اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109196864521999
در دسترس نیست

چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

کد: 140109196864521999

، (اخبار رسمی): شرایط اقتصادی جامعه امروز ایران به دلیل تحریم‌هایی که بر آن اعمال می‌شود امکان خرید از سایت‌های خارجی را برای کاربران ساکن ایران با مشکل روبرو کرده است؛ این در حالی است که کاربران در کشورهای دیگر بدون صرف وقت و هزینه گزاف می‌توانند به راحتی از سایت‌های مختلف خرید کنند و از مزایای آن برخوردار شوند؛

چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟
چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟
چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟
چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟
چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟
چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

پس چگونه می‌توانیم از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

در نگاه اول شاید این‌طور به نظر برسد که خرید آنلاین از سایت‌های خارجی به سختی امکان‌پذیر است؛ اما روش‌های بسیاری وجود دارد که این روند را آسان می‌کند و به آن سرعت می‌بخشد. یکی از این روش‌ها مراجعه به سایت‌های معتبر داخل ایران است. کار این سایت‌ها سرعت بخشیدن به مسیر خرید شما از تمامی سایت‌های خارجی است. در ادامه تلاش شده است تا تمامی سوالات شما درباره نحوه خرید از سایت‌های خارجی پاسخ داده شود. 

خرید از سایت‌های خارجی با دایا‌چنج

برای خرید از سایت‌های خارجی روش‌های بسیاری وجود دارد که در ادامه به شرح و تفصیل تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت؛ اما از آن‌جا که این روش‌ها ممکن است باعث زحمت و صرف وقت و هزینه‌های بسیار باشد کاربران می‌توانند برای خرید از سایت‌های خارجی مدنظر خود از شرکت‌هایی که خدمات پرداخت‌های ارزی را انجام می‌دهند کمک بگیرند. دایا‌چنج یک مجموعه معتبر در این زمینه است. این شرکت به کمک تیم حرفه‌ای و جوان خود سال‌هاست خدمات پرداخت ارز را با کمترین کارمزد و بیشترین سرعت عملکرد به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر خرید از سایت‌های خارجی، این سایت امکان خرید اکانت‌های سایت‌های خارجی را برای کاربران خود فراهم کرده است؛ به عنوان مثال با کمک دایا‌چنج می‌توانید اقدام به خرید اکانت تریدینگ ویو، اسکایپ، زوم، گوگل‌پلی و دیگر اکانت‌های بازی، آموزشی، صوتی، گرافیکی و… کنید.

مواردی که گفته شد تنها خدماتی نیستند که در دایا‌چنج به کاربران ارائه می‌شود؛ به کمک این سایت می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کنید و اقدام به خرید انواع گیفت کارت و مسترکارت مجازی کنید.

 

چگونه می‌توانیم از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

یکی از مزیت‌هایی که خرید از سایت‌های خارجی برای شما ایجاد می‌کند تهیه لوازم و کالاهایی است که نمی‌توانید در داخل ایران آن را پیدا کنید؛ به این منظور می‌توانید خریدتان را از سایت‌های معتبر خارجی با کیفیت اصلی تهیه کنید. همانطور که می‌دانید محدودیت‌های بسیاری به دلیل تحریم‌ها برای ایرانیان وجود دارد و شما نمی‌توانید به راحتی هزینه کالای مدنظر خود را با کارت‌های بانکی ایران پرداخت کنید.

حالا به نظر شما چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟ در ادامه چند روش مطمئن برای حل این مسئله به طور مفصل توضیح می‌دهیم. 

خرید با کارت‌های اعتباری

استفاده از کارت‌های اعتباری مانند گیفت کارت‌ها و مسترکارت‌های مجازی یکی دیگر از روش‌هایی است که به وسیله آن می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید کنید. فروشگاه‌های خارجی معمولا به هدف جذب کاربر کارت‌هایی را به کاربران و مشتریان خود هدیه می‌دهند. کاربران از این گیفت‌کارت‌ها می‌توانند در خرید‌های بعدی خود استفاده کنند. این کارت‌ها مجازی است و روند تحویل آن به کاربر از طریق ایمیل انجام می‌شود؛ از این رو کاربران ساکن ایران هم می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. با خرید مستر کارت مجازی و انواع گیفت کارت از سایت‌های معتبر ایرانی مانند دایا‌چنج علاوه بر این که می‌توانید از بیشتر سایت‌های خارجی مانند آمازون، ای‌پی و… به راحتی خرید کنید می‌توانید به نرم‌افزارها و لایسنس بازی‌ها و سرورها دسترسی داشته باشید.

خرید از طریق پی‌پال

همانطور که به آن اشاره شد بسیاری از سایت‌ها دارای درگاه ویزا و مستر کارت هستند؛ افزون بر این فروشگاه‌هایی وجود دارند که تراکنش‌های خود را از طریق شرکت‌های واسطه مانند پی‌پال و… انجام می‌دهند. همانطور که می‌دانید جابجایی ارز در شبکه جهانی بسیاری گسترد است و مانند کارت‌های شتاب ایرانی به راحتی امکان‌پذیر نیست؛ از این رو شرکت‌هایی مانند دایا‌چنج آمده‌اند تا برای این پرداخت‌های بین‌المللی گسترده واسطه‌ شوند.

برای انتقال ارز در شرکت پی‌پال تنها نیاز است یک اکانت داشته باشید که خرید آن از طریق سایت‌های معتبر ایرانی همچون دایا‌چنج به راحتی و با کارمزد کم امکان پذیر است. 

خرید به واسطه سایت‌های داخلی

یکی از روش‌هایی که به واسطه آن می‌توانید به راحتی و بدون معطلی و صرف وقت کالای مدنظرتان را از سایت‌های خارجی خریداری کنید، مراجعه به سایت‌های معتبرِ پرداخت‌های بین‌المللی است. این سایت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که به راحتی بتوانید از سایت‌های خارجی خرید کنید و در سایت‌های مورد نیازتان اکانت بسازید. کارمزدی دریافتی این سایت‌ها معمولا در قبال خدمتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است.

خرید به واسطه دوستان

یک روش ساده برای خرید از سایت‌های خارجی استفاده از کارت‌های اعتباری دوستان ساکن خارج از کشورتان است؛ به این منظور کافی است که مشخصات کامل کارت از جمله شماره کارت، کد امنیتی سه رقمی کارت و تاریخ انقضای آن را بدانید. بهتر است بدانید که بعضی از درگاه‌ها کد تاییدی از صاحب کارت به صورت پیامکی دریافت می‌کنند؛ در این راستا بهتر است در زمان خرید از دوستان‌تان بخواهید که آنلاین باشند تا در صورت نیاز بتوانید با آن‌ها ارتباط بگیرید.

خرید به واسطه صرافی‌ها

یکی دیگر از روش‌هایی که برای پرداخت‌های ارزی در سایت‌های خارجی از آن استفاده می‌شود این است که به صرافی‌ها بروید. صرافی‌ها معمولا هزینه را مستقیم به حساب فروشگاه‌ها و سایت‌های خارجی با کارمزد بالا واریز می‌کنند. البته این روش با وجود سایت‌های معتبر آنلاین با کارمزدهای ارزان دیگر متداول نیست؛ اما برای سایت‌های خارجی که هزینه را فقط از طریق صرافی‌ها دریافت می‌کنند گزینه‌ای است که نمی‌توان از آن اجتناب کرد.

 

چطور به سایت‌های خارجی برای خرید اعتماد کنیم؟

بعد از این که متوجه شدیم چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم، باید روند اعتماد سازی صورت بگیرد. 

آیا راهی وجود دارد که بتوانیم از طریق آن متوجه شویم کدام سایت‌های خارجی برای خرید و صرف هزینه مناسب هستند و از اعتبار بالایی برخوردارند؟

سایت‌های معروف و شناخته شده که افراد بسیاری از سراسر دنیا از آن‌ها به صورت آنلاین خرید می‌کنند چه ویژگی‌هایی دارند و چطور اطمینان کاربران را جلب کرده‌اند؟

برای خرید از سایت‌های خارجی باید چند نکته را در نظر داشته باشید؛ در درجه اول باید بررسی کنید که فرایند خرید در سایت مدنظر امن است یا خیر. برای دریافت این اطلاعات باید به هر طریقی با کاربرانی همیشگی سایت ارتباط بگیرید. می‌توانید از دوست و آشنا بپرسید یا از بخش نظرات با کاربران لینک شوید.

یکی دیگر از راه‌هایی که روند اطمینان‌سازی را سرعت می‌بخشد پرسیدن سوالات تخصصی از پشتیبانی سایت‌ها است. در واقع از آن‌جا که وظیفه تیم پشتیبانی سایت‌ها پاسخ‌گویی سریع به کاربران است و باید از تخصص کافی در زمینه محوری سایت برخوردار باشند، گزینه مناسبی برای تحقیقات میدانی شما در راستای جلب یا سلب اعتماد به سایت مورد نظر هستند؛ از این رو پس از دریافت پاسخ سریع و روشن بخشی از ابهامات شما برطرف خواهد شد.

موارد نامبرده می‌توانند خیال شما را برای یک خرید مطمئن راحت کنند.

خرید از سایت های خارجی و ارسال به ایران

حالا که فهمیدیم چطور باید به سایت‌های خارجی اعتماد کنیم ممکن است مسئله دیگری به وجود آید و آن نحوه ارسال کالا به داخل ایران است. همانطور که می‌دانید ایران دچار تحریم‌های گسترده‌ای از سمت آمریکا است که علاوه بر خرید، ارسال کالا به ایران را هم تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر بیشتر سایت‌ها و فروشگاه‌های آمریکایی شناخته شده مانند فدکس خدمات پستی به داخل ایران ارائه نمی‌دهند؛ از این رو باید برای ارسال کالا از آمریکا به ایران روش‌های دیگر جز پست‌های بین‌المللی را امتحان کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید از دوستان و اقوام ساکن آمریکا درخواست کنید تا کالای خریداری شده را برای شما ارسال کنند؛ اما در مورد خرید از فروشگاه‌های کشورهای دیگر مشکلی برای ارسال مستقیم برای شما وجود نخواهد داشت.

DHL از جمله شرکت‌هایی است که با سرعت بالا و درصد خطای پایین خدمات ارسال کالا را انجام می‌دهد؛ اما هزینه آن نسبت به شرکت‌های پست دولتی بسیار بیشتر است. این شرکت در تهران دفتر فعال دارد. اگر هزینه ارسال برای شما نسبت به سرعت و دقت در ارسال از اهمیت بیشتری برخوردار است می‌توانید پست‌های دولتی را انتخاب کنید؛ در هر صورت پیشنهاد اول ما به شما استفاده از سرویس‌هایی است که خدمات کد رهگیری را ارائه می‌دهند.

چگونه از سایت‌هایی خارجی که ایران را تحریم کرده‌اند خرید کنیم؟

بعضی از سایت‌های خارجی مانند بزرگ‌ترین خرده فروش دنیا یعنی آمازون از جانب خود، کشور ایران را تحریم کرده‌اند و در تمام شعبه‌های خود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. ای‌بی یکی دیگر از این سایت‌هاست؛ اما چاره چیست؟ اگر ناگریز به خرید از این سایت‌ها باشیم باید چطور از این سایت‌ها خرید کنیم؟ یکی از روش‌های خرید از سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند درخواست کمک از دوستان و آشنایانی است که در کشورهای خارجی ترجیحا کشورهای خارج از آمریکا ساکن هستند؛ به این صورت که پس از خرید از کارت اعتباری‌تان کالا به آدرس دوستان‌تان خواهد رفت و سپس آن‌ها به عنوان واسطه کالا را از کشور خود به ایران پست می‌کنند؛ البته این روش تنها برای زمانی است که به کارت‌های اعتباری دسترسی دارید و فردی را به عنوان واسطه می‌شناسید؛ در غیر این صورت باید از شرکت‌ها و سایت‌های داخلی مانند دایاچنج که در این حوزه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی