اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016884918181
در دسترس نیست

آینده قیمت بی بی دوج کوین

ایلان ماسک:قیمت byby doge coin میلیاردها برابر می شود

کد: 140110016884918181

، (اخبار رسمی): byby doge coin که یک ارز دیجیتال پرطرفدار است و زیر رده ارز مجازی دوج کوین است طبق پیش بینی ایلان ماسک و گروه نهنگ ها و طبق برنامه ریزی کمپانی ایلان ماسک میلیاردها برابر خواهد شد

ایلان ماسک:قیمت byby doge coin میلیاردها برابر می شود
ایلان ماسک:قیمت byby doge coin میلیاردها برابر می شود

byby doge coin که یک ارز دیجیتال پرطرفدار است و زیر رده ارز مجازی دوج کوین است طبق پیش بینی ایلان ماسک و گروه نهنگ ها و طبق برنامه ریزی کمپانی ایلان ماسک میلیاردها برابر خواهد شد

بیبی دوج یک ارز دیجیتال از دسته توکن‌های به اصطلاح میم کوین است که به دلیل شهرت آن در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.  همانطور که از نام بیبی دوج پیدا است، ارز دیجیتال بیبی دوج به نوعی فرزند دوج کوین به شمار می‌رود و برخی نیز آن را قاتل دوج‌کوین (Dogecoin Killer) می‌نامند.

هدف از ایجاد بیبی دوج‌کوین

با توجه به ووف پیپر (Woof Paper) بیبی دوج‌کوین، هدف از ایجاد این ارز دیجیتال این است که مردم عادی نیز بتوانند به ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنند. دومین هدف بیبی دوج‌کوین کمک به سگ‌های بی‌خانمان است. برای این منظور، مردم سراسر جهان می‌توانند با خریدن توکن‌های بیبی دوج‌کوین به حیوانات بی سرپناه جهان کمک کنند.

با این‌که اطلاعات دقیقی درباره تیم توسعه بیبی دوج در وایت‌پیپر و وب‌سایت این میم کوین وجود ندارد، اما بنیان‌گذار این ارز دیجیتال در جامعه فروشگاه‌های اینترنتی به عنوان یکی از حامیان محیط زیست و حیوانات بی‌خانمان شناخته شده است.

بیبی دوج‌کوین در ژوئن ۲۰۲۱ توسط کریستین کامپیسی بر روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) راه‌اندازی و عرضه شد. کریستین کامپیسی (Christian Campisi)، بنیان‌گذار بیبی دوج و دو شرکت فروشگاهی اینترنتی با نام‌های Save Lands و Pawz است.

byby doge coin که یک ارز دیجیتال پرطرفدار است و زیر رده ارز مجازی دوج کوین است طبق پیش بینی ایلان ماسک و گروه نهنگ ها و طبق برنامه ریزی کمپانی ایلان ماسک میلیاردها برابر خواهد شد.

این روند در طی 3 الی 9 ماه آینده انجام می پذیرد. لذا همه طرفداران این رمز ارز پرطرفدار برای بایگانی و ذخیره این ارز دیجیتال آماده باشند. بالاخره این پیش بینی را مالک این رمز ارز انجام داده است لذا حتما به وقوع می پیوندد. شاهد بودیم 2 سال قبل دوج کوین از قیمت 37 تومان با جهش 28 هزار برابر به 18 هزار تومان رسید. در مجموع مطمئن باشید این روند صعودی بی بی دوج کوین هم طی می شود و قیمت هر واحد از این ارز به بیش از 10 تومان خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه