اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109026835621900
در دسترس نیست

مهاجرت به آلمان از طریق تولد،اخذ تابعیت آلمان با تولد فرزند

کد: 140109026835621900

، (اخبار رسمی): آلمان به عنوان یکی از کشور‌های اتحادیه اروپا، یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران خارجی است. از دلایل این محبوبیت می‌توان به اقتصاد با ثبات و قوی و امنیت بالای این کشور اشاره کرد. برای مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت و پاسپورت این کشور راه‌های مختلفی وجود دارد که تولد در آلمان یکی از این راه‌ها می‌باشد.

مهاجرت به آلمان از طریق تولد،اخذ تابعیت آلمان با تولد فرزند
مهاجرت به آلمان از طریق تولد،اخذ تابعیت آلمان با تولد فرزند

دارندگان این پاسپورت امکان سفر به ۱۶۸ کشور جهان را بدون نیاز به اخذ ویزا می‌دهد. بنابراین تولد در آلمان یکی از روش‌های اخذ تابعیت می‌تواند امکان داشتن این پاسپورت قدرتمند را برای افراد فراهم کند.

مهاجرت به آلمان از طریق تولد و شرایط اخذ اقامت و تابعیت آلمان از طریق تولد در این مقاله توسط سایت اعزام دانشجو مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفته است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید به تمامی پاسخ‌های مورد نظر خود دست پیدا کنید. همچنین در صورت هرگونه مشکل و سوال می‌توانید از مشاوره سایت اعزام دانشجو کمک بگیرید.

آشنایی با مهاجرت به آلمان از طریق تولد

آلمان به عنوان یکی از کشور‌های اتحادیه اروپا، یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران خارجی است. از دلایل این محبوبیت می‌توان به اقتصاد با ثبات و قوی و امنیت بالای این کشور اشاره کرد. برای مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت و پاسپورت این کشور راه‌های مختلفی وجود دارد که تولد در آلمان یکی از این راه‌ها می‌باشد. پس از مطالعه این مقاله و کسب اطلاعات لازم در مورد روش مهاجرتی تولد به آلمان می‌توانید با استفاده از مشاوره رایگان تلفنی موسسه و سایت اعزام دانشجو در مورد شرایط و روش مهاجرت خود تصمیم‌گیری دقیق‌تری داشته باشید.

تولد در آلمان و شرایط عمومی اخذ اقامت از طریق تولد

آلمان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و با حدود ۸۳ میلیون نفر جمعیت، پس از روسیه دومین کشور پرجمعیت این قاره است. این کشور از شمال با دانمارک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند و از شرق با لهستان و جمهوری چک همسایه است.

زبان رسمی این کشور آلمانی است و به عنوان یک جمهوری پارلمانی فدرال اداره می‌شود. در سال‌های اخیر افراد زیادی به روش‌های مختلف از جمله کار در آلمان از طریق انواع ویزای کار آلمان، تحصیل در این کشور و سرمایه گذاری به آلمان مهاجرت کرده‌اند و آلمان همه ساله پذیرای مهاجران و دانشجویان بین‌المللی زیادی برای تحصیل در آلمان است.

برای بررسی شرایط تولد در آلمان خوب است بدانید که به طور کلی سیستم خاک و خون دو قانون کلی حاکم بر شرایط تابعیت از طریق تولد می‌باشد. قاعده خاک به معنای اخذ تابعیت کشوری از طریق تولد در آن کشور است و حکم خون، اعطای تابعیت از والدین به فرزندان است.

در آلمان به طور کلی قاعده خون حاکم است اما در برخی موارد حکم خاک نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. به این ترتیب فرزند متولد شده از پدر یا مادر آلمانی تابعیت این کشور را دریافت می‌کند. اما اگر والدین کودکی که در این کشور متولد شده‌اند ناشناس یا بدون تابعیت باشند، تابعیت آلمان نیز به او اعطا می‌شود.

همچنین کودکانی که پس از ۱ ژانویه ۲۰۰۰ از والدین غیر آلمانی متولد می‌شوند، در صورتی تابعیت آلمان را دریافت می‌کنند که حداقل یکی از والدین آن‌ها شرایط زیر را داشته باشد.

برای مثال باید در ۲۱ سال اول زندگی خود حداقل ۸ سال در آلمان اقامت داشته باشد. حداقل شش سال را در یکی از مدارس آلمان گذرانده باشد و از مدرسه‌ای در آلمان فارغ التحصیل شود. همچنین باید به‌جز دریافت اقامت حداقل هشت سال در آلمان زندگی کرده باشد.

تولد در آلمان و پاسپورت آلمانی

همچنین به دارندگان این پاسپورت امکان سفر به ۱۶۸ کشور جهان از جمله کشور‌های اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و… را بدون نیاز به اخذ ویزا می‌دهد. بنابراین تولد در آلمان به عنوان یکی از روش‌های اخذ تابعیت می‌تواند امکان داشتن این پاسپورت قدرتمند را برای افراد فراهم کند. در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به آلمان از طریق تولد را دارید می‌توانید از موسسه و سایت اعزام دانشجو کمک بگیرید.

تولد در آلمان و بررسی اقامت و تابعیت برای والدین

خوب است بدانید که به طور کلی تولد در آلمان منجر به اخذ تابعیت برای والدین کودک نخواهد شد و افراد برای اخذ تابعیت این کشور باید شرایط زیر را داشته باشند.

 حداقل ۸ سال در آلمان زندگی کرده باشد. (در برخی موارد این مدت ممکن است کمتر باشد).

تعهد فعلی و گذشته خود را به نظام پارلمانی دموکراتیک آزاد که بر اساس قانون اساسی آلمان حمایت شده است، تأیید کند یا در حال حاضر به چنین اصولی پایبند باشد و افکار قبلی را که با این اصول در تعارض است کنار بگذارد.

باید شهروند یکی از کشور‌های اتحادیه اروپا یا سوئیس باشد، درست است که نمی‌تواند دارای مجوز رفت و آمد آزاد یا شهروند این کشور‌ها نیست اما می‌تواند اقامت دائم یا کارت آبی اروپایی را دریافت کند.

 این توانایی را باید داشته‌باشد که بدون کمک از خود حمایت کند.

 سابقه کیفری نباید داشته باشد.

تسلط کافی به زبان آلمانی داشته باشد.

با نظام حقوقی و شرایط اجتماعی و زندگی در جمهوری فدرال آلمان آشنا شود.

 در آزمون شهروندی قبول شده باشد.

.در صورتی که شما نیز قصد دریافت بورسیه تحصیلی دارید، می‌توانید از سایت اعزام دانشجو در این زمینه کمک دریافت کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت رسمی اعزام دانشجو به ترکیه

سایت رسمی موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، اعزام دانشجو، بورسیه تحصیلی، مشاوره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، کانادا، ترکیه https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/

اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]