پوستی قدیمی دارید یا میخواهید پوستتان روشن شود این مقاله جذاب را به هیچ وجه از دست ندید.

بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب
بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب
بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب
بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب
بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب
بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت برای انواع پوست+ برسی فواید و معایب

بهترین کرم ضد لک گیاهی صورت

بالارفتن سن، نور آفتاب و تغذیه نامناسب باعث ایجاد لک روی پوست می‌شه. لک‌های پوستی تأثیر زیادی روی زیبایی پوست و چهره دارند.

برای این‌که بتونیم از دست لک‌های روی پوستمون خلاص بشیم، لازمه که از یک کرم ضدلک استفاده کنیم.

ضدلک‌ها محصولات آرایشی بهداشتین که می‌تونن باعث روشن‌شدن پوست در تمام نواحی صورت و بدن بشوند. در ترکیبات این کرم‌ها معمولا از ویتامین C، هیدروکینون و روشن‌کننده‌های دیگه استفاده می‌شود؛ مثل کرم روبینا گلد.

روش کار این کرم‌های ضدلک به‌خصوص کرم روبینا گلد، کم‌کردن فعالیت رنگ‌دانه‌های پوسته و باعث میشه رنگ پوست روشن‌تر بشود.

ویژگی‌های کرم‌های ضد لک

در کرم‌های ضدلک گیاهی مثل کرم روبینا گلد، روبیناسیلور و… معمولا از انواع عصاره توت، نیاسین‌امید، عصاره شیرین‌بیان و آربوتین‌ها و سالیسیلیک اسیدها استفاده میشود؛ تأثیرگذاری این کرم‌ها به نوع لک بستگی دارد.

برای این‌که بیشترین تاثیر رو بگیرید، بهتره از این کرم‌ها تحت‌نظر پزشک به مدت سه تا چهار ماه، یک یا دوبار در روز استفاده کنید.

مزایا:

الف) اگر کرم‌های گیاهی با فرمول مناسب و در شرایط استریل تولید شده باشند، عوارضی مثل قرمزی، التهاب و سوختگی از خودشون نشون نمی‌دهند.

ب) این کرم‌ها علاوه بر این که لک رو از بین می‌برند، باعث افزایش شفافیت و شادابی پوست هم می‌شوند.

کرم روبینا گلد

کرم روبینا گلد مخصوص ازبین‌بردن سرسخت‌ترین، عمیق‌ترین و حتی قدیمی‌ترین لک‌های پوستی، جای زخم و سوختگی، رفع کک‌ومک عمیق و جوان‌سازی و شادابی پوست تا ۹۵ درصده.

باتوجه‌به این‌که ضدلک‌های هشت‌کاره و ده کاره برای بعضی از افراد نتیجه‌ی مطلوبی نداشت، با مشورت تعدادی از متخصصین پوست، کرم روبینا گلد که یک ضدلک به‌شدت قوی‌تر نسبت به هشت‌کاره هست، تولید و عرضه شد.

کرم روبینا گلد علاوه بر خاصیت ضدلک، یک مرطوب‌کننده قوی و حاوی عصاره گل مشکی (مغذی) هست.

همینطور سرشار از کره گیاهی و روغن الکمیلاست که باعث فعال‌شدن عوامل انرژی‌ده سلولی و جوان ماندن پوست و پیشگیری از چین و چروک می‌شود.

ویژگی‌های کرم روبینا گلد:

این کرم به تنهایی ۳۰ گرم وزن، و همراه با بسته‌بندیش، حدودا ۱۰۰ گرم وزن دارد.

تا ۱۲ ماه ماندگاری داره و همونطور که از اسمش مشخصه، طلایی رنگی است.

برای انواع پوست مناسبه و بافت کرمی دارد.

https://attari-arya.ir/product/rubina-gold-cream/

کرم وایت رز

کرم وایت رز برای از بین بردن لک‌های عمیق و تیرگی‌های پوستی تولید شده، و دارای ترکیبات ارگانیک و گیاهی است.

از خواص کرم وایت رز می‌تونیم به از بین بردن جوش و جای جوش‌های قدیمی که معمولا خیلی سخت از بین میرن، اشاره کنیم.

سایر خواص کرم وایت رز:

الف) ضدلک و روشن‌کننده:

مشکلات کبد، کلیه، کمبود ویتامین و موارد خارجی مثل نور آفتاب می‌توانند در ایجاد لک‌های پوستی موثر باشد؛ یکی از خواص بی‌نظیر کرم وایت رز از بین بردن بیشتر از ۹۰٪ لک‌های پوستیه که در اثر این عوامل به‌ وجود آمدند.

از دیگر خواص کرم وایت رز میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

همچنین لک‌های هورمونی و جای جوش که جزو سمج‌ترین لک‌های پوستی هستند، می توانند برای همیشه توسط کرم وایت رز محو بشوند.

ب) روشن‌کننده و ضد جوش:

به وجود آمدن جوش تو نواحی مختلف صورت یکی از مشکلاتی است که افراد با اون سروکار دارن؛ این اتفاق می تونه دلایل مختلفی داشته باشد.

برای از بین بردن جوش و جای جوش می‌تونید از کرم وایت رز استفاده کنید.

این محصول برای از بین بردن آکنه، جوش سرسیاه، جوش چرکی و جای جوش کاربرد داره. همچنین این کرم با آنتی باکتری کردن پوست باعث جلوگیری از بروز جوش‌های جدید روی پوست میشود.

ج) از بین‌برنده‌ سیاهی دور چشم:

از شایع‌ترین مشکلات دور چشم می‌تونیم به سیاهی و گودی دور چشم اشاره کنیم که می تونه در اثر عوامل مختلفی به وجود اومده باشه؛ کرم وایت رز با داشتن ویتامین E و Q10 و پروتئین باعث افزایش جریان خون و کلاژن سازی تو این نواحی میشه و در کمترین زمان، سیاهی و چین‌وچروک اطراف چشم شما رو تا حد زیادی کاهش میده.

د) جوان‌کننده پوست:

این کرم به‌خاطر وجود آنتی‌اکسیدان‌ها و کمپلکس‌های mdi باعث چند برابر شدن کلاژن سازی در پوست میشه و صورت شما را از سلول‌های مرده و خسته پاکسازی می کند.

وجود ویتامین K تو این کرم، باعث مرطوب و شاداب شدن پوست شما میشه و پوست شما رو از پیری زودرس و چین و چروک تا حد زیادی حفظ می‌کند.

همچنین عکس محصول در قسمت رسانه به صورت عکس دوم به نمایش گذاشته شده است که میتوانید آن را مشاهده کنید همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت محصول میتوانید وارد لینک زیر شوید

https://attari-arya.ir/product/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%b2/

پیشنهاد: در صورتی که لاغر هستین و به دنبال محصولی برای افزایش وزن بدن و پر شدن صورت هستین صفحه محصول قرص gain up  رو از دست ندین

کرم معجزه

کرم معجزه اثرات مثبت زیادی روی پوست دارد که همین باعث می شود تا این کرم به اسم کرم چندکاره شناخته بشود. از خواص این کرم می تونیم به روشن‌کنندگی، ضدلک، ضدتیرگی، ضدجوش، ضد آکنه و ضد کک و مک و سفید کنندگی اشاره کنیم که باعث شده بعد از مدت زمان کوتاهی، مصرف‌کنندگان این کرم تاثیرات این کرم رو روی پوستشون احساس کنند، البته توجه به این نکته که کرم دارای ترکیبات شیمیایی مانند کورتن نباشد بسیار مهم است و خرید از فروشگاه های معتبر مانند نمایندگی این محصولات ، سایت عطاری آریا و سایت عطاری حاج محمد میتواند خیال شما را راحتر کند.

تمام خانم‌ها و آقایانی که به پوست خودشون اهمیت میدهند، اما در سنین مختلف و به دلایل متفاوت پوست صورتشون لک پیدا کرده یا جای جوش و زخم روش باقی مونده که این موارد به ندرت از روی پوست صورت محو میشن، برای رفع مشکلشون میتونن از کرم معجزه استفاده کنند.

اگه از طریق یه فرد دیگه با این کرم آشنا شدین و تاثیر این کرم رو روی پوست اون فرد دیدین و ترغیب به خرید شدید، باید دقت کنید که تاثیر این کرم یا هر محصول دیگه‌ای روی پوست افراد مختلف با هم یکسان نیست و ممکنه مدت زمان کمتر یا بیشتری طول بکشه تا اثر خودش رو روی پوست شما بگذارد.

عکس شماره سوم کرم معجزه اش است که در ابتدای متن مشاهده و برای اطلاعات بیشتر این کرم و مشاهده عکسای بیشتر بر روی لینک زیر میتوانید کلیک کنید

https://attari-arya.ir/product/worm-miracle/

کرم آگوستا

از تاثیرات کرم آگوستا می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رفع انواع کک و مک
  • انواع لک‌های غیر مادرزادی
  • لک‌های دوران بارداری
  • لک آفتاب سوختگی
  • لک‌های عمقی و سطحی
  • جوش سرسیاه، جای جوش
  • جوش عفونی و قرمز، جوش زیرپوستی
  • منافذ باز صورت، رفع چین و چروک
  • جوان سازی پوست
  • روشن کننده
  • سفت کننده‌ی پوست
  • رفع تیرگی دور چشم
  • رفع پوست پرتقالی و پوست مرغی
  • مناسب برای عارضه‌های پوستی دست، صورت و بدن

این محصول کاملا گیاهی است و گیاهان موردنظر برای ساخت این محصول در صدها کیلومتر دورتر از شهرها و در هوای سالم کاشته و رشد داده می شوند تا بهترین بازدهی و کیفیت مواد پایه را داشته باشند.

ترکیبات گیاهی کرم آگوستا:

گیاه مارگیناتو، گیاه الوورا، زردچوبه، توت، شیر و…

همچنین عکس محصول در قسمت رسانه به صورت عکس چهارم به نمایش گذاشته شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت محصول میتوانید وارد لینک زیر شوید

https://attari-arya.ir/product/cream-augusta/

سخن اخر

پوست زیبا و شفاف و بدون چروک از مهمترین الزامات زیبایی محسوب می‌شود. برای داشتن یک پوست زیبا باید همواره به ان رسیدگی بشود. استفاده از محصولات پوستی مفید و موثر که می تواند باعث از بین بردن لک‌های پوستی بشود کرم روبینا گلد است که در این مقاله به ویژگی‌های این کرم و چند محصول مفید دیگر اشاره کردیم. 

تمام محصولاتی که توضیح دادیم از محصولات پر طرفدار است و در سایت عطاری آریا به آدرس https://attari-arya.ir/ موجود است و شما می‌تونید با توجه به نیاز پوستتان، به صورت آنلاین محصول دلخواهتان را سفارش بدید.

سایر منابع:

https://attari-haj-mohamad.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی عطاری آریا

در اینجا قرار است به بحث و برسی کیفیت و کمیت و همچنین قیمت محصولات گیاهی ترند در بازار باشیم و اطلاعات بسیار مفیدی را قبل از خرید این کالاها به شما مصرف کنندگان عزیز در بزرگترین سایت خبری ( اخبار رسمی) داشته باشیم، پس با من همراه باشید و از تمام مقالعه ها دیدن کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]