اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109286880621904
در دسترس نیست

رنگ اکریلیک داخلی ساختمان و هنری

کد: 140109286880621904

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ اکریلیک پایه آب هست و از آن به عنوان رنگ نما ، رنگ داخل ساختمان و رنگ هنری استفاده میشود و از مزایا رنگ اکریلیک میتوان به بدون بو بدون اشاره کرد. علاوه بر بو میتوان از .....

رنگ اکریلیک

رنگهای “اکریلیک پایه آب” نسل جدید رنگ ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلالهای آلی و مواد مضر کاربردی, استفاده از این نوع رنگها رو به افزایش است, بطوریکه در حال حاضر جایگزین مناسبی برای رنگهای روغنی الکیدی میباشند. این رنگها از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی بالا ساخته شده و بسیار متنوع هستند. رنگ اکریلیک , انعطاف پذیرند و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سطوح سیمانی, گچی, صفحات کناف و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند و پوشش ضد رطوبت برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان فراهم می کنند. قابلیت شستشو, سرعت خشک شدن بالا, سهولت اجرا و امکان رقیق شدن با آب, مقاومت فوق العاده در برابر سایش و نور خورشید, سازگاری با محیط زیست, قدرت پوشانندگی بسیار عالی, عدم بوی نامطبوع, عدم ایجاد حساسیت و خواص ضد باکتری و کپک از دیگر ویژگی های آن است.

رنگ هنری

رنگ و هنر های تصویری همواره در کنار هم بوده اند. می توان رنگ  را عنصری اصلی برای کار هنرمندان نقاش دانست که می توانند تخیلات, واقعیتها و ایده های ذهنی خود را توسط آن ارائه دهند. بجز گرایش نقاشی در همه گرایشهای هنر های تجسمی رنگ به عنوان عنصر اصلی مورد توجه است. برای یک نقاش اطلاع از رنگ هنری به عنوان یک عامل خلق اثر هنری لازم است. در واقع رنگی را هنری می نامند که بتوان به واسطه آن، بسیاری از فعالیت های هنری را انجام داد. حتی اگر این اطلاع چندان علمی نباشد, دانستن مطالبی پیرامون طبیعت نور, ترکیب رنگ ها و رابطه میان آنها برای هنرمند ضروری است.

قیمت رنگ هنری

رنگ هنری ساخته شده توسط دستگاه “تینت” همگی می توانند به عنوان رنگ هنری بر روی چوب, سفال, آجر, گچ, سیمان و پارچه و… مورد استفاده قرار گیرند و در صورتیکه حجم کار بالا باشد برای مصرف کنندگان به صرفه تر است که رنگ ها را در وزن های بالا تهیه نمایند ولی درصورت احتیاج به رنگ ها یی با وزن پایین تر می توانند 12 “رنگ مادر” این شرکت را در اندازه 200 گرمی تهیه نمایند. به علاوه رنگ های صدفی این شرکت نیز در 12 رنگ قابل عرضه به مشتریان گرامی می باشد.قابل توجه هنرمندان حرفه ای: برخی عرضه کنندگان رنگ های تولیدی این شرکت را در ظروف بزرگ خریداری نموده و با برند متفاوت و قیمت بالاتر به صورت تیوب یا ظروف 500 گرمی به بازار عرضه می کنند.

انواع رنگ نما چند مورد هستند؟

رنگ نما به دلیل کاربرد زیاد در صنعت ساخت و ساز، در انواع مختلف طراحی و به کار برده می شود.  هر یک از انواع رنگ نمای بیرونی ساختمان،  از لحاظ شاخص های کیفیت با هم متفاوت هستند. برای این که از رنگ نمای بیرونی ساختمان به طور اصولی استفاده کنیم، باید ویژگی های هر یک از رنگ نمای بیرونی ساختمان را به خوبی بشناسیم.

انواع رنگ آمیزی داخلی ساختمان

به طور کلی رنگ داخل ساختمان را می‎توان به دو دسته کلی تقسیم کرد: رنگ‎های پایه آب و رنگ های روغنی. بسته به برند سازنده یا ویژگی های رنگ داخل ساختمان، می‎توانید آن ها را با نام های خاصی پیدا کنید. در ادامه این مطلب، به بیان بهترین نمونه های رنگ مناسب برای داخل خانه می پردازیم. بنابراین چنانچه شما نیز مایل به افزایش آگاهی خود در این زمینه هستید، می‎توانید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیوکالر

رنگ ساختمانی نیوکالر شرکت نو رنگ پوشش در راستای رسیدن به دو هدف اصلی خود یعنی حذف رنگهای مضر پایه حلال و جایگزینی رنگهای آب پایه و سازگار با شرایط آب و هوای کشور و نیز راه اندازی سیستم ترکیب رنگ های ساختمانی به صورت کامپیوتری با انتقال تکنولوژی و دانش فنی از دو شرکت thecno plan آلمان و cps color هلند اولین مرکز تولید رنگهای اکریلیک کامپیوتری در بازار رنگ را تاسیس نمود.ترکیب و ساخت رنگ به صورت سنتی و دستی ، با افزودن و کاستن رنگ سفید و چند رنگ اصلی انجام می گرفت که مهمترین نقص آن روش , تکرار ناپذیری و محدودیت تنوع رنگ است با تاسیس سیستم رنگ ساختمانی برای اولین بار در سال 2000 میلادی بستری برای ساخت بیش از بیست هزار رنگ در ایران فراهم گردید.نو رنگ با بهره گیری از مهندسین متخصص همواره درجه کیفی محصولات خود را پیش از بسته بندی کنترل میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]