اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096799117244
در دسترس نیست

معرفی بهترین نوع لباس کار رکابی یا دو بنده برای فصل پیش رو

معرفی بهترین نوع لباس کار رکابی یا دو بنده برای فصل پیش رو

کد: 140108096799117244

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می خواهید یک لباس کار دو بنده یا لباس کار مناسب انتخاب کنید، سیف شو شما را در انتخاب و معرفی بهترین نوع از لباس کار دوبنده یاری میدهد،

معرفی بهترین نوع لباس کار رکابی یا دو بنده برای فصل پیش رو
لباس کار رکابی سیف شو یکی از تولیدات تولیدی لباس کار سیف شو در تهران می باشد
معرفی بهترین نوع لباس کار رکابی یا دو بنده برای فصل پیش رو
لباس کار دوبنده یکی از تولیدات تولیدی لباس کار سیف شو در تهران است.

بنا به اذعان "سیف شو" لباس کار رکابی یا به اصطلاح لباس کار دوبنده در سالها اخیر به دلیل امکان استفاده در فصول گرم و سرد سال به یکی از پر طرفدارترین مدلهای موجود در بازار لباس کار تبدیل شده است!

لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه

لباس کار رکابی یا به اصطلاح لباس کار دوبنده در سالها اخیر به یکی از پر طرفدارترین مدلهای موجود در بازار لباس کار تبدیل شده است، راحتی ، امکان استفاده در فصول گرم به همراه تی شرت کار و استفاده در فصول سرد همراه با کاپشن کار و شیک بودن این مدل را می توان به عنوان دلایل استقبال گسترده از این لباس کار ذکر نمود .

لباس کار رکابی طرح بوفالوی کارجامه (سرمه ای – قرمز) یک مدل شیک ، راحت و استاندارد است ، استفاده از پارچه پلی استر پنبه درجه یک برند نیک بافت، دوخت با کیفیت در تولیدی بزرگ لباس کارجامه ، کیفیت این لباس را ضمانت می کند.

  • قواره و الگوی لباس کار

سعی ما در فروشگاه سیف شو، همواره در راستای معرفی برند کارجامه به عنوان یک برند استاندارد و حرفه ای است ، با این هدف که شما مشتری گرامی با مشاهده لوگو و برند کارجامه بر روی لباس کار بتوانید با اطمینان خاطر از این که همه ی آیتم های مهم در تولید این لباس کار رعایت شده است ، خرید خود را انجام دهید .

در طراحی قواره و الگوی دوخت لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه نیز مانند تمامی محصولات این برند شناخته شده به دو نکته ی اساسی راحتی و شکیل بودن لباس کار توجه ویژه ای شده است .

  • نوع پارچه

نوع پارچه ی استفاده شده در تولید لباس کار طرح بوفالو کارجامه می تواند به درخواست شما مشتری گرامی انتخاب شود؛ انتخاب پارچه لباس کار بسته به کاربرد آن انجام می پذیرد . در تولید این محصول معمولا از پارچه پلی استر،پنبه(30 درصد پنبه و 70 درصد پلی استر) استفاده می شود،اما امکان تولید این مدل با پارچه فلامنت ویسکوز و پارچه 70 درصد کتان و 30 درصد پلی استر پنبه نیز بنا به درخواست شما مشتری گرامی امکان دارد ،بدیهی است که برند مورد استفاده در تولیدات کارجامه از بهترین نوع پارچه از بهترین کارخانجات ریسندگی و پارچه اعم از آیدین بافت،نیک بافت و زرین پود می باشد.

کاربرد لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه

کاربرد لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه  در همه ی کارهایی که نیاز به یک لباس کار راحت و البته شیک و با دوام وجود داشته باشد کاربرد دارد

قیمت لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه

کاربرد لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه از نظر قیمتی در دسته لباس کار ارزان قرار میگیرد ، مفهوم لباس کار ارزان در مورد لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه وقتی نمود پیدا میکند که با اینکه یک لباس کار قیمت مناسب است دوام بسیار بالایی از خود نشان میدهد.

تولیدی لباس کار

سیف شو به عنوان بزرگترین تولیدی لباس کار در تهران این امکان را دارد تا در صورت درخواست دوخت لباس کار  رکابی طرح بوفالو کارجامه در رنگهای درخواستی  و یا تغییراتی که در مدل آن  داشته باشید در اسرع وقت لباس کار سفارشی شما را آماده تحویل کند . یکی از خدمات ویژه سیف شو ، سفارش دوزی لباس کار برای برندهای مهم می باشد.

خدمات گلدوزی

خدمات گلدوزی با کیفیت بالای طراحی فیلم، نخ مصرفی و نوع بافت، با ارائۀ طرح و لوگوی مورد نظر شما مشتری گرامی انجام می شود.

کارشناسان سیف شو آمادۀ ارائۀ مشاوره به شما مشتریان گرامی جهت انتخاب و خرید انواع لباس کار میباشند .

در صورت نیاز به چاپ و گلدوزی آرم ، لوگو یا شعار تبلیغاتی خود بر  روی لباس ، و شخصی سازی و یا  استفاده از آن به عنوان یک لباس کار تبلیغاتی می توانید با مشاوران ارشد فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو در این خصوص مشورت کنید . ما کیفیت و قیمت اجناس خود علی الخصوص محصولات تولیدی لباس کار  را تضمین میکنیم

مشخصات محصول :

برای آشنایی بیشتر با این محصول به قسمت مشخصات مراجعه فرمایید.

لباس کار رکابی طرح بوفالو کارجامه

منبع : safesho.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لباس کار سیف شو

فروشگاه آنلاین لباس کار و تجهیزات ایمنی سیف شو (safesho.com)، فعالیت خود را در زمینه تأمین تجهیزات و پوشاک ایمنی‏، و همینطور البسه آشپزی آغاز نموده است. لازم به ذکر است این وبسایت، به همت پرسنل مجرب فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه تولید پوشاک ایمنی و کار و همچنین پوشاک آشپزی از سال ۱۳۹۵، ایجاد شده و پشتیبانی می گردد. این فروشگاه هم از طریق عمده و نیز خرده فروشی توانسته است سالیان متمادی، اقدام به تامین ملزومات ایمنی و پوشاک کار بخش صنعت و شرکت های مطرح و بزرگ کشور نظیر گروه سایپا، پاپکو، مترو تهران، شرکت های نفتی گوناگون همچون شرکت نفت ستاره خلیج فارس و غیره نموده و اعتماد خریداران را جلب نماید. لذا مشتریان عزیز، می توانند در صورت تمایل برای مشاهده از نزدیک بخشی از اجناس موجود در وبسایت و کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید حضوری به نشانی ؛ تهران- خیابان امام خمینی- بعد از میدان حسن آباد- پاساژ نهانی طبقه همکف- پ ۹ مراجعه نمایند. چشم انداز: ارتقاء جایگاه تولید داخلی در حوزه پوشاک ایمنی و البسه آشپزی از طریق ایجاد اشتغال برای جوانان و ورود به بازاهای بین المللی ماموریت: تامین تجهیزات مرتبط با ایمنی وکار و تولید و تأمین پوشاک ایمنی و البسه کارو آشپزی با کیفیت مطلوب در راستای جلب رضایت مشتریان https://safesho.com/advertisedworkwear

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]