اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108126807119247
در دسترس نیست

ویزای تحصیلی انگلیس (راهنمای دریافت)

کد: 140108126807119247

، تهران , (اخبار رسمی): انگلستان جزو با ثبات‌ترین و معتبرترین کشورها برای جذب دانشجو بوده و با داشتن امتیازاتی چون دانشگاه‌های عالی، زبان رسمی انگلیسی و همچنین شرایط اقتصادی مطلوب، این کشور به یکی از کشورهای بین‌المللی به‌عنوان مقصد اول دانشجویان تبدیل شده‌است.

ویزای تحصیلی انگلیس (راهنمای دریافت)
ویزای انگلستان

شرکت چاوش مهاجر به عنوان بهترین مؤسسه مهاجرتی در کشور بوده و دارای یک شعبه در کشور انگلستان نیز می‌باشد.

یکی از محبوب‌ترین کشورهای اروپایی جهت مهاجرت تحصیلی در سطح جهان، کشور انگلیس است. این کشور در بین ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه دارا بودن معتبرترین و بهترین دانشگاه‌ها بوده و فارغ‌التحصیلان در دانشگاه‌های انگلستان به‌ سرعت جذب بازار کار در این کشور خواهند شد. دریافت ویزای تحصیلی انگلیس، یکی از راه‌های مهاجرت کردن و اخذ اقامت دائم در این کشور است.

انگلستان جزو با ثبات‌ترین و معتبرترین کشورها برای جذب دانشجو بوده و با داشتن امتیازاتی چون دانشگاه‌های عالی، زبان رسمی انگلیسی و همچنین شرایط اقتصادی مطلوب، این کشور به یکی از کشورهای بین‌المللی به‌عنوان مقصد اول دانشجویان تبدیل شده‌است.

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان شامل مراحلی است که هر فردی که قصد اخذ ویزای تحصیلی انگلیس را دارد، باید این مراحل را طی کرده و ویزا را دریافت نماید. در ادامه مطالب به بررسی انواع ویزای تحصیلی انگلیس، شرایط دریافت ویزا و مدارک مورد نیاز پرداخته و هر کدام را به‌طور مجزا بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

انواع ویزای تحصیلی انگلیس

ویزای تحصیلی انگلیس به ۳ دسته تقسیم‌بندی می‌شود.

ویزای کودکان یا ویزای دانش‌آموزی

این نوع ویزای تحصیلی انگلستان، جهت تحصیل افراد در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است و برای کسانی که دارای سنین بین ۴ تا ۱۶ سال هستند صادر می‌شود. در این نوع ویزای تحصیلی انگلیس، یکی از افراد خانواده می‌تواند به‌عنوان مراقب کودک را همراهی نماید.

ویزای عمومی تحصیل

ویزای عمومی یا ویزای دانشجویی، برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا بوده و برای افراد بالای ۱۶ سال صادر می‌شود. اعتبار این ویزا برای متقاضیان تا پایان دوره تحصیلی دانشجویی است.

ویزای کوتاه‌مدت تحصیلی

ویزای کوتاه‌مدت به‌طور معمول برای دوره‌های شش‌ ماهه آموزشی مانند دوره‌های زبان صادر شده و دارای محدودیت سنی نیست.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلیس

برای دریافت ویزای تحصیلی انگلیس ارائه مدارک زیر به سفارت انگلستان مورد نیاز است:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک پذیرش مدرسه یا دانشگاه
  • کپی فرم آنلاین درخواست ویزا
  • ۲ قطعه عکس ۳/۵ در ۴/۵
  • اطلاعات کامل یکی از والدین یا سرپرست قانونی
  • مدارک تمکن مالی جهت هزینه‌های تحصیل و زندگی و همراه پرینت حساب در ۶ ماه گذشته
  • رضایت‌نامه والدین یا سرپرست قانونی
  • مدرک زبان با سطح B2 معادل آیلتس ۵/۵
  • رزرو هتل و بلیط هواپیما

نحوه درخواست ویزای تحصیلی انگلیس

درخواست ویزای تحصیلی انگلیس به‌طور معمول ۳ ماه قبل‌ از شروع کلاس‌ها انجام می‌شود.

  • در مرحله اول برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس، باید مدارکی چون نامه سابقه کار، مدارک شناسایی، امتیاز SELT، نام وام تحصیلی، صورت‌حساب بانکی، فیش حقوقی و غیره را جمع‌آوری کرده و به سفارت انگلستان تحویل دهید.
  • در مرحله دوم جهت درخواست آنلاین باید تمامی مشخصات خود را توسط ایجاد یک حساب کاربری آنلاین در وب‌سایت رسمی ویزای انگلستان ثبت نمایید. پس‌ از ایجاد حساب کاربری، شما می‌توانید فرم درخواست آنلاین ویزای خود را تکمیل کرده و از آن پرینت گرفته و امضا نمایید.
  • در مرحله سوم باید هزینه‌ای را جهت ارسال موفقیت‌آمیز درخواست خود به‌ صورت آنلاین، بپردازید. هزینه‌های درخواست هم به‌ صورت آنلاین و هم به‌ صورت حضوری قابل پرداخت بوده و در صورت پرداخت حضوری، باید به سفارت انگلستان مراجعه کنید. در این مرحله باید وقت رزرو کرده و مدارک بیومتریک خود را ارائه دهید.
  • در مرحله آخر، ممکن است به‌عنوان بخشی از درخواست ویزای دانشجویی، از شما مصاحبه‌ای با یک کارمند پرونده UKVI درخواست شود. بنابراین خود را برای مصاحبه آماده کنید.

هزینه ویزای تحصیلی انگلیس

اگر از خارج از کشور انگلستان اقدام به پرداخت هزینه می‌کنید، به‌طور میانگین هزینه برآورد شده حدود ۳۴۸ پوند بوده که این مبلغ قابل‌ بازگشت نیست. اگر هم از داخل انگلستان اقدام کرده و یا درخواست تمدید ویزای خود را داشته باشید، هزینه پرداختی معادل ۴۷۵ پوند است.

شرکت چاوش مهاجر به عنوان بهترین مؤسسه مهاجرتی در کشور بوده و دارای یک شعبه در کشور انگلستان نیز می‌باشد. چاوش مهاجر با بیش‌از ۲۰ کارمند در مجموعه خود و ارائه خدمات با بالاترین رضایت متقاضیان، توانسته‌ است به بهترین مؤسسه مهاجرتی در کشور تبدیل شود. شما می‌توانید برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و همچنین اخذ ویزای توریستی کانادا به این شرکت مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]