اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109156857421984
در دسترس نیست

افزایش سرقت لوازم جانبی از خودرو های وارداتی

سرقت قطعات خودرو های وارداتی

کد: 140109156857421984

، (اخبار رسمی): با توجه به کمبود لوازم یدکی و قطعات خودرو های وارداتی و در پی آن افزایش قیمت آن ها در بازار، سرقت این لوازم از خودرو ها به شدت افزایش یافته است.

سرقت قطعات خودرو های وارداتی
سرقت قطعات خودرو های وارداتی

با توجه به سیستم های هوشمندی که اکثر خودرو های وارداتی دارند، امکان سرقت خود خودرو بسیار پایین است. بنابراین سارقان ترجیح میدهند لوازم یدکی این خودرو ها را به سرقت ببرند.

به دلیل کمبود قطعات خودرو های وارداتی در بازار و در پی آن افزایش شدید قیمت قطعات خودرو های وارداتی، سرقت از قطعات خودرو ها به شدت افزایش یافته است. در تهران و دیگر شهر ها هر روزه مورد های زیادی از سرقت سپر، چراغ ها، لاستیک و غیره گزارش میشود. دلیل آن نیز مشخص است. با شروع تحریم ها و از طرفی ممنوعیت واردات خودرو های خارجی، و در پی آن افزایش نرخ ارز، قیمت قطعات اورجینال خودروهای خارجی به خصوص لوازم یدکی بنز و لوازم یدکی بی ام و ، بصورت سرسام آوری بالا رفته است. از این رو بسیاری از سارقان، به دنبال سرقت این قطعات از روی خودرو های وارداتی هستند. 

قیمت قطعات خودرو های وارداتی

قیمت قطعات خودرو های وارداتی، یک قیمت ثابت نمی باشد. قطعات اورجینال و اصل به ندرت در بازار یافت میشوند. اما با پیگیری میتوانید قطعات استوک اصلی را پیدا کنید. همچنین شرکت های معتبری هستند که این قطعات را بصورت نو و استوک از کشور های دیگر وارد می کنند. شرکت های تهیه و تامین لوازم یدکی خودرو های خارجی که میتوانند در مدت کم این قطعات را برای شما تهیه کنند. 

جلوگیری از سرقت قطعات خودرو

با توجه به سیستم های هوشمندی که اکثر خودرو های وارداتی دارند، امکان سرقت خود خودرو بسیار پایین است. بنابراین سارقان ترجیح میدهند لوازم یدکی این خودرو ها را به سرقت ببرند. بنابراین تا حد ممکن باید از قرار دادن خودرو در کوچه های خلوت و مکان های کم رفت و آمد جلوگیری کرد. حتما به این نکته دقت کنید تا به دام سارقین سودجو نیفتید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون