اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108206815721856
در دسترس نیست

دلایل رشد استفاده از چمن مصنوعی ورزشی به جای چمن طبیعی

کد: 140108206815721856

، (اخبار رسمی): استفاده از چمن مصنوعی به صورت چشمگیری در حال افزایش است زیرا چمن مصنوعی برای باشگاه ها و مدارس، سطوح ورزشی پایداری را در همه شرایط آب و هوایی فراهم می کند که مزایای زمین های طبیعی را داراست و در عین حال موارد منفی زمین های چمن طبیعی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

چرا چمن مصنوعی ورزشی جایگزین چمن طبیعی شده است؟ زمین های چمن مصنوعی علاوه بر  اینکه شبیه چمن واقعی هستند، به همان میزان دارای کیفیت هستند و  از طرفی چمن های مصنوعی ورزشی به طور قابل توجهی معایب منفی زمین های چمن طبیعی مانند هزینه های نگهداری بالا، لغو بازی ها و عملکرد ناهموار را کاهش می دهد.

چمن های مصنوعی از الیاف و پشتیبان بادوام و با کارایی بالا تولید می شوند. آنها برای مطابقت با بالاترین استانداردهای عملکرد مورد نیاز سازمان های ورزشی جهانی از جمله  FIFA، World Rugby، FIH، ITF و World Bowls آزمایش می شوند. شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی ورزشی متعهد به ارائه سیستم های چمن مصنوعی با کیفیت بالا، ایمن و قابل اعتماد هستند در نتیجه نظر سنجی ها نشان دهنده رضایت اکثر کاربران و بازیکنان ورزشی است.

اگر به دنبال استفاده از چمن مصنوعی ورزشی هستید به نکات زیر دقت کنید: هنگامی که یک چمن مصنوعی ورزشی تهیه می کنید، مطمئن باشید که با مجرب ترین، قابل اعتمادترین سازنده و تامین کننده کار می کنید. تمرکز مداوم بر نوآوری، کیفیت محصول، عملکرد و خدمات مشتری از مواردی است که در انتخاب شرکت باید مورد نظر قرار دهید.

تجربه و تخصص سبزینه پوش با تجربه ترین و مبتکرترین تامین کننده چمن مصنوعی ورزشی است که در تنیس، هاکی، کریکت، باشگاه های فوتبال، مدارس و فضاهای سبز تجربه های زیادی از نصب چمن مصنوعی داراست.

مطابق با استانداردهای بین المللی سطوح ورزشی ای که از چمن مصنوعی استفاده میکنند لازم است با بالاترین استانداردهای عملکرد مورد نیاز سازمان های ورزشی جهانی از جمله فیفا، راگبی جهانی، FIH و ITF مطابقت داشته باشند.

کنترل کیفیت و گارانتی محصول از شرکت ها بخواهید چمن ورزشی مصنوعی با کارایی بالا و بادوام را برای استفاده معرفی و نصب کنند. آنها باید با کنترل بر کل فرآیند تولید، از اکستروژن نخ گرفته تا نصب و نگهداری، کیفیت و دوام چمن‌های انتخابی را در طول چرخه عمر محصول کنترل کنند.

مزایای چمن مصنوعی ورزشی مزایای زیادی برای استفاده از چمن مصنوعی به عنوان یک سطح ورزشی وجود دارد، از جمله:

  • بدون گل 
  • بدون نیاز به چمن زنی سطحی
  • تعمیر و نگهداری کم
  • کارایی بالا
  • همه کاره برای گنجاندن طیف وسیعی از ورزش ها
  • صرفه جویی در هزینه نگهداری و کود دهی
  • صرفه بسیار
  • زیبا به نظر می رسد
  • قابل استفاده در تمام شرایط آب و هوایی

برخی از ورزش هایی که می توانند از چمن مصنوعی ورزشی بهره مند شوند عبارتند از فوتبال، تنیس، هاکی روی چمن، گلف، بدمینتون، چوگان، راگبی، دو و میدانی و بسیاری دیگر.

زمین های فوتبال چمن مصنوعی چه یک زمین مدرسه یا یک زمین ورزشی حرفه ای، انواع چمن مصنوعی ورزشی برای ایجاد زمین های فوتبال با چمن مصنوعی باکیفیت کاملاً مناسب هستند. با حرکت زیاد و پرفشار کفش های فوتبال در طول مسابقات، به سطحی نیاز است که کیفیت خود را بدون چروک شدن یا گل آلود شدن حفظ کند و این موضوع کاملا در چمن مصنوعی فوتبالی رعایت میشود.

چمن مصنوعی ورزشی برای زمین های تنیس ورزشی مانند تنیس به راحتی حرکت و همچنین چیزی که بازیکنان برای دقت و سرعت به آن تکیه می کنند نیاز دارد. چمن مصنوعی ورزشی که در زمین های تنیس استفاده میشود دقیقاً این ویژگی را ارائه می دهند که این موضوع آنها را برای این ورزش بسیار مناسب می کند.

هاکی روی چمن مصنوعی ساییدگی و پارگی در طول بازی هاکی روی چمن، با پاها، توپ‌های هاکی و چوب‌ها که به سطح ضربه می‌زنند، رایج است. بنابراین، یک زمین بازی با کیفیت عالی برای اطمینان از سطح بالای کیفیت، عدم لکه دار بودن و قابلیت بازی در باران یا تابش مستقیم خورشید حیاتی است و این دقیقا همان چیزی است که چمن های مصنوعی مخصوص هاکی برای آن ساخته شده اند.

چمن مصنوعی گلف چمن های مصنوعی ورزشی که برای گلف ساخته شده اند به شما این امکان را میدهند تا مهارت‌های خود را به راحتی حتی از خانه تقویت کنید.
چمن های مصنوعی گفت مقاوم به ضربه هستند و مانند چمن های طبیعی در اثر ضربات محکم کنده نمی شوند ونیاز به ترمیم و نگهداری ندارند و این موضوع آنها را به رقیبی جدی برای چمن طبیعی تبدیل کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی