اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109056839021827
در دسترس نیست

دوره‌های تخصصی کسب و کار در مدرسه تبلیغات ایده

دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان و برندسازی شخصی

کد: 140109056839021827

، (اخبار رسمی): در دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان، مهارت های شرکت کنندگان برای مذاکرات از طریق حضور در چندین مورد Role Playing و کسب تجربه مشترک بین آنها، مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد. بازخوردهایی نیز به شرکت کنندگان در رابطه با شیوه مذاکره آنها داده می شود.

دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان و برندسازی شخصی
دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان و برندسازی شخصی

دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان و برندسازی شخصی مدرس: دکتر حامد کاظمی 6 جسله 2 ساعته روزهای سه شنبه 14 الی 16 شروع دوره جدید از 8  آذر ماه

مهارت‌های چانه زنی و مذاکره موثر مهمترین سلاحی است که باید برای یک فروش مناسب در دسترس داشت. فراموش نکنید شما قرار است با برخورداری از چنین مهارتی تفاوت بین پول روی میز گذاشتن با فروش مناسب را نشان بدهید. شاید بهتر باشد در خصوص اهمیت اصول و فنون مذاکره و ارتباط با مشتری به مشکلات اقتصادی و فشارهایی که امروزه مردم با آن درگیر هستند نیز اشاره‌ای بکنیم. مشکلات و فشارهایی که رفته رفته منجر به تغییرات در مدیریت خرید و فروش شده است. چه بسا استرس ناشی از این تغییر نیز به طور جدی بر روند تصمیم گیری شرکت‌‌ها اثر گذار بوده و البته مشکلات جدی تر را در روند خرید و فروش شرکت ها به وجود آورده است.

عمده ترین تکنیک مذاکره می‌گوید؛ شما با فراگیری فنون مذاکره نه تنها قادر هستید هر محصول یا خدمتی را بفروشید بلکه میتوانید آنرا در شرایط مناسب به بهترین قیمت نیز به فروش برسانید. هرچند امروزه بسیاری از مشاغل فقط با تمرکز بر فروش، یعنی گردش مالی، آینده خود را به خطر می‌اندازند. تا جاییکه فروش ناموفق، فروش به مشتریان پرخطر یا فروش با وعده‌های عملی نشده یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای یک کسب و کار میتواند رخ بدهد. بسیاری از مشاغل علی رغم اینکه سخت کار می‌کنند و فکر می‌کنند در حال رشد هستند، در گلوگاه کشنده‌ای قرار می‌گیرند. از اینروی یکی از موارد مهمی که باید در مرحله فروش مورد توجه قرار بگیرد، همان استفاده از تکنیک‌های فروش و البته مذاکره موفق است.

کسب و کارهای مختلف باید یاد بگیرند که چگونه از تکنیک‌های موثر چانه زنی و مذاکره استفاده کنند. یقین بدانید موفقیتی که در روند خرید و فروش حاصل خواهد شد، قطعا به صلح و آشتی کارکنان با مشتریان بستگی خواهد داشت. هر چند نباید فراموش کرد که توافق صورت گرفته با امتیازات بزرگ یا حتی توافقی که با اتخاذ موضع قاطع حاصل نشده باشد خودش در مذاکره یک شکست محسوب خواهد شد.

در دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان، ساختار علمی-عملی و اصول مذاکرات با استفاده از جدیدترین و آخرین روش های تدریس کارگاهی ارائه می شود.

دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان و برندسازی شخصی

شروع دوره جدید از 8  آذر ماه

روزهای سه شنبه 14 الی 16

مدرس: دکتر حامد کاظمی

جهت ثبت نام دوره های حضوری و آنلاین به وب سایت مدرسه ایده مراجعه نمایید.

همچنین مى توانید از طریق دایرکت و شماره تماس‌های زیر براى ثبت نام اقدام کنید.

 02188823625

 02188823387

با ارایٔه مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت