اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010718676366066
در دسترس نیست

استقبال شرکت ها و حمایت نهادهای مرتبط از بزرگترین رویداد صنعت ایمنی کشور:

حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی

کد: 14010718676366066

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین دوره "نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران، امداد و نجات" از روز سه‌شنبه 19 لغایت 22 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی
حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی

با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و ارتباط مستقیم آن با حفظ جان و سلامت افراد جامعه، این نمایشگاه هر سال مورد توجه و استقبال قابل توجه فعالان این حوزه و مدیران صنعت ایمنی، آتش‌نشانی و سایر صنایع مرتبط قرار می‌گیرد.

تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی یکی از مهم ترین ابزارهای نجات محسوب می شود، از یک تولیدی و کارگاه خانگی کوچک گرفته تا کارخانه‌های بزرگ کشور همه و همه نیازمند این تجهیزات و ایمن سازی محل کار خود هستند. از طرفی کم و کیف توان عملیات‌های امداد و نجات و یا امر مهم مدیریت بحران در حوادث و بلایای طبیعی نیز ارتباط مستقیمی با میزان دسترسی و آشنایی کاربران با انواع تجهیزات امداد و نجات و اطلاع از آخرین دستاوردها و تکنولورژی روز دنیا در این صنعت دارد.

مصطفی‌زاده: در صنعت ایمنی و آتش نشانی به خودباوری رسیده‌ایم.

حسین مصطفی زاده رییس اتحادیه ایمنی و آتش‌نشانی، در خصوص اهمیت برگزاری این‌ نمایشگاه در کشور عنوان کرد: صنف ایمنی و آتش‌نشانی یکی نهادهای مهم در تامین این نیاز مبرم و تجهیز کشور محسوب می‌شود. نقش اساسی و مستقیم این صنعت با سلامت آحاد جامعه مسئولیت بنده و همکارانم را در این صنف صدچندان کرده است و این نمایشگاه نیز یکی از مهم ترین فرصتهای ما برای معرفی شرکت‌های برتر  و دانش پایه و ارایه آخرین تولیدات و دستاوردهای به روز و با استاندارد بالا به جامعه ایمنی کشور است و محل مناسبی برای تعامل بیشتر تولیدکنندگان با فعالان این حوزه در بخش‎های مختلفی چون "اچ اس ای"، "آتش نشانی"، "مدیریت بحران" و "امداد و نجات"  محسوب می شود.

مصطفی زاده با اشاره به شکوفایی تولید تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی در چند سال اخیر افزود: در سال‌های گذشته عمده تجهیزات این صنعت وارداتی بوده، اما خوشبختانه روز به روز و با همت تولیدکنندگان نخبه و شرکت‎های دانش بنیان  در تولید تجهیزات حفاظت فردی و آتش نشانی به خودکفایی بیشتری می‌رسیم.

وی تاکید کرد: برخی از کشورها با تحریم‌های ناموجه و غیر انسانی در این حوزه، تصور می‌کردند که صنعت و تولید صنایع ایمنی که با حفظ جان مردم ایران در ارتباط است دچار اختلال خواهد می‌شود، ولی اکنون و با مشاهده این پیشرفت ها به جهان ثابت شده است که عزم و همت ایرانی چطور می تواند چرخ تولید و اقتصاد در تحریم را با قدرت بچرخاند و هم اکنون در صنعت ایمنی و آتش‌نشانی صاحب کلاس تولید و در رقابت با محصولات مشابه خارجی سربلند و مدعی باشیم. ما در این صنعت مهم به خودباوری رسیده‌ایم.

رییس اتحادیه ایمنی و آتش‌نشانی با اشاره به موضوع و عنوان نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با توجه به شعار سال به عنوان "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"

از ابتدای سال جاری سعی کردیم با برگزاری جلسات متعدد با اعضای صنف موانع پیش روی تولید را بررسی کنیم و با رایزنی با نهادهای مرتبط و تسهیل روند بوروکراسی اداری مسیر تولید در این عرصه را هموارتر کنیم. خوشبختانه اکثر واحدهای تولیدی ذیربط با افزایش در خطوط تولید خود روبرو بوده اند و در حال حاضر اشتغال زایی پایدار و بیشتری را در این صنف شاهد هستیم.

علی آنجفی: استقبال و حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ایمنی وآتش‌نشانی

علی آنجفی مدیرعامل موسسه فرارسانه و برگزارکننده نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی نیز به استقبال مشارکت‌کنندگان در دوره هفتم نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری موثر و شایسته دوره های گذشته این نمایشگاه در این دوره نیز شاهد استقبال چشمگیر فعالان این حوزه هستیم.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۸ هزار مترمربع و در سالن‎های شماره ۱۰، ۱۱ و ۱۲ با حضور بیش از 90 شرکت تولیدکننده، دانش بنیان و فعال این عرضه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

آنجفی با اشاره به حامیان این دوره از نمایشگاه افزود: با حمایت و مساعدت های سازمان توسعه تجارت در دوره مدیریت جدید، ستاد برگزاری این رویداد مهم در تعامل با همه سازمان‎ها و ارگان‎های مرتبط با این صنعت، سعی در جلب همکاری و مشارکت تمام دستگاه‎ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه را در دستور کار خود داشته است. امسال "جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی"، "سازمان امداد و نجات"، "مدیریت بحران"، "مرکز تحقیقات، تعلیمات و حفاظت فنی بهداشت کار"، "سازمان آتش نشانی و خدمات شهری تهران" در هفتمین دوره این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه به اهمیت حضور این سازمان‎ها اشاره کرد و افزود: تمام مشارکت‌کنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند به طور مستقیم با این سازمان‎ها در تعامل هستند و حضور فعال این نهادها باعث می‌شود تولیدکنندگان بدون واسطه در فضایی تخصصی و نمایشگاهی با مدیران و مسئولین ذیربط نشست و گفتگو داشته باشند و مشکلات و موانع پیش روی خود را با گفتگو و تعامل نزدیک مطرح و برطرف کنند.

مدیرعامل موسسه فرارسانه نیز با اشاره به نام گذاری سال جاری تاکید داشت: با حمایت شرکت‎های دانش بنیان و با رایزنی‎های انجام شده با صندوق نوآوری و شکوفایی برآن هستیم که بهترین شرایط ممکن را برای حضور موفق و موثر شرکت‎های تولیدکننده دانش بنیان در صنعت ایمنی و آتش نشانی را بوجود آوریم. خوشبختانه در این دوره شاهد حضور بسیاری از شرکت های موفق دانش بنیان هستیم. جوانانی که با همت خطوط تولید را به انبوه سازی رسانده اند و به یاری خداوند بزودی شاهد صادرات گسترده در این زمینه و ارز آوری بیشتر برای کشور خواهیم بود.

 ایشان ابراز امیدواری کرد سازمان محترم توسعه تجارت و وزارت صمت، تمهیداتی را برای صادرات محصولات ایمنی و آتش‎نشانی به کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین در نظرگرفته و این نمایشگاه با همکاری و مشارکت همه بخش‌ها نقش موثری در این زمینه داشته باسد. آنجفی در آخر با سپاس از تمامی سازمان‌ها و افرادی که در برگزاری این رویداد مهم ایمنی کشور همکاری داشته‌اند افزود: ضمن قدرانی  از تمام مدیران و مسئولینی که با دغدغه مندی و احساس مسولیت در کنار ستاد برگزاری نمایشگاه بوده‌اند و همچنین سپاس از رسانه ها که برای پوشش اخبار ایمنی و آتش نشانی کشور تلاش می کنند، از همه عزیزان برای بازدید از این رویداد مهم نمایشگاهی کشور در صنعت ایمنی و اتش نشانی دعوت کرد.

خاطر نشان می کند این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مهرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های شماره ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]