کد: 140109076844518775
در دسترس نیست

هندزفری بلوتوثی یا ایربادز چیست؟

بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۳ میلیون تومان

کد: 140109076844518775

، تهران , (اخبار رسمی): لوازم جانبی وسایل هوشمند شاید برای عده کثیری خیلی مهم به نظر نیایند، اما طی بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از سود فروشندگان از همین لوازم جانبی تلفن همراه، لپ تاپ یا سایر وسایل ارتباطی تامین می‌شود که مشتریان و علاقه‌مندان آن‌ها را تهیه می‌کنند.

بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۳ میلیون تومان
هنذفری و ایرپاد بلوتوثی اورایمو

تمامی موارد معرفی شده از بهترین برندهای دنیا هستند که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار اند. امیدواریم به کمک این موارد بتوانید خرید آگاهانه و با کیفیتی داشته باشید.

لوازم جانبی وسایل هوشمند شاید برای عده کثیری خیلی مهم به نظر نیایند، اما طی بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از سود فروشندگان از همین لوازم جانبی تلفن همراه، لپ تاپ یا سایر وسایل ارتباطی تامین می‌شود که مشتریان و علاقه‌مندان آن‌ها را تهیه می‌کنند.

لوازم جانبی از قاب و گلس گوشی گرفته تا هدفون و هندزفری و ساعت و اسپیکر و. . . تنوع بسیار زیادی در بازار دنیای امروزی دارند که کاربران بسیاری علاقه شدیدی به خرید لوازم جانبی فانتزی دارند. از سوی دیگر با توجه به اینکه لوازم جانبی تنوع بسیار بالا و رنج قیمتی گسترده‌ای در هر حدودی دارند، به دسته‌های متنوعی دسته‌بندی می‌شوند. به عنوان مثال هندزفری ها، قاب و گلس، اسپیکر و ساعت‌های هوشمند جز دسته‌بندی‌های لوازم جانبی هستند که هر کدام از آن‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به طور فرض هندزفری، هدست و هدفون همگی به عنوان هدفون شناخته می‌شوند ولی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هندزفری‌های بلوتوثی تا ۳ میلیون تومان بپردازیم. اما قبل از آن بهتر است کمی بیشتر راجع به این که ایرپادز و یا همان هندزفری بلوتوثی چیست کمی اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم تا از این طریق خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنید، تا پایان با ما همراه باشید...

پیشنهاد ما این هست که از طریق همین لیبل محصول هنذفری بلوتوثی بررسی نمایید.

هندزفری بلوتوثی یا ایربادز چیست؟

همیشه خرید هدفون جز لوازمی بوده که کمی سخت و دشوار است، زیرا که مدل‌های بسیار متنوعی در بازار با محدوده قیمت‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص خود را دارا هستند. اما بهترین روش برای انتخاب یک هدفون خوب و با کیفیت، مقایسه هر کدام از آن‌ها با هم رده‌های خود است؛ برای داشتن انتخاب بهتر و راحت‌تر باید در ابتدا محدوده قیمتی و یا بودجه مصرفی مورد نظر خود را مشخص نمایید و سپس ببنید از خرید یک هدفون چه توقعاتی دارید و یا از آن بیشتر برای چه کاری قرار است استفاده کنید. برای گوش دادن به آهنگ و موزیک و صدا انتخابش می‌کنید یا برای برقراری مکالمات و تماس‌های تلفنی؟

با توجه به اینکه هر کدام از هدفون‌ها کاربرد خاص و مشخصی برای خود دارند پس در آن زمینه هم عملکردشان نسبت به سایر بهتر خواهد بود. یه سری از هدفون‌ها نیز وجود دارند که هم برای تماس تلفنی و هم برای پخش موزیک بسیار مناسب و کاربردی هستند، اما خب مسلما نسبت به قابلیت‌های بیشتری که دارند، قیمتاش نیز بالاتر است و شاید امکان خرید آن‌ها برای همه وجود نداشته باشند. دسته‌ای از هندزفری‌ها که طی سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند و خواهان زیادی دارند، هندزفری‌های بلوتوثی هستند که همانند سایر هدفون ها، رنج قیمتی متفاوتی برای آن‌ها، با توجه به قابلیت‌هایشان، در نظر گرفته شده است.

میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت اورایمو مراجعه نمایید.

ایربادزها (در برخی موارد ایرپادز نیز گفته می‌شوند) در واقع هدفون‌هایی هستند که غالبا از مواد پلاستیکی سخت و مرغوب ساخته شده‌اند و در داخل بخش لاله گوش، درست خارج از مجرای بیرونی گوش قرار می‌گیرند. اساس ساختار آن‌ها در واقع به صورت یک جفت بلندگوی کوچک است که بخش اصلی هدفون محسوب می‌شود و می‌توانید به راحتی در داخل گوش خود قرار دهید. این ابزار کوچک که اصولا بی‌سیم است به آسانی قابلیت اتصال و برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما را دارد. آیا ایربادز قابلیت برقراری تماس تلفنی را دارد؟

این هدفون‌های بی‌سیم بی‌نظیر را می‌توان برای برقراری تماس و مکالمات نیز استفاده کرد، چرا که همانگونه که گفته شد مجهز به میکروفون‌های بسیار باکیفیت، کنترل‌های هندزفری، و دستیارهای صوتی قدرتمندی هستند که برقراری ارتباط و دریافت تماس را برایتان آسان‌تر می‌کنند.

میزان شارژدهی ایربادزها به چه صورت است؟

بیشتر ایربادزها به طور کلی توانایی این را دارند که حدود ۴ تا ۶ ساعت شارژ نگه دارند. یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت و خوب که متعلق به یک برند معروف و معتبر است، می‌تواند به طور متوسط ​​۲۰ تا ۲۲ ساعت و حتی در برخی موارد تا ۳۰ ساعت در صورت خاموش کردن ویژگی‌هایی نظیر حذف نویز فعال (ANC) مقاومت کنند.

بهترین هندزفری بلوتوثی تا رنج قیمتی ۳ میلیون تومان

در ادامه به معرفی بهترین هندزفری‌های بلوتوثی که شما می‌توانید با مبلغ کمتر از ۳ تومان خریداری کنید را معرفی می‌کنیم.

1-هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok-WM01

این سری، جز یکی از بهترین ایرپادها در رنج قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان در بازار به شمار می‌آید. این محصول خوب به بلوتوث ۵ مجهز است که به راحتی با سیستم‌های دیگر چه آندرویدی و چه IOS و حتی ویندوز شما ارتباط برقرار می‌کند.

تماس‌های تلفنی با این ایرپاد طبق نظر کاربران رضایت بخش بوده است و میکروفون این محصول صدای شما را به خوبی به مخاطب مورد نظرتان می‌رساند. همچنین موقع گوش دادن به آهنگ نیز، صدا از شفافیت و وضوح خوبی برخوردار است. این دستگاه در حالت پخش مداوم و بی‌وقفه چیزی در حدود ۵ ساعت و کیس آن حدود ۲۵ ساعت قدرت شارژدهی دارد. اگر به دنبال یک هدفون بلوتوثی با کمترین قیمت ولی کیفیت مناسب هستید، انتخاب بسیار خوبی برای شما می‌تواند باشد.

2-هندزفری بلوتوثی نوکیا E۳۱۰۱

هندزفری بلوتوثی نوکیا E۳۱۰۱ بهترین انتخابی است که شما میتوانید در بازه قیمتی ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان تهیه نمایید. این مدل هندزفری بلوتوثی نوکیا درایورهای پویا ۱۳ میلی‌متری با بهترین کیفیت، میانه‌های کاملا واضح، بیس متعادل و شفاف دارد که سبب می‌شود شما هنگام استفاده از آن احساس کنید در یک کنسرت زنده مجلل حضور دارید.

بلوتوث آن ۵.۱ بوده و عملیات جفت شدن خودکار گوشی‌های شما را در چند لحظه کوتاه متصل می‌کند. با اتصال پیوسته و ۳۰ فوت و نیز گوش دادن بی‌سیم، آزادی تمام و کمال را با هدفون به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با کمک گرفتن از Google Assistant و سازگاری Siri، مسیرها را توسط آن دریافت نمایید، تقویم را مورد بررسی قرار دهید یا حتی بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن هوشمند خود تماس برقرار کنید. این دستگاه بهگونه‌ای طراحی شده است که در برابر رطوبت مقاوم و IP44 است. این بدین معنی است که باران یا عرق نمی‌تواند گوش دادن موسیقی، تماس‌ها یا تمرین شما را مختل کند.

قابلیت این را دارد که تا پنج ساعت استفاده پیوسته با یکبار شارژ کردن و با استفاده از قاب باتری کوچک و زیبا، سه بار هدفون را شارژ نماید. این دستگاه دارای نشانگر LED داخلی آیت که ظرفیت باتری باقی‌مانده را میتواند نمایش دهد، بنابراین با اطمینان کامل از تمام نشدن شارژ آن می‌توانید از آن استفاده کنید.

3-هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds Pro

در رنج قیمتی زیر۳ میلیون تومان جز پرچمداران بازار محسوب می‌شود. حتی می‌توان Samsung Galaxy Buds Pro را به عنوان معادل Apple AirPods Pro برای سری گوشی‌های برند Samsung Galaxy در نظر گرفت. گرچه توجه داشته باشید که این محصول هماهنگی کاملی با همه دیوایس‌های آندرویدی و IOS دارد، اما اگر برند گوشی شما سامسونگ است، از قابلیت‌های بیشتری در این دستگاه می‌توانید بهره‌مند شوید.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هر دو ایرپادهای اپل و Samsung Galaxy Buds Pro قابلیت حذف فعال نویز را ارائه می‌دهند که باید گفت این عملکرد بسیار شگفت‌انگیز و باورنکردنی است.  علاوه بر این، هر دو مدل دارای تقریبا پنج ساعت عمر باتری قبل از اتصال به شارژ هستند. به همین علت است که هر دوی آن‌ها از بهترین هدفون‌های بی‌سیم در نظر گرفته می‌شوند.

4-هندزفری اسکال کندی Dime True Wireless

به مرور زمان با گسترش وسیع بازار ایرپادهای فول وایرلس، مجموعه اسکال کندی با طراحی فوق العاده ایرپاد Dime در یک محدوده قیمت مناسب، در این زمینه تمام تلاش خود را کرده و محصولی بی‌نظیر طراحی نموده است. کیس شارژ خلاقانه Dime با عرض cm ۶.۲۲ x ۳.۸۸ بسیار با اندازه مناسب طراحی شده و حمل آن را خیلی راحت و آسان است. یک قابلیت جالب این هندزفری آن است که می‌توان آن را به یک جاکلیدی متصل به بند آویزان کرد. هر ایرپاد تمام وایرلس اسکال کندی Dime، می‌تواند حدود ۳.۵ ساعت شارژ نگه دارد و کیس آن نیز ۸.۵ ساعت شارژ ذخیره میکند یعنی در مجموع ۱۲ ساعت باتری خواهد داشت.

5-هندزفری بلوتوثی پاورولوجی مدل PTWSEPWH

شاید شما نیز جز دسته افرادی باشید که کمتر اسم برند هندزفری پاورولوجی را شنیده باشید. این مجموعه یک برند کانادایی است که به تازگی کار حرفه‌ای خود را در حوزه ساخت لوازم جانبی آغاز نموده و از همان ابتدا تا به اکنون عملکرد بسیار خوبی نشان داده است. البته توجه کنید که این برند بیشتر به فروش پاوربانک شناخته می‌شود و پاوربانک‌هایی با قابلیت‌های بسیار بالا و قیمت مناسب و کیفیت خوب نسبت به سایر رقیب‌های خود تولید و ارائه می‌کند.

هدفون بی‌سیم پاورولوجی PTWSEPWH دارای قابلیت نویز کنسلینگ را هم برای میکروفون و هم بلندگو خود دارد که صدای بسیار واضح و بدون نوسان صدایی را هنگام مکالمه برایتان بوجود می‌آورد. همچنین این هدفون قدرتمند دارای درایور ۱۳ میلی متری است که نمایان کننده بیس و تریبل بسیار با کیفیت این هدفون‌ها است.

این هندزفری یک باتری بسیار قدرتمند دارد که می‌توانید به وسیله آن ۷ ساعت پیوسته را موسیقی گوش کنید و تا ۸ ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید. اما متاسفانه یک نقطه ضعفی که در آن دیده می‌شود، این است که پر شدن شارژ آن تا ۲ ساعت طول می‌کشد که این موردعدم وجود شارژر تایپ C را تایید می‌نماید. از لحاظ متریا و کیفیت ساخت هدفون بی‌سیم پاورولوجی PTWSEPWH به جرات میتوان گفت که در رده‌بندی بالایی قرار دارد. اگر شما جز افرادی هستید که قصد خرید جنس چینی را ندارید و نمی‌توانید به آسانی به آن‌ها اعتماد کنید، این هدفون کانادایی عالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

6-هندزفری بلوتوثی شیائومی FlipBuds Pro

این مدل از شیائومی با Apple AirPods Pro به شدت در رقابت است. با تراشه کم مصرف Qualcomm QCC515 و به روزترین فناوری ANC، هدفون‌های درجه یک و در رنج قیمتی تقریبا مناسب، جایگزین بسیار خوبی برای AirPods Pro یا Samsung Galaxy Buds Pro هستند.

این هندزفری با وجود میکروفون سه‌گانه و همچنین پشتیبانی از کدک تطبیقی Qualcomm QCC5151 به افزایش کیفیت در انتقال صوت و مقیاس‌پذیری پویا توسط هندزفری TWSEJ20GT کمک بیشتری می‌کند. هدست بلوتوثی Xiaomi TWSEJ20GT همانند سایر هدفون‌های بلوتوثی همراه کیس شارژ با باتری داخلی با ظرفیت عالی ۵۷۰ میلی آمپر ساعت طراحی شده تا تامین انرژی ایرپاد و نگهداری آن‌ها را به بهترین نحو بر عهده داشته باشد.

ایرفون‌های ۵۴ میلی آمپر ساعتی در هنگام خاموش بودن (ANC) مقدار شارژدهی در حدود ۷ ساعت دارند و این مقدار قابل افزایش تا ۲۸ ساعت با همراهی کیس شارژ است.

همچنین در صورت روشن بودن قابلیت ANC میزان شارژدهی هدفون‌ها تا حداکثر ۵ ساعت مشخص شده است. در شارژ مجدد هدفون‌ها از طریق قرار گرفتن در داخل داک شارژ و تنها در عرض حدود ۳۵ دقیقه زمان می‌گیرد، البته با توجه به اینکه این سیستم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکند امکان ماندگاری ۲ساعته با شارژ ۵ دقیقه‌ای ایرفون‌ها هم فراهم شده است.

7-هندزفری بلوتوثی هارمن کاردن Fly

به جرات میتوان گفت که یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ایرپادهای بازار محسوب میشود که می‌توانید با اطمینان خاطر آن را تهیه کنید. برای طراحی این هدفون‌های جذاب و شیک از طرح رنگ مشکی و نقره‌ای HK به همراه طرحی منحصر به فرد و مینیمالیستی استفاده می‌کنند که این کار نوعی اقدام محترمانه به نسخه‌های محبوب قبلی این شرکت است. از جمله هندزفری روی گوشی Soho Wireless است. این برند تلاش‌های زیاده کرده تا بتواند یک صحنه صوتی خارق‌العاده‌ای با کیفیت صدای بالا و واضح مهندسی کند.

هدفون FLY از کمپانی معروف Harman/Kardon جدیدترین و انحصاری‌ترین هدفون از سری کاملا بی‌سیم این برند بسیار معروف آمریکایی است که توانسته نظر تعداد زیادی از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کند.

جمع بندی:

با گسترش روز افزون تکنولوژی، هر روزه تعداد زیادی از برندها اقدام به تولید محصولات جدیدی می‌کنند. در بین این همه تنوع محصول و برندهای معتبر موجود انتخاب کردن، کمی دشوار می‌شود. از این رو بهتر است قبل از خرید، اطلاعات کاملی از برند و کمپانی مورد نظر بدست آورید. ما در این مطلب لیستی از بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۳ میلیون تومان را در اختیارتان قرار دادیم. تمامی موارد معرفی شده از بهترین برندهای دنیا هستند که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار اند. امیدواریم به کمک این موارد بتوانید خرید آگاهانه و با کیفیتی داشته باشید.

کلمه کلیدی: بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۳ میلیون تومان

لوازم جانبی وسایل هوشمند شاید برای عده کثیری خیلی مهم به نظر نیایند، اما طی بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از سود فروشندگان از همین لوازم جانبی تلفن همراه، لپ تاپ یا سایر وسایل ارتباطی تامین می‌شود که مشتریان و علاقه‌مندان آن‌ها را تهیه می‌کنند. لوازم جانبی از قاب و گلس گوشی گرفته تا هدفون و هندزفری و ساعت و اسپیکر و. . . تنوع بسیار زیادی در بازار دنیای امروزی دارند که کاربران بسیاری علاقه شدیدی به خرید لوازم جانبی فانتزی دارند. از سوی دیگر با توجه به اینکه لوازم جانبی تنوع بسیار بالا و رنج قیمتی گسترده‌ای در هر حدودی دارند، به دسته‌های متنوعی دسته‌بندی می‌شوند. به عنوان مثال هندزفری ها، قاب و گلس، اسپیکر و ساعت‌های هوشمند جز دسته‌بندی‌های لوازم جانبی هستند که هر کدام از آن‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به طور فرض هندزفری، هدست و هدفون همگی به عنوان هدفون شناخته می‌شوند ولی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هندزفری‌های بلوتوثی تا ۳ میلیون تومان بپردازیم. اما قبل از آن بهتر است کمی بیشتر راجع به این که ایرپادز و یا همان هندزفری بلوتوثی چیست کمی اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم تا از این طریق خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنید، تا پایان با ما همراه باشید...

هندزفری بلوتوثی یا ایربادز چیست؟

همیشه خرید هدفون جز لوازمی بوده که کمی سخت و دشوار است، زیرا که مدل‌های بسیار متنوعی در بازار با محدوده قیمت‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص خود را دارا هستند. اما بهترین روش برای انتخاب یک هدفون خوب و با کیفیت، مقایسه هر کدام از آن‌ها با هم رده‌های خود است؛ برای داشتن انتخاب بهتر و راحت‌تر باید در ابتدا محدوده قیمتی و یا بودجه مصرفی مورد نظر خود را مشخص نمایید و سپس ببنید از خرید یک هدفون چه توقعاتی دارید و یا از آن بیشتر برای چه کاری قرار است استفاده کنید. برای گوش دادن به آهنگ و موزیک و صدا انتخابش می‌کنید یا برای برقراری مکالمات و تماس‌های تلفنی؟

با توجه به اینکه هر کدام از هدفون‌ها کاربرد خاص و مشخصی برای خود دارند پس در آن زمینه هم عملکردشان نسبت به سایر بهتر خواهد بود. یه سری از هدفون‌ها نیز وجود دارند که هم برای تماس تلفنی و هم برای پخش موزیک بسیار مناسب و کاربردی هستند، اما خب مسلما نسبت به قابلیت‌های بیشتری که دارند، قیمتاش نیز بالاتر است و شاید امکان خرید آن‌ها برای همه وجود نداشته باشند. دسته‌ای از هندزفری‌ها که طی سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند و خواهان زیادی دارند، هندزفری‌های بلوتوثی هستند که همانند سایر هدفون ها، رنج قیمتی متفاوتی برای آن‌ها، با توجه به قابلیت‌هایشان، در نظر گرفته شده است. ایربادزها (در برخی موارد ایرپادز نیز گفته می‌شوند) در واقع هدفون‌هایی هستند که غالبا از مواد پلاستیکی سخت و مرغوب ساخته شده‌اند و در داخل بخش لاله گوش، درست خارج از مجرای بیرونی گوش قرار می‌گیرند. اساس ساختار آن‌ها در واقع به صورت یک جفت بلندگوی کوچک است که بخش اصلی هدفون محسوب می‌شود و می‌توانید به راحتی در داخل گوش خود قرار دهید. این ابزار کوچک که اصولا بی‌سیم است به آسانی قابلیت اتصال و برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما را دارد. در حقیقت آن چیزی که امروزه به عنوان ایربادز شناخته می‌شود، یک کیس یا باکس محفظه نگهداری نیز دارد که هم خود قابلیت شارژ شدن دارد و هم هندزفری را شارژ میکند.

آیا ایربادز قابلیت برقراری تماس تلفنی را دارد؟

این هدفون‌های بی‌سیم بی‌نظیر را می‌توان برای برقراری تماس و مکالمات نیز استفاده کرد، چرا که همانگونه که گفته شد مجهز به میکروفون‌های بسیار باکیفیت، کنترل‌های هندزفری، و دستیارهای صوتی قدرتمندی هستند که برقراری ارتباط و دریافت تماس را برایتان آسان‌تر می‌کنند. میزان شارژدهی ایربادزها به چه صورت است؟بیشتر ایربادزها به طور کلی توانایی این را دارند که حدود ۴ تا ۶ ساعت شارژ نگه دارند. یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت و خوب که متعلق به یک برند معروف و معتبر است، می‌تواند به طور متوسط ​​۲۰ تا ۲۲ ساعت و حتی در برخی موارد تا ۳۰ ساعت در صورت خاموش کردن ویژگی‌هایی نظیر حذف نویز فعال (ANC) مقاومت کنند.

بهترین هندزفری بلوتوثی تا رنج قیمتی ۳ میلیون تومان

در ادامه به معرفی بهترین هندزفری‌های بلوتوثی که شما می‌توانید با مبلغ کمتر از ۳ تومان خریداری کنید را معرفی می‌کنیم.

1-هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok-WM01

این سری، جز یکی از بهترین ایرپادها در رنج قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان در بازار به شمار می‌آید. این محصول خوب به بلوتوث ۵ مجهز است که به راحتی با سیستم‌های دیگر چه آندرویدی و چه IOS و حتی ویندوز شما ارتباط برقرار می‌کند. تماس‌های تلفنی با این ایرپاد طبق نظر کاربران رضایت بخش بوده است و میکروفون این محصول صدای شما را به خوبی به مخاطب مورد نظرتان می‌رساند. همچنین موقع گوش دادن به آهنگ نیز، صدا از شفافیت و وضوح خوبی برخوردار است. این دستگاه در حالت پخش مداوم و بی‌وقفه چیزی در حدود ۵ ساعت و کیس آن حدود ۲۵ ساعت قدرت شارژدهی دارد. اگر به دنبال یک هدفون بلوتوثی با کمترین قیمت ولی کیفیت مناسب هستید، انتخاب بسیار خوبی برای شما می‌تواند باشد.

2-هندزفری بلوتوثی نوکیا E۳۱۰۱

هندزفری بلوتوثی نوکیا E۳۱۰۱ بهترین انتخابی است که شما میتوانید در بازه قیمتی ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان تهیه نمایید. این مدل هندزفری بلوتوثی نوکیا درایورهای پویا ۱۳ میلی‌متری با بهترین کیفیت، میانه‌های کاملا واضح، بیس متعادل و شفاف دارد که سبب می‌شود شما هنگام استفاده از آن احساس کنید در یک کنسرت زنده مجلل حضور دارید. بلوتوث آن ۵.۱ بوده و عملیات جفت شدن خودکار گوشی‌های شما را در چند لحظه کوتاه متصل می‌کند. با اتصال پیوسته و ۳۰ فوت و نیز گوش دادن بی‌سیم، آزادی تمام و کمال را با هدفون به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با کمک گرفتن از Google Assistant و سازگاری Siri، مسیرها را توسط آن دریافت نمایید، تقویم را مورد بررسی قرار دهید یا حتی بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن هوشمند خود تماس برقرار کنید. این دستگاه بهگونه‌ای طراحی شده است که در برابر رطوبت مقاوم و IP44 است. این بدین معنی است که باران یا عرق نمی‌تواند گوش دادن موسیقی، تماس‌ها یا تمرین شما را مختل کند.

قابلیت این را دارد که تا پنج ساعت استفاده پیوسته با یکبار شارژ کردن و با استفاده از قاب باتری کوچک و زیبا، سه بار هدفون را شارژ نماید. این دستگاه دارای نشانگر LED داخلی آیت که ظرفیت باتری باقی‌مانده را میتواند نمایش دهد، بنابراین با اطمینان کامل از تمام نشدن شارژ آن می‌توانید از آن استفاده کنید.

3-هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds Pro

در رنج قیمتی زیر۳ میلیون تومان جز پرچمداران بازار محسوب می‌شود. حتی می‌توان Samsung Galaxy Buds Pro را به عنوان معادل Apple AirPods Pro برای سری گوشی‌های برند Samsung Galaxy در نظر گرفت. گرچه توجه داشته باشید که این محصول هماهنگی کاملی با همه دیوایس‌های آندرویدی و IOS دارد، اما اگر برند گوشی شما سامسونگ است، از قابلیت‌های بیشتری در این دستگاه می‌توانید بهره‌مند شوید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هر دو ایرپادهای اپل و Samsung Galaxy Buds Pro قابلیت حذف فعال نویز را ارائه می‌دهند که باید گفت این عملکرد بسیار شگفت‌انگیز و باورنکردنی است.  علاوه بر این، هر دو مدل دارای تقریبا پنج ساعت عمر باتری قبل از اتصال به شارژ هستند. به همین علت است که هر دوی آن‌ها از بهترین هدفون‌های بی‌سیم در نظر گرفته می‌شوند.

4-هندزفری اسکال کندی Dime True Wireless

به مرور زمان با گسترش وسیع بازار ایرپادهای فول وایرلس، مجموعه اسکال کندی با طراحی فوق العاده ایرپاد Dime در یک محدوده قیمت مناسب، در این زمینه تمام تلاش خود را کرده و محصولی بی‌نظیر طراحی نموده است. کیس شارژ خلاقانه Dime با عرض cm ۶.۲۲ x ۳.۸۸ بسیار با اندازه مناسب طراحی شده و حمل آن را خیلی راحت و آسان است. یک قابلیت جالب این هندزفری آن است که می‌توان آن را به یک جاکلیدی متصل به بند آویزان کرد. هر ایرپاد تمام وایرلس اسکال کندی Dime، می‌تواند حدود ۳.۵ ساعت شارژ نگه دارد و کیس آن نیز ۸.۵ ساعت شارژ ذخیره میکند یعنی در مجموع ۱۲ ساعت باتری خواهد داشت.

5-هندزفری بلوتوثی پاورولوجی مدل PTWSEPWH

شاید شما نیز جز دسته افرادی باشید که کمتر اسم برند هندزفری پاورولوجی را شنیده باشید. این مجموعه یک برند کانادایی است که به تازگی کار حرفه‌ای خود را در حوزه ساخت لوازم جانبی آغاز نموده و از همان ابتدا تا به اکنون عملکرد بسیار خوبی نشان داده است. البته توجه کنید که این برند بیشتر به فروش پاوربانک شناخته می‌شود و پاوربانک‌هایی با قابلیت‌های بسیار بالا و قیمت مناسب و کیفیت خوب نسبت به سایر رقیب‌های خود تولید و ارائه می‌کند.

هدفون بی‌سیم پاورولوجی PTWSEPWH دارای قابلیت نویز کنسلینگ را هم برای میکروفون و هم بلندگو خود دارد که صدای بسیار واضح و بدون نوسان صدایی را هنگام مکالمه برایتان بوجود می‌آورد. همچنین این هدفون قدرتمند دارای درایور ۱۳ میلی متری است که نمایان کننده بیس و تریبل بسیار با کیفیت این هدفون‌ها است.

این هندزفری یک باتری بسیار قدرتمند دارد که می‌توانید به وسیله آن ۷ ساعت پیوسته را موسیقی گوش کنید و تا ۸ ساعت مکالمه تلفنی داشته باشید. اما متاسفانه یک نقطه ضعفی که در آن دیده می‌شود، این است که پر شدن شارژ آن تا ۲ ساعت طول می‌کشد که این موردعدم وجود شارژر تایپ C را تایید می‌نماید. از لحاظ متریا و کیفیت ساخت هدفون بی‌سیم پاورولوجی PTWSEPWH به جرات میتوان گفت که در رده‌بندی بالایی قرار دارد. اگر شما جز افرادی هستید که قصد خرید جنس چینی را ندارید و نمی‌توانید به آسانی به آن‌ها اعتماد کنید، این هدفون کانادایی عالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

6-هندزفری بلوتوثی شیائومی FlipBuds Pro

این مدل از شیائومی با Apple AirPods Pro به شدت در رقابت است. با تراشه کم مصرف Qualcomm QCC515 و به روزترین فناوری ANC، هدفون‌های درجه یک و در رنج قیمتی تقریبا مناسب، جایگزین بسیار خوبی برای AirPods Pro یا Samsung Galaxy Buds Pro هستند.

این هندزفری با وجود میکروفون سه‌گانه و همچنین پشتیبانی از کدک تطبیقی Qualcomm QCC5151 به افزایش کیفیت در انتقال صوت و مقیاس‌پذیری پویا توسط هندزفری TWSEJ20GT کمک بیشتری می‌کند. هدست بلوتوثی Xiaomi TWSEJ20GT همانند سایر هدفون‌های بلوتوثی همراه کیس شارژ با باتری داخلی با ظرفیت عالی ۵۷۰ میلی آمپر ساعت طراحی شده تا تامین انرژی ایرپاد و نگهداری آن‌ها را به بهترین نحو بر عهده داشته باشد. ایرفون‌های ۵۴ میلی آمپر ساعتی در هنگام خاموش بودن (ANC) مقدار شارژدهی در حدود ۷ ساعت دارند و این مقدار قابل افزایش تا ۲۸ ساعت با همراهی کیس شارژ است. همچنین در صورت روشن بودن قابلیت ANC میزان شارژدهی هدفون‌ها تا حداکثر ۵ ساعت مشخص شده است. در شارژ مجدد هدفون‌ها از طریق قرار گرفتن در داخل داک شارژ و تنها در عرض حدود ۳۵ دقیقه زمان می‌گیرد، البته با توجه به اینکه این سیستم از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکند امکان ماندگاری ۲ساعته با شارژ ۵ دقیقه‌ای ایرفون‌ها هم فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اورایمو

طراحی و توسعه نرم افزار های تحت وب و ویندوز وب یار سئو

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید