اطلاعات تماس
  • 044455*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107146756821721
در دسترس نیست

فروشگاه اینترنتی تکدو

کد: 140107146756821721

، (اخبار رسمی): ما ب شما تجربه یک بار خرید از فروشگاه اینترنتی تکدو را می دهیم. اما تکدو چیست؟ آیا یک فروشگاه اینترنتی معمولی است؟

فروشگاه اینترنتی تکدو
فروشگاه اینترنتی تکدو

اگر شما هم جزو افرادی هستید که بصورت آنلاین محصول سفارش می دهید و یا اینکه حوصله و وقت رفتن به بازار های سطح شهر را ندارید حتماً از طریق فضای مجازی، خرید خود را انجام می دهید.

ما به شما تجربه یک بار خرید از فروشگاه اینترنتی تکدو را می دهیم. اما تکدو چیست؟ آیا یک فروشگاه اینترنتی معمولی است؟ و خیلی از سوالات دیگر، که برای شما ممکن است اتفاق بیفتد.

 اما مهمترین سوال این است که وجه تمایز تکدو چیست و چرا از تکدو خرید کنیم؟

فروشگاه اینترنتی تکدو سعی نموده است که تمامی محصولات را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد تا مشتریان و بازدیدکنندگان بتوانند انتخابی دقیق تر و هوشمندانه تر در خرید خود داشته باشند.

کافی است که به آدرس اینترنتی takdoo.com  مراجعه کنید و به راحتی در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش دهید اما اگر بخواهیم به وجه تمایز تکدو بپردازیم تمام محصولات از کوچک و بزرگ توسط کارشناسان محصولات تکدو بررسی می شود و بصورت کاملاً دقیق محتوای آن نگارش می گردد.

علاوه بر اینکه تمامی محصولات دارای محتوای اختصاصی و دقیق در رابطه با محصول هستند بلکه عکس های واقعی محصول نیز در سایت قرار داده شه است تا مشتری پس از سفارش محصولی مغایر با عکس را دریافت نکند و نکته بسیار مهم آنباکس بسیار عالی تمامی محصولات است که تیم تکدو در این راستا محصولات را بصورت فیلم های 30 الی 60 ثانیه ای مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد

چگونه به تکدو اعتماد کنیم ؟

نکته ای که بسیار مهم است که چرا باید به تکدو اعتماد کرد تکدو دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ستاد ساماندهی وزارت ارشاد است و همچنین تمامی مجوز های لازمه در زمینه تجارت الکترونیک را کسب نموده است تکدو هیچگونه نمایندگی ندارد و یک برند ثبت شده در اداره علائم تجاری کشور به شماره ثبت ۳۶۱۵۱۸ است تنها مسیر خرید از تکدو سایت https://takdoo.com است و غیر از این به هیچ عنوان فروش حضوری و یا غیرحضوری دیگری خارج از این چهارچوب ندارد و تنها مسیر برای پرداخت از طریق درگاه های آنلاین بانکی مجاز سایت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 044455*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | حراج و تخفیف