کد: 140108136807821798
در دسترس نیست

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه

نکات مهمی که درباره ی مشاوره حقوقی قوه قضاییه باید بدانیم!

کد: 140108136807821798

، (اخبار رسمی): توصیه دوستان یا خانواده به منزله مشاوره حقوقی نیست. مشاوره حقوقی واقعی توافقی را بین یک وکیل و موکلش بر اساس موضوع حقوقی خاصی که موکل تجربه می کند تشکیل می دهد. مرز بین «مشاوره حقوقی» و «اطلاعات حقوقی» اغلب مبهم است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت برترین وکیل مراجعه کنید.

نکات مهمی که درباره ی مشاوره حقوقی قوه قضاییه باید بدانیم!
نکات مهمی که درباره ی مشاوره حقوقی قوه قضاییه باید بدانیم!

مشاوره ی حقوقی رایگان گزینه‌ ای است که می‌ تواند برای همگان جذاب به‌ نظربیایید یک مشاوره‌ ی حقوقی خوب قبل‌ از هر چیز باید دارای مزایای ویژه‌ ای باشد تا بتواند مخاطبین را راضی نگه دارد

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

افرادی که نیاز به پیدا کردن وکیل پایه یک دادگستری دارند، امروزه معمولا قبل از پیدا کردن وکیل، اقدام به جستجو در اینترنت میکنند. یکی از خدمات مهمی که امروزه توسط موسسه های حقوقی متعدد به مخاطبان ارائه میشود، مشاوره رایگان تلفنی است. در این پروسه بخشی از اطلاعات حقوقی مهمی که مشتری یا موکل بالقوه به آنها نیازمند است، به وی منتقل میگردد. باید در نظر داشت که گرفتن تمامی اطلاعات لازم از طریق تلفن نه عملی بوده و نه منطقی است. بلکه موکل بایستی پس از گرفتن مشاوره و دریافت برخی از اطلاعات مهم، در صورتی که به اعتبار و دانش حقوقی موسسه و وکیل مسئول مشاوره رایگان واقف شد، به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کند. وی میتواند در آن جلسه تمامی اطلاعات لازم را کسب کند.

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره ی حقوقی رایگان گزینه‌ ای است که می‌ تواند برای همگان جذاب به‌ نظر بیاید، اما فراموش نکنید که یک مشاوره‌ ی حقوقی خوب قبل‌ از هر چیز باید دارای مزایای ویژه‌ ای باشد تا بتواند مخاطبین را راضی نگه دارد

. به‌ عبارتی دیگر باید بدانید که آیا مشاوره ی حقوقی که به شما ارائه می‌ گردد مفید و سودمند بوده‌ است یا خیر و نیز دارای ویژگی‌ های ابتدایی یک مشاوره ی خوب می‌ باشد یا نه?!

برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید تا به بیان مزایای مشاوره حقوقی رایگان بپردازیم:

۱- یک مشاوره ی خوب باید تمامی ابعاد حقوقی پرونده را فارغ از اینکه هزینه‌ ای بابت حق‌ المشاوره پرداخت‌ شده است یا نشده است مورد ارزیابی قرار دهد.

۲- مهم‌ ترین مزیت یک مشاوره ی حقوقی رایگان این است که به موکل خود بهترین راه‌ حل را نشان دهد تا پرونده با کمترین میزان خسارت یا عوارض و در مسیر درست خود پیش رود.

۳- زمانی یک مشاور حقوقی می‌ تواند کار خود را به‌ درستی انجام دهد که موکل هرگز احساس نکند که فرد مشاوره دهنده تنها در پی کسب درآمد مالی و یا بازار گرمی و جذب مشتری بود است.

۴- مشاور حقوقی خوب به‌ هیچ‌ وجه به موارد بی‌ اهمیت و حاشیه‌ ی پرونده رسیدگی نمی‌ کند و فقط موارد اصلی و مهم داخل پرونده را بررسی می‌ کند. گفتگو هایی مانند ضمانت نتیجه ی خوب پرونده یا احتمال نفوذ در دادگاه هیچ ارزشی نخواهد داشت.

۵- مزیت دیگر مشاوره ی حقوقی رایگان این است که اگر پرونده وجاهت قانونی نداشته باشد توصیه می‌ شود تا موکل از طرح شکایت و پرداخت هزینه ی دادرسی منصرف گردد، همچنین احتمالاتی مانند میزان پیروزی در پرونده به‌ صورت واقع‌ بینانه به موکل اعلام می‌ گردد نه بیشتر و نه کمتر.

چگونه از مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه استفاده کنیم؟

از آنجایی که بسیاری از افراد نیازمند مشاوره حقوقی رایگان از سوی قوه قضاییه هستند، سوال مهم این است که چگونه می توان از مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه استفاده کرد؟

امروزه بسیاری از افراد در استفاده از این نکات آزاد هستند و شما می توانید با این نکات پاسخ برخی از سوالات خود را دریافت کنید. این خدمات به طرق مختلف به مردم ارائه می شود تا تمامی اقشار جامعه از مشاوره حقوقی رایگان قوه قضائیه بهره مند شوند.

از جمله امکان تماس با شماره تلفن اختصاص داده شده به مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه که امکان برقراری مکالمه تلفنی با کارشناسان حقوقی دادگستری (آشنا به امور حقوقی و کیفری) را فراهم می کند.

البته امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان از قوه قضاییه به صورت حضوری در تعدادی از موسسات حقوقی معتبر در تهران وجود دارد.

در عین حال امکان استفاده از واتس اپ یا دیگر پلتفرم های اجتماعی برای بهره مندی از این خدمات وجود دارد.

در ادامه به بررسی مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه و نحوه استفاده و استفاده از این خدمات خواهیم پرداخت.

مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه + تلفن + 24 ساعته

شرح وظایف مشاور حقوقی:

  • تهیه و تنظیم متن قراردادها و نظارت بر روند عقد آنها
  • ارائه اطلاعات لازم و انجام امور حقوقی مربوط به انواع مناقصه ها، مزایده ها و ...
  • ارائه مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری به مدیران و کارکنان
  • بررسی و تنظیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ...
  • انجام کلیه کارهای مربوط به ثبت، تغییرات در ساختار، انحلال شرکت ها و ...
  • جمع آوری اطلاعات لازم و استفاده از آنها برای دفاع از سازمان یا شرکت مربوطه در محاکم قضایی
  • رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برترین وکیل

مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون