اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016832121911
در دسترس نیست

بهترین راه ها برای انتخاب نام دامنه مناسب

کد: 140109016832121911

، بیرجند , (اخبار رسمی): انتخاب نام دامنه امروزه سخت تر از چند سال پیش است. دلیل دشواری یافتن دامنه مناسب این است که اکثر نام های دامنه گرفته شده است. یک نفر می تواند صدها دامنه را به نام خود ثبت کند و به تمدید دامنه ها ادامه دهد تا با قیمت های بالاتر بفروشد.

بهترین راه ها برای انتخاب نام دامنه مناسب
یک نفر می تواند صدها دامنه را به نام خود ثبت و تمدید کند به همین دلیل انتخاب نام دامنه سخت است.

انتخاب نام دامنه امروزه سخت تر از چند سال پیش است. دلیل دشواری یافتن دامنه مناسب این است که اکثر نام های دامنه گرفته شده است. یک نفر می تواند صدها دامنه را به نام خود ثبت کند و به تمدید دامنه ها ادامه دهد تا با قیمت های بالاتر بفروشد.

قبل از اینکه جلوتر برویم، باید بدانیم "نام دامنه چیست؟" برای کسب اطلاعات بیشتر ابنجا کلیک کنید.
نام دامنه بخشی از یک آدرس شبکه است که آن را به عنوان متعلق به یک دامنه خاص یا نام منحصر به فردی که در URLهای وب سایت شما ظاهر می شود شناسایی می کند.

در اینجا چند روش اساسی برای انتخاب نام دامنه مناسب آورده شده است.

۱. نام منحصر به فرد همیشه شیرین است: اکثر مردم یک نام منحصر به فرد را ترجیح می دهند که به خاطر سپردن آسان تر و یافتن سریعتر از طریق اینترنت باشد، همچنین به افزایش رتبه گوگل کمک می کند.

۲. همیشه نام های کوتاه تری انتخاب کنید. همیشه عاقلانه است که یک نام دامنه کوتاه‌تر از نام بزرگ طولانی انتخاب کنید، که به خاطر سپردن آن سخت است و نوشتن آن در نوار آدرس دشوار است، بهتر است دامنه خود را تا جایی که می‌توانید کوتاه‌تر کنید.

۳. در مورد پسوندهای دامنه خود هوشمند باشید. همانطور که می دانیم Old is Gold است، قدیمی ترین پسوند دامنه .com است و هنوز هم در بین همه افزونه ها بسیار پرطرفدار و محبوب است. پسوند .com سئو دوستانه است و این دلیل اصلی سختی یافتن این دامنه ها است. همه کسانی که می خواهند به آدرس URL مراجعه کنند، همیشه ابتدا یک .com و سپس بقیه را امتحان می کنند، بنابراین سعی کنید ابتدا یک پسوند .com دریافت کنید و اگر نتوانستید هیچ یک از پسوندهای دامنه مورد نظر خود را پیدا کنید، به دنبال .net ، .org و غیره باشید.

۴. دامنه باید حاوی کلمه کلیدی باشد. همیشه به دنبال یک دامنه کلمه کلیدی کامل باشید، به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما مربوط به کتاب است و کتاب را به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه می فروشید، دامنه شما باید حاوی کلمه "کتاب" در آن باشد. کلمات کلیدی حاوی دامنه همیشه در موتورهای جستجو (SEO) حرف اول را می زنند.

سخن پایانی

در پایان، قبل از انتخاب نام دامنه برای کسب و کار خود، باید بدانید که نام دامنه باید به راحتی قابل یادآوری، تایپ آسان و جستجوی آسان در اینترنت باشد. ما می‌توانید به راحتی با ورود به سایت بیرهاستینگ و رفتن به بخش دامنه از قیمت‌ها مطلع شده و برای ثبت دامنه اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

BirHosting

بیرهاستینگ ارائه دهنده خدمات هاستینگ، سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست و دامنه، طراحی وب‌سایت، برنامه نویسی اندروید، SEO، گیم سرور، خدمات لایسنس و گواهینامه امنیتی SSL و سایر خدمات تحت وب می‌باشد. Bir Hosting با بهره مندی از تیم فنی و فروش متخصص توانسته است پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود باشد. با توجه به تخصصی بودن حوزه ی هاستینگ ما از متخصصین حرفه ای در حوزه های شبکه، لینوکس و ویندوز، طراحی وب، برنامه نویسی و سایر حوزه های مرتبط با شبکه و هاستینگ با مدارک معتبر و با تجربه کاری بسیار بالا بهره مند هستیم. تیم بیرهاستینگ همواره در تلاش است تا با بهترین خدمات و با استفاده از به روز ترین سیستم ها و تکنولوژی ها، همراه با پشتیبانی عالی در خدمت شما عزیزان باشد و بتواند همواره پیشگام در حوزه ی هاستینگ باشد و بتواند تمام نیازهای مشتریان را در این حوزه برآورده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]