کد: 140107266776219281
در دسترس نیست

آشنایی با شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر و اصطلاحات آن

کد: 140107266776219281

، قم , (اخبار رسمی): در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که اصلاحات توییتر و نحوه کار کردن با این شبکه اجتماعی چگونه است و آیا خرید فالوور توییتر و لایک و ریتوویت کار صحیحی است یا خیر,تا آخر این مقاله مارو همراهی کنید.

آشنایی با شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر و اصطلاحات آن
آشنایی با شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر و اصطلاحات آن

آشنایی با شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر

در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد که اصلاحات توییتر و نحوه کار کردن با این شبکه اجتماعی چگونه است و آیا خرید فالوور توییتر و لایک و ریتوویت کار صحیحی است یا خیر,تا آخر این مقاله مارو همراهی کنید.

اصطلاحات توییتر

رشتو: همان رشته توییت است که ویژگی های جدید توییتر است و کاربر میتواند توییت هایی که با موضوع مشابه و سلسه وار داشته باشد.این توییت ها به کاربر اجازه میدهد که پیرامون یک موضوع به صورت پیوسته صحبت کند و مخاطبین بدون بهم ریختگی از توییت های جداگانه این رشتوها را بخواند.

فالوور: با این کلمه همه ما آشنایی کامل داریم و به معنای کسانی هستش که شما را ( پیج توییتر ) دنبال میکنند.

فالوئینگ (Following): به معنای کسانی هستند که شما آن ها را دنبال میکنید

دی‌اکتیو (Deactivate): به معنای وقتی هستش که شما اکانت توییترتون و غیرفعال کنید

فیو استار : وقتی متنی را مینویسد که افراد زیادی آن را لایک یا مسپندند توییت شما فیواستار میشود.به این معنا که پست شما به افراده بیشتری نمایش داده میشود که حتی شما رو فالوو نکردند و این باعث دیده شدن بیشتر شما میشود

تایم‌لاین (Timeline): وقتی در توییتر لاگین یا وارد توییتر میشید به صفحه اولی که مشاهده میکنید به اصطلاح تایم لاین میگویند.توییت افراد دیگری را در این بخش میتونید ببینید.

توییتِ پین (Pin Tweet): به توییتی که مورد علاقه شما است و میخواید اولین توییت شما در پیج شما باشد و به دید مخاطبین نمایش بذارید به اصطلاح پین کردن میگویند.

Favorite (مورد علاقه): یکی از ویژگی های توییتر موردعلاقه است و به شما این امکان و میدهد که یک توییت را به عنوان مورد علاقه خود علامت گذاری کرده تا بعدا راحت تر مشاهده کنید

هشتگ: هشتگ به یک موضوع,کلمه کلیدی خاص اشاره میکند.هشتگ با نماد # در همه شبکه های اجتماعی نشان داده میشود. پس بهترین هشتگ را بذارید تا بتوانید بیشتر دیده شوید

بی صدا کردن (Mute): دکمه mute به معنای بی صدای کردن توییت افراد خاصی هستش که شما همزمان با اینکار قادر خواهید بود پیام های دریافتی یا mentions آن ها را ببینید.دقیقا برعکس دکمه بلاک کردن

بازتوییت (Retweet): شخصی مطلبی را توییت میکند , شما اگر آن توییت را دوباره توییت و یا ارسال کنید ( با زدن دکمه ریتوییت ) به اصطلاح شما آن را بازتوییت کرده اید.

توییت (Tweet): توییت به معنای ارسال پیام ( پست کردن نوشته یا عکس و فیلم ) در توییتر است.

منشن کردن: به اشاره کردن شخص خاصی در زیر یک توییت منشن کردن میگویند. اینکار را شما میتوانید با گذاشتن @ انجام دهید. ( بطور مثال @hamid )

ریپلای: به ریپلای یک توییت یا ارسال یک توییتر در جواب آن ریپلای میگویند.اینکار و میتوانید با کلیک کردن روی آیکون reply انجام بدید.

ترند شدن: به موضوع یا توییتی که در هر زمینه یا مبحث خاص ارسال میشود و کاربران بیشترین مشارکت را در واحد زمانی روز دارند و با توجه به منطقه ای که امنتخاب میشود در کنار پروفایل توییتر نمایش میدهد.ترندهای یکی از پرکاربردترین ابزارهای توییتر به حساب می آید به خصوص در زمینه اطلاع رسانی یا خبررسانی از طریق توییتر و معمولاً ترندهای مهم و روز و سرتیتر خبرها در جستجوهای گوگل به طور اختصاصی نمایش داده می شوند.

خرید فالوور توییتر ارزان

تیم فالووشه همیشه سعی بر این داشته تا در کنار قیمتی مناسب بهترین کیفیت را به کاربران و مشتریان خود ارایه دهد و شما میتوانید سفارشات خود را ثبت و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید و از خرید فالوور توییتر ارزان لذت کافی را ببرید و به دیده شدن خود در این شبکه اجتماعی کمک بسیار کنید.

خرید لایک توییتر

در حالت طبیعی و بدون خرید لایک توییتر کمی زمان میبرد تا شما دیده شوید و البته روش های زیادی برای بالا بردن این موضوع هستش که میتوانید استفاده کنید. ولی برای شروع کار و دریافت فوری, میتوانید نسبت به خرید لایک توییتر در سایت فالووشه اقدام کنید.

خرید فالوور فیک توییتر بله یا خیر؟

فالوور توییتر واقعی و فیک هر دو در مقابل هم قایب انجام خواهد بود. ولی چرا باید فالوور فیک خریداری کرد ؟ مشخص است که افزایش فالوور بصورت واقعی کاری بسیار پرهزینه و زمان بر خواهد بود و شما در مدت زمان کوتاهی که در اختیار دارید باید فالوورهای توییتر خود را افزایش دهید. برای همین پیشنهاد ما این است که نسبت به خرید فالوور فیک توییتر اقدام کنید.

خرید ویو توییت و ریتوییت توییتر

شما علاوه بر خرید فالوور توییتر و خرید فیو توییتر میتوانید در سایت فالووشه اقدام به خرید ویو ویدیوهای خود در توییتر و بازنشر ( ریتوییت ) کنید و با اینکار به دیده شدن سریع خود در توییتر کمک کنید. لایک و ریتوییت زیاد در توییتر باعث فیواستار شدن شما و در آخر نشان داده شدن پست شما به افراد بیشتری میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه فالووشه

فروشگاه فالووشه ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی نظیر : خرید فالوور ارزان خرید فالوور ارزان اینستاگرام خرید فالوور توییتر خرید لایک توییتر خرید ویو توییتر خرید ریتووییت توییتر خرید ویو اینستاگرام خرید ویو ارزان خرید کامنت ایرانی خرید کامنت اینستاگرام خرید فالوور ایرانی واقعی خرید فالوور کلاب هاوس و ...

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها