اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186813619021
در دسترس نیست

محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!

کد: 140108186813619021

، (اخبار رسمی): کانادا یکی از برترین و محبوب‌ترین کشورهای مهاجرپذیر در قارۀ آمریکا است که سالانه افراد زیادی از کشورهای سراسر جهان تلاش می‌کنند از طریق روش‌های مختلف به آن مهاجرت کنند. در این میان یکی از دغدغه‌های اساسی این افراد انتخاب روش مناسب برای مهاجرت است.

محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!
محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!
محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!
محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!
محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!
محبوب‌ترین ویزای مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۲۲ معرفی شد!

دولت کانادا انواع مختلفی از ویزاها را برای متقاضیان درنظر گرفته است تا بتوانند باتوجه به شرایط خود هریک از آن‌ها را انتخاب کنند. مهاجرت از طریق تحصیل فرزند یکی از روش‌های محبوب برای افرادی است که تمایل به مهاجرت خانوادگی به کانادا را دارند. این مطلب به شما کمک می‌کند تا با تمامی مراحل و شرایط مهاجرت از طریق تحصیل فرزند و دریافت ویزای دانش آموزی آشنا شوید.

چرا ویزای دانش آموزی روشی محبوب برای مهاجرت به کانادا است؟ بدون شک خانواده‌ها همواره تلاش می‌کنند تا محیطی ایدئال را برای رشد فرزندان و پرورش استعداد‌های آنان فراهم کنند. به همین دلیل برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند فرزندان خود را برای تحصیل راهی کشورهایی مانند کانادا کنند. دلایل زیادی برای دفاع از این تصمیم و انتخاب کانادا به عنوان مقصد تحصیلی فرزندان وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • مدارس و دانشگاه‌های در سطح کلاس جهانی
  • استادان و معلمان باتجربه
  • مدارک علمی معتبر بین‌المللی 
  • جامعۀ روبه‌ رشد و فراگیر
  • کیفیت زندگی بالا
  • جامعۀ چندفرهنگی
  • هزینۀ زندگی و شهریۀ معقول
  • برای دریافت ویزای دانش آموزی کانادا، باید چه شرایطی داشته باشیم؟ داوطلبانی که تمایل به دریافت ویزای دانش آموزی کانادا و تحصیل در این کشور را دارند باید شرایط خاصی را داشته باشند تا با درخواست آن‌ها موافقت شود. این شرایط شامل موارد زیر می‌شود:

  • متقاضی باید از یکی از مدارس معتبر کانادا پذیرش دریافت کرده و در آن ثبت‌نام کند؛
  •       فرد باید بین ۴ تا ۱۸ سال (در برخی از ایالت‌ها ۱۹ سال سن) داشته باشند؛
  •      شخص باید دارای بودجهٔ کافی برای پرداخت هزینه‌های زندگی و شهریه باشد؛
  •      متقاضی نباید هیچ‌گونه سابقهٔ کیفری داشته باشد و به همین منظور باید گواهی پلیس دریافت کند؛
  •       فرد باید در سلامت کامل باشد و در صورت نیاز گزارش‌های مربوط به معاینات پزشکی خود را ارائه دهد؛
  •       داوطلب باید یک سرپرست یا قیم قانونی معرفی کند که موردتأیید ادارۀ مهاجرت کانادا قرار گیرد؛
  •       والدین متقاضی باید ثابت کنند که توانایی لازم برای پرداخت تمامی هزینه‌های تحصیل و زندگی فرزند خود در کانادا را خواهند داشت؛
  •       در نهایت متقاضی باید متعهد شود که پس از پایان تحصیل و اعتبار ویزا به کشور خود بازخواهد گشت.
  • در صورتی که افراد تمامی این شرایط را داشته باشند، می‌توانند برای دریافت ویزای دانش آموزی کانادا اقدام کنند. مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای دانش آموزی عبارتند از:

  • نامۀ پذیرش از مدرسهٔ مقصد؛
  •       مدارک هویتی مانند کارت ملی و شناسنامه؛
  •       پاسپورت معتبر؛
  •       گواهی اثبات تمکن مالی؛
  •       عکس جدید پرسنلی؛
  •       معرفی‌نامه از مدیر مدرسۀ فعلی یا سابق.
  • ویزای دانش آموزی را با این ۳ گام به سادگی دریافت کنید! مراحل دریافت ویزای دانش آموزی در سه گام خلاصه می‌شود که در ادامه هر یک از این مراحل را برای شما شرح می‌دهیم.

    گام اول

    اخذ پذیرش از مدارس کانادا در قدم اول باید با یکی از مدارس معتبر و موردتأیید ادارۀ مهاجرت کانادا مکاتبه کرده و برای اخذ پذیرش اقدام کنید. در صورتی که موفق به دریافت پذیرش شوید، پس از ثبت‌نام در مدرسه و پرداخت هزینه‌ها یک نامۀ تأییدیه دریافت خواهید کرد.

    گام دوم

    ارسال مدارک پس از دریافت نامۀ تأییدیه می‌توانید پروسۀ درخواست ویزا را آغاز کنید. در این مرحله باید وارد سایت ادارۀ مهاجرت کانادا (CIC) شوید و در آن ثبت‌نام کنید. سپس می‌توانید تمامی مدارک جمع‌آوری‌شده را در پروفایل خود آپلود کرده و فرم درخواست ویزای دانش آموزی را نیز پر کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات داخل فرم قابل ویرایش نخواهند بود؛ بنابراین در تکمیل آن دقت کافی داشته باشید.

    در صورتی که متقاضی بیشتر از ۱۴ سال سن داشته و قبلا انگشت‌نگاری انجام نداده باشد، لازم است برای درخواست بیومتریک در سایت ادارۀ مهاجرت اقدام کند. سپس پس از پرداخت هزینه‌های مربوط به آن، متقاضی باید در زمان مشخص‌شده برای انجام انگشت‌نگاری مراجعه کند.

    گام سوم

    اخذ ویزا پس از پایان مراحل در صورتی که تمامی مدارک به صورت کامل و صحیح ارسال شده باشند، می‌توانید منتظر نتیجۀ ویزای خود باشید. در این مرحله می‌توانید برای دریافت ویزای همراه دانش آموزی کانادا نیز اقدام کنید تا بتوانید در زمان مقرر همراه با فرزند خود به کانادا سفر کنید.

    از طریق تحصیل فرزندتان در کانادا، شما نیز مهاجرت کنید! یکی از ویژگی‌های ویزای دانش آموزی کانادا امکان همراهی والدین به همراه درخواست‌کننده است. از آن‌جا که دانش آموزان بین ۴ تا ۱۸ سال سن دارند، در صورت تمایل به تحصیل در مدارس کانادا باید یکی از اعضای خانواده یا والدین خود را به عنوان سرپرست همراه خود به کانادا ببرند.

    ویزای همراه دانش آموزی یا ویزای گاردین برای والدین دانش آموز ارائه می‌شود و افراد می‌توانند تا زمان اعتبار ویزای دانش آموز، به صورت نامحدود به کشور کانادا سفر کنند و اقامت موقت داشته باشند.

    برای دریافت تضمینی ویزای دانش آموزی چه کاری انجام دهیم؟ در سال‌های اخیر ویزای دانش آموزی یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کشور کانادا بوده است و به همین دلیل سخت‌گیری بیشتری در روند بررسی پرونده‌ها وجود دارد. بنابراین در صورتی که افراد آگاهی کاملی از روند درخواست ویزا نداشته باشند، ممکن است موفق به دریافت آن نشوند.

    یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش احتمال دریافت ویزا، استخدام وکیل مهاجرتی است. وکلای مهاجرتی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید تمامی مراحل درخواست ویزا را به صورت دقیق انجام دهید و مدارک خود را به درستی ارسال کنید. یکی از موسسات معتبری که می‌توان برای دریافت مشاوره و راهنمایی به آن مراجعه کرد، مهاجرت پلاس است. این موسسه به شما کمک می‌کند تا شرایط تحصیل در مدارس کانادا را با توجه به موقعیت خود بررسی و مسیر خود را به درستی طی کنید.

    کلام آخر

    بدون شک تمامی افراد همواره به دنبال یافتن راهی مناسب برای مهاجرت هستند که از طریق آن بتوانند به همراه خانوادۀ خود به کشور مقصد سفر کنند. در این میان، اخذ ویزای دانش آموزی و مهاجرت از طریق تحصیل فرزند به یکی از روش‌های محبوب مهاجرتی تبدیل شده است.

    در صورتی که شما نیز تمایل به مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای دانش آموزی را دارید، می‌توانید با مشاورین موسسه مهاجرت پلاس تماس بگیرید تا در روند اخذ ویزا شما را راهنمایی کنند و در کمترین زمان ممکن ویزای مورد نظر را برای شما دریافت کنند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]