اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109206868217905
در دسترس نیست

همه چیز در مورد چاپ اگر نمی‌خواهید عکس‌های باکیفیت را کجا چاپ کنید

آموزش تنظیمات چاپگر برای بالاترین کیفیت چاپ

کد: 140109206868217905

، (اخبار رسمی): کیفیت چاپ پرینتر، جزء مهم ترین معیارهای خرید این دستگاه محسوب میشه. اصلا اگه پرینتر شما با کیفیت پایین محتوا رو چاپ کنه، عملا بودجه شما به هدر رفته. تولیدکننده ها همیشه تو این زمینه با هم رقابت دارن و تلاش میکنن که کیفیت چاپ دستگاهشون رو بالاتر ببرن.

آموزش تنظیمات چاپگر برای بالاترین کیفیت چاپ
کیفیت چاپ پرینتر، جزء مهم ترین معیارهای خرید این دستگاه محسوب میشه.

تنظیم کیفیت پرینت در چاپگر لیزری ، اصلا کار سختی نیست و در این مقاله با ترفند آشنا می شوید، می توان با چند اقدام ساده، به افزایش کیفیت چاپ در پرینتر لیزری کمک کرد.

چاپگر و پرینتر تاثیر زیادی روی چاپ دیجیتال آنلاین دارد از، کیفیت چاپ در خدمات چاپ اعلامیه ترحیم دارد، اما گاهی اوقات چاپگر شما ذهن خودش را دارد و قبل از اینکه زمان لازم برای زنده شدن شاهکار یا خاطره خود را داشته باشید تصمیم می گیرد چه نوع چاپی را می خواهید. این می تواند به این معنی باشد که چاپ با کیفیتی که در ذهن داشتید کمتر از آنچه انتظار داشتید پر جنب و جوش یا تصفیه شده باشد. در این «چگونه» به شما نشان می‌دهیم که چگونه تنظیمات چاپگر خود را به‌روزرسانی کنید تا هر بار که می‌خواهید، چاپ‌هایی با کیفیت بالا داشته باشید.

تنظیمات چاپ را از کجا پیدا کنم؟

به دو روش می توانید تنظیمات چاپگر خود را پیدا کنید. اولین مورد این است که فرآیند چاپ را طبق معمول شروع کنید. اما وقتی کادر گفتگوی چاپگر ظاهر شد و قبل از اینکه روی «چاپ» کلیک کنید، چند لحظه وقت بگذارید و تنظیمات برگزیده چاپگر خود را تغییر دهید.

راه دوم این است که تنظیمات سیستم را از منوی شروع ویندوز ۱۰ خود بررسی کنید. گزینه اول تنظیمات شما را برای یک چاپ تغییر می دهد و گزینه دوم تنظیمات پیش فرض چاپگر شما را تغییر می دهد.

همچنین می‌توانید تنظیمات را روی چاپگر خود تغییر دهید، که به شما امکان می‌دهد برای ذخیره جوهر یا بازیابی پیش‌فرض‌ها، به حالت سازگار با محیط زیست (تنظیم چاپ با کیفیت پایین‌تر) وارد شوید.

۱. تنظیمات چاپگر را برای یک چاپ به روز کنید

اگر می‌خواهید تنظیمات چاپگر خود را فقط برای سندی که در حال چاپ آن هستید به‌روزرسانی کنید، طبق معمول طبق معمول این مراحل را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید، این روش تنظیمات پیش‌فرض چاپگر شما را تغییر نمی‌دهد، به این معنی که مورد بعدی که چاپ می‌کنید از تنظیمات پیش‌فرض اصلی استفاده می‌کند. این روش برای کاربران ویندوز و مک کار می کند.

  1.  عکس یا سندی را که می خواهید چاپ کنید باز کنید
  2. روی «فایل» کلیک کنید
  3. روی «چاپ» کلیک کنید
  4. روی «Properties»، «Printer Properties» یا «Preferences» کلیک کنید، هر کدام که برای دستگاه چاپ شما اعمال می شود
  5. تغییر اندازه کاغذ، نوع کاغذ، چاپ دورو، کیفیت و غیره.

۲. تنظیمات پیش فرض چاپگر را برای همه چاپ ها به روز کنید

راه دومی که می توانید تنظیمات چاپگر خود را برای چاپ با کیفیت بالا تنظیم کنید این است که به تنظیمات برگزیده سیستم خود بروید و تغییرات را از آنجا انجام دهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، تنظیمات پیش‌فرض چاپگر را تغییر می‌دهید، بنابراین هر چاپی که پس از تغییر ایجاد می‌شود با استفاده از این تنظیمات جدید تولید می‌شود. اگر می‌خواهید تنظیمات چاپگر را برگردانید، به سادگی این فرآیند را دوباره دنبال کنید یا روی دکمه «بازیابی پیش‌فرض‌ها» کلیک کنید.

این مراحل را برای تغییر تنظیمات پیش فرض چاپگر خود دنبال کنید:

  1. Devices را در نوار جستجوی اصلی در پایین سمت چپ صفحه خود تایپ کنید
  2. “دستگاه ها و چاپگرها” را از لیست نتایج انتخاب کنید
  3. روی نماد چاپگر مناسب کلیک راست کنید
  4. “Printing Preferences” را انتخاب کنید
  5. تنظیمات چاپ را تغییر دهید، روی «OK» کلیک کنید
  6. آماده، تنظیم، چاپ!

درک تنظیمات چاپ با کیفیت بالا

از گزینه های مختلف اندازه و حاشیه گرفته تا چرخش خودکار و تغییر اندازه، شناسایی تنظیمات چاپی که باید برای تولید بهترین چاپ ممکن استفاده کنید، می تواند چالش برانگیز باشد. اجازه دهید برخی از ویژگی‌های صفحه تنظیمات برگزیده چاپگر و کارهایی که آنها برای چاپ‌های شما انجام می‌دهند را مرور کنیم.

کیفیت چاپ: تنظیم کیفیت چاپ همانطور که از نامش می‌گوید، بر کیفیت کلی چاپ تأثیر می‌گذارد. تنظیم “بهترین” بهترین کیفیت چاپ چاپگر را با کمترین سرعت چاپ ایجاد می کند. “سریع” یک چاپ سریع با کیفیت پیش نویس را چاپ می کند.

DPI: اگر چاپگر شما گزینه ای برای انتخاب “Maximum DPI” دارد، از این گزینه برای دریافت بالاترین وضوح چاپ استفاده کنید.

300 dpi این کار را انجام می دهد

۶۰۰ نقطه در اینچ با گرافیک عالی به نظر می رسد

1200dpi آماده ارسال به مدیران شرکت می باشد

1440+ dpi کیفیت چاپ عکاسی در سطح حرفه ای است

نوع کاغذ: اگر در تلاش برای دستیابی به بهترین کیفیت چاپ عکس ممکن از کاغذ عکس استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که چاپگر شما می داند. چاپگر شما به طور خودکار روی کاغذ معمولی قرار می گیرد، بنابراین اگر از کاغذ عکس، کاغذ رزومه یا برچسب استفاده می کنید، تنظیم کاغذ مناسب را برای چاپ بهینه انتخاب کنید.

دوبلکس خودکار: در یک ماموریت برای نجات درختان؟ تنظیم autorotate را فعال کنید تا به دستگاه خود دستور دهید سند را در هر دو طرف چاپ کند تا استفاده از کاغذ به حداقل برسد.

رنگ: همه سیاه و سفید نیست. اگر می خواهید چاپ های سیاه و سفید با کیفیت بالا داشته باشید، ممکن است بخواهید به جای آن رنگ خاکستری را انتخاب کنید. Grayscale از رنگ های مختلف ترکیبی برای تولید چاپ های سیاه و سفید با کیفیت بالا استفاده می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی