اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076843421939
در دسترس نیست

طلوع طب پیشگام در ارائه خدمات پرستاری در منزل

کد: 140109076843421939

، (اخبار رسمی): این روزها که هر فرد مشغله های شخصی خود را دارد، یکی از دغدغه‌های اصلی برای خانواده‌ی افراد بیمار، افراد مسن و کودکان، مراقبت و پرستاری از آنهاست که میتواند در صورت ناآگاهی با چالش‌های زیادی همراه باشد.

طلوع طب پیشگام در ارائه خدمات پرستاری در منزل
طلوع طب پیشگام در ارائه خدمات پرستاری در منزل

خوشبختانه این روزها مراکز ارائه دهنده خدمات کمک درمانی در منزل به یاری افراد در شرایط سخت آمده و به خانواده های بیماران کمک میکند تا در زمان نیاز از این خدمات بهره مند شوند.

خدمات قابل ارائه در مجموعه طلوع طب مجموعه طلوع طب با بیش از ده سال سابقه، یکی از موسسه های ارائه دهنده خدمات درمانی و مراقبتی در منزل است که به دلیل کیفیت بالای خدمات و تضمین کیفیت خدمت ارائه شده، یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه میباشد. به طور کلی خدمات قابل ارائه توسط مجموعه پرستاری طلوع طب به سه دسته کلی از جمله خدمات پزشکی، خدمات پرستاری و خدمات پاراکلینیکی تقسیم بندی میشوند.

  • خدمات پزشکی

یکی از اصلی ترین خدمات قابل ارائه توسط تیم متخصص طلوع طب اعزام پزشک عمومی و متخصص در صورت نیاز است. از آنجایی که بیمار ممکن است دارای بیماری های پیش زمینه ای باشد، اعزام پزشک متخصص یکی از مهمترین خدماتیست که ارائه میگردد.

  • خدمات پرستاری

خدمات پرستاری مورد انتظار از مجموعه پرستاری طلوع طب تنها محدود به اعزام پرستار متخصص در منزل نمیشود و علاوه بر این شما میتوانید درخواست اعزام مراقب سالمندان و کودکان را نیز داشته باشید. یکی از نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه نمایید، بررسی و شناخت تفاوت میان پرستار و مراقب است. در صورتی که فرد دریافت کننده خدمات پرستاری از بیماری خاصی رنج میبرد، بهتر است پرستار متخصص اعزام شود، در صورتی که فرد به بیماری دچار نیست میتوان از مراقب کودک یا سالمند برای نگهداری، کمک گرفت.

  • خدمات پاراکلینیکی

در صورتی که پزشک تنها با اتکا بر علائم ظاهری توانایی تشخیص بیماری را نداشته باشد، از خدمات پاراکلینیکی باید کمک گرفت تا درمان مناسب تری ارائه شود، این خدمات شامل: سونوگرافی، رادیولوژی، اکو و نوار قلب، آزمایشگاه، خدمات توانبخشی میشوند. ارائه خدمات پاراکلینیکی در منزل توسط دستگاه های پرتابل انجام شده و به دریافت خدمات در کوتاه ترین زمان و تشخیص سریع بیماری کمک میکند.

  • سایر خدمات قابل ارائه در طلوع طب

در این میان خدمات دیگری نیز ارائه میشوند که در دسته بندی های قبلی قرار نمیگیرد، مانند سرم تراپی، تزریقات و پانسمان در منزل و اجاره و فروش تجهیزات پزشکی. مجموعه طلوع طب با هدف ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه خدمات کمک درمانی است که میتوانید برای دریافت کلیه خدمات پزشکی در منزل میتوانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

مزایای دریافت خدمات کمک درمانی در منزل دریافت خدمات کمک درمانی در منزل علاوه بر اینکه میتواند به بستگان بیمار کمک کند و زمان دریافت خدمات درمانی را تا حد زیادی کاهش دهد، میتواند به بیمار کمک کند تا در منزل شخصی به درمان او پرداخته شود. این موضوع به خصوص در مورد افراد سالمند که از بیماری های آلزایمر رنج میبرند و یا افرادی که به بیماری های ویروسی مانند کرونا یا آنفولانزا دچارند، کمک میکند تا بدون مراجعه به مطب پزشک خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در ادامه به شرح مزایای دریافت خدمات کمک درمانی از مجموعه های ارائه دهنده این خدمات پرداخته شده است:

  • صرفه جویی در زمان

یکی از مهمترین چالش هایی که افراد بیمار با آن دست و پنجه نرم میکنند بی حوصلگی و مدت زمان طولانیست که باید تا مراجعه به مطب پزشک در ماشین بگذارنند. این موضوع به خصوص در شهرهای بزرگ که با ترافیک و آلودگی هوا نیز همراه است میتواند طاقت فرسا باشد. دریافت خدمات کمک درمانی در منزل میتواند علاوه به صرفه جویی در زمان، از قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و... جلوگیری نماید.

  • مراقبت بیشتر در برابر سایر بیماری ها

بعد از پاندمی کرونا همه میدانیم که مواجه با بیماری های ویروسی و ابتلا به آنها میتواند از کوتاه ترین برخوردها و در کمترین زمان اتفاق بیافتد. یکی از راهکارهای پیشگیری برای ابتلا به بیماری های ویروسی، ویزیت و انجام خدمات درمانی در منزل است. این موضوع به خصوص برای افرادی که به بیماری های قلبی و تنفسی دچارند، میتواند کمک کند تا در امان بمانند.

  • احساس راحتی و امنیت بیمار

احساس امنیت و راحتی بیمار، به خصوص در افراد مسن که به بیماری آلزایمر مبتلا هستند و یا کودکانی که به اختلالات اوتیسمی رنج میبرند، یکی از ابتدایی ترین اصول درمانی میباشد. بودن در محیط امن خانه و در کنار افرادی که میشناسند برای این بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است و میتواند به کوتاه تر کردن روند درمان کمک شایانی کند.

  • کاهش هزینه های درمان و مراقبت

ممکن است برخی از افراد با در نظر گرفتن هزینه های درمانی و داروهای مورد نیاز، دچار این اشتباه بشوند که هزینه درمان در منزل زیاد است، در صورتی که با در نظر گرفتن هزینه بستری در طول درمان در بیمارستانها، هزینه ایاب و ذهاب و ویزیت پزشک درفواصل زمانی مشخص و... به اشتباه خود پی میبرند. علاوه بر این توجه به این نکته نیز ضروری است که بیمار در منزل از آرامش بیشتری برخوردار است و حضور در محیط امن خانه میتواند به بهبود هرچه سریع تر بیمار کمک کند.

ویژگی های مراکز ارائه دهنده خدمات کمک درمانی در منزل همانطور که اشاره شد، دریافت خدمات کمک درمانی در منزل میتواند به بیمار کمک کند تا در زمان کوتاه تری بهبودی حاصل شود. در این میان نباید توجه به این نکته را از خاطر برد که بهتر است برای دریافت خدمات کمک درمانی از مجموعه های معتبر در این زمینه کمک گرفت. شاید اگر برای اولین بار بخواهید خدمات کمک درمانی دریافت کنید به درستی از مزیت ها و ویژگی های مراکز ارائه دهنده خدمات کمک درمانی در منزل آگاه نباشید، این موضوع باعث میشود تا تنها معیار انتخاب را هزینه کمتر درمان در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی ویژگی های مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات کمک درمانی در منزل، پرداخته شده است:

  • دارای مجوز از وزارت بهداشت ارائه خدمات با کیفیت توسط کادر مجرب پرداخت امن پشتیبانی شبانه روزی اعتبارنامه کارکنان دسترسی به سوابق شغلی پزشکان و کادر درمان اعتبار سنجی بعد دریافت خدمات کمک درمانی

طلوع طب با بیش از 12 سال فعالیت، یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین مراکز کمک درمانیست که به ارائه خدمات با کیفیت در منزل میپردازد. شما میتوانید به منظور دریافت خدمات پزشکی، پرستاری، پاراکلینیکی و یا سایر خدمات کمک درمانی به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی