اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216817721832
در دسترس نیست

آشنایی با انواع پریز توکار

کد: 140108216817721832

، (اخبار رسمی): این پریز یکی از رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین مدل های پریز توکار کابینت است که تعداد مختلفی پریز برق و پورت یو اس بی، VGA، پورت HDMI پورت، تلفن و شبکه می باشد این نوع بهترین نوع از  پریز توکار یو اس بی دار است.

آشنایی با انواع پریز توکار
فروشگاه علمایی

پریز توکار مستطیلی

این پریز یکی از رایج‌ترین و پر استفاده‌ترین مدل های پریز توکار کابینت است که تعداد مختلفی پریز برق و پورت یو اس بی، VGA، پورت HDMI پورت، تلفن و شبکه می باشد این نوع بهترین نوع از  پریز توکار یو اس بی دار است. این پریز توکار فضای بسیار کمی از یونیت میز و یا کابنیت را اشغال می‌نماید و در رنگ بندی های متنوعی است که شما می‌توانید با رنگ یونیت و یامیز ست نمایید.

پریز توکار پدالی (مستطیلی)  دارای مدل های مختلف همچون دکمه ای و فشاری می باشد که شما می‌توانید به راحتی با فشار دادن و یا زدن دکمه قاب پریز را باز نمایید و از این وسیله استفاده نمایید.

پریز توکار استوانه ای

این پریز توکار به صورت استوانه‌ای می باشد و داخل یونیت کابینت یا میز قرار خواهد گرفت که با حالت مگنتی باز می‌شود و این بدین معنی است که در حالت بسته زمانی که به داخل فشار دهید قسمتی از پریز بیرون خواهد آمد و سپس پریز را کامل به بیرون بکشید که با این کار می‌توانید از آن استفاده نمایید.

پریز توکار استوانه ای نیز هم دارای شارژ وایرس، پورت یو اس بی، پورت VGA، پورت HDMI ، شبکه و تلفن می باشد.است. این پریز توکار وایرلس دار است که شما می‌توانید تلفن همراه خود را به راحتی و بدون استفاده از سیم شارژ نمایید که همین مورد به یکی از امکانات بسیار جالب این محصول تبدیل شده است.

پریز توکار دیواری

این پریز توکار یکی از بهترین گزینه ها برای محیط کار می‌باشد؛ زیرا در محیط کار سیم های اتصال فراوانی وجود دارند که با نصب این پریز به راحتی می‌توانید سیم ها را به داخل بکشید و محیط را از بهم ریختگی سیم ها خلاص نمایید. این پریز توکار دارای تعدادی سوکت برق است و همچنین پورت های مختلفی همانند USB، CAT6 و USB DATA است.

امروزه با توجه به اینکه دیوارها دارای رنگ های مختلفی هستند این پریز هم با رنگ بندی های مختلفی وارد بازار شده اند که شما به راحتی میتوانید این پریز را با رنگ دیوار محیط هماهنگ نمایید.

پریز توکار موتور دار لمسی

دلیل نامگذاری این پریز ها این است که در بالای آن دکمه ی لمسی قرار دارد که وقتی آن را لمس نمایید پریز به بیرون خواهد آمد ولی همانند پریز استوانه ای نیست که لازم باشد با دست پریز را به بیرون بکشیم. پریز موتوردار لمسی از یک سوکت برق، یک پورت یواس بی و محافظ برق تشکیل شده است. یکی از نکات جالبی که باید بدانید این است که این پریز دارای اسپیکر می‌باشد و زمانی که تلفن همراه خود را به وسیله بلوتوث به آن وصل نمایید، می‌توانید به موسیقی گوش کنید.

پریز توکار کشویی

این پریز ها به صورت پنهان بر روی میز و یونیت های کابینت قرار می‌گیرد که قاب بر روی آن باز و بسته می‌شود. این پریز دارای سه پریز برق است ولی پورت های مختلفی ندارد، پریز توکار کشویی باریک است که به همین دلیل میز و یا یونیت شما کمتر شلوغ خواهد شد.

پریز گرد

پریز گرد دارای مدل های توکار و روکار است، این مدل از پریز ها دارای یک پریز برق است که برای مکان هایی استفاده میشود که به اندازه کافی پریز برق وجود ندارد. پریز گرد از یک کابل برق برخوردار است که می‌توانید آن را به برق وصل نمایید و در هرجایی که در منزل می‌خواهید از آن استفاده نمایید.

این پریز برخلاف پریز استوانه ای بیرون نمی‌آید و شما باید برای استفاده از آن درب روی پریز برق را باز نمایید، جهت نصب این پریز به صورت توکار کافی است که اندازه قطر پریز را روی سطح میز یا کابینت سوراخ نمایید و نهایتا پیچ چفت آن را سفت کنید.

منبع: آَشنایی با انواع پریز توکار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان