اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076844721753
در دسترس نیست

خرید عمده قوطی خالی کرم معجزه 25 گرمی + درب

کد: 140109076844721753

، (اخبار رسمی): برای خرید انواع قوطی کرم معجزه قرمز 25 گرمی دوجداره با قیمت ارزان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده قوطی خالی کرم معجزه 25 گرمی + درب
خرید عمده قوطی خالی کرم معجزه 25 گرمی + درب

تیک پلاست ، بزرگترین تولید کننده انواع قوطی کرم در تهران است. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده بزرگ انواع قوطی کرم 25 گرمی است. قوطی کرم 25 گرمی معجزه از انواع قوطی کرم دوجداره کوچک است که عمدتا برای نگه داری کرم دست ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

قوطی کرم پلاستیکی دو جداره ظاهر شیکی دارد و عایق بندی بسیار خوبی دارد و کرم را در شرایط دمایی بسیار خوبی نگه داری می کند. برای خرید انواع ظرف کرم توصیه می شود ، حتما از تولیدی های معتبر خرید خود را انجام دهید تا خریدی موفق داشته باشید ، ضمن اینکه مشتریانی که قصد خرید ظروف کرم را دارند با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه می توانند خرید بسیار مقرون به صرفه تری داشته باشند.

صنعت آرایشی بهداشتی یکی از صنایع پر رونق است که برای بسته بندی بخش عمده از محصولات خود از ظروف پلاستیکی استفاده می کند. تولید ظروف آرایشی بهداشتی نیازمند تخصص است ، زیرا این ظروف باید از کیفیت بسیار بالایی بهره مند باشند و به لحاظ ظاهری شیک و منحصر به فرد باشند ، زیرا می تواند در انتخاب محصول توسط مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد.

کارخانه پلاستیک شهرابی یکی از کارخانجات تولیدی ظروف آرایشی است و انواع ظروف کرم را طراحی و تولید می کند. این کارخانه با بهره گیری بیش از 100 نوع قالب انواع ظروف کرم را تولید می کند و برای تولید قوطی کرم از دستگاه های مجهز و به روز تزریق پلاستیک آلمانی بهره می گیرد. قوطی کرم 25 گرمی از انواع قوطی کرم دو جداره است که مشتریان می توانند با خرید عمده قوطی کرم دو جداره ضمن بهره وری از تخفیفات ویژه رنگبندی محصول را نیز انتخاب کنند.

کارخانه برند شهرابی همواره در راستای حفظ رضایت مشتریان فعالیت می کند و به همین دلیل موفق به همکاری با برند های بزرگ تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی شده است. برای تولید انواع قوطی کرم بهترین متریال استفاده می شود و این محصول با دارا بودن استاندارد های بهداشتی بدست مصرف کننده و مشتریان می رسد.

در صورتی که قصد خرید عمده قوطی کرم دو جداره دارید از طریق شماره تماس موجود می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در هر جای ایران که هستید محصول مورد نظر را در بهترین کیفیت تحویل بگیرید.قوطی کرم 25 گرمی دو جداره طرح معجزه با رنگبندی متنوع تولید می شود ، اما عمدتا این قوطی کرم به رنگ سفید و درب صورتی پرطرفدار تر است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تعیین رنگبندی قوطی کرم 25 گرمی باید تعداد خرید شما به حد نساب برسد ، در غیر این صورت نمی توانید رنگبندی را انتخاب نمایید. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت این محصول با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

برای خرید قوطی کرم 25 گرمی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳مسئول فروش

۰۹۰۲۱۶۱۳۸۲۳پشتیبانی فروش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]