اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056891722070
در دسترس نیست

اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها

کد: 140110056891722070

، (اخبار رسمی): شرکت تیپاکس در هفته حمل‌ونقل با برگزاری نشست خبری از خدمت ارسال درون شهری خود رونمایی کرد. این خدمت بازطراحی شده، با هدف کمک به کسب‌وکارهای غیرحضوری و با کاهش هزینه‌های ارسال درون شهری ارائه شده است.

اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها
اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها
اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها
اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها
اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها
اعلام آمادگی تیپاکس برای حمایت از کسب‌وکارها

شرکت تیپاکس  در هفته حمل‌ونقل با برگزاری نشست خبری از خدمت ارسال درون شهری خود رونمایی کرد. این خدمت بازطراحی شده، با هدف کمک به کسب‌وکارهای غیرحضوری و با کاهش  هزینه‌های ارسال درون شهری ارائه شده است.

کاوه کاتب مدیر برند و ارتباطات جامع تیپاکس در مورد این خدمت جدید گفت: سرویس درون شهری برای حمایت از کسب‌وکارهای غیرحضوری که به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند طراحی شده است. این سرویس Next Day  یا یک‌روزه هست که در آن محصولات در ساعات اداری دریافت شده و در روز کاری بعد به مقصد، تحویل داده می‌شود.

ارسال درون شهری با ۲۰ هزار تومان

کاتب با اشاره به کاهش هزینه‌ها در سرویس جدید شرکت تیپاکس اظهار داشت: این سرویس از امروز در تمام ۴۰۰ شهر ایران که تحت پوشش شرکت ما است ارائه می‌شود و هزینه ارسال بدون توجه به مسافت در شهرها یکسان است. به عنوان مثال در شهر تهران قیمت ارسال از هر نمایندگی به تمام شهر برای بسته‌های یک کیلوگرمی ۲۰ هزار تومان است. این هزینه برای ارسال از درب منزل یا مغازه توسط تیپاکس‌‌یار به هر کجای شهر ۳۰ هزار تومان برای بسته یک ‌کیلوگرمی است.

بسته بیشتر هزینه کمتر

مدیر برند و ارتباطات جامع تیپاکس کیفیت بالای ارسال را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات تیپاکس برای افراد و کسب‌وکارها دانست و ادامه داد: در طرح ارسال درون شهری تیپاکس برای کسب‌وکارهای b2b که می‌خواهند چند بسته را از یک مبدأ به یک مقصد ارسال کنند، شامل تخفیف شده و هزینه کمتری می‌دهند.

ثمین مبشر مدیر محصول سرویس درون شهری تیپاکس در مورد شکل‌گیری این محصول در این شرکت توضیح داد: ما از شهریور ۱۴۰۱ با تحقیقاتی که از مشتریان بالقوه خود داشتیم به این نکته پی بردیم که کسب‌وکارها و افراد نیاز دارند برای ارسال درون شهری خود سرویس با زمان یکروزه داشته باشند که در آن قیمت مناسب و مشخص باشد؛ به همین خاطر سرویس ارسال درون شهری را با مشخصات ویژه بازطراحی کردیم و برای عموم به ویژه کسب‌وکارهای غیرحضوری ارائه دادیم.

مبشر ادامه داد: ما بر اساس نیاز افراد و کسب‌وکارها، در ارسال از یک مبدأ به یک مقصد با کاهش هزینه و اختیاری کردن استفاده از خدمات تکمیلی ارسال، قیمت این سرویس را پایین آوردیم تا محصول ارسال درون شهری با بهترین قیمت برای مشتریان ارائه شود. همچنین قیمت سرویس به صورت عمومی 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

ارسال پلاک به پلاک

کاتب مدیر برند و ارتباطات جامع تیپاکس در مورد ویژگی دیگر این خدمت جدید گفت: این خدمت پلاک به پلاک است، یعنی اگر مشتری نخواهد به نمایندگی برای ارسال بسته خود مراجعه کند، یکی از تیپاکس‌یارهای ما در محل مورد نظر آن مشتری حضور پیدا می‌کند و بسته را دریافت می‌کنند.

تیپاکس حامی کسب‌وکارهای غیرحضوری

مدیر برند و ارتباطات جامع تیپاکس ادامه داد: ما قصد داریم این خدمت به عنوان یک خدمت حامی ارائه شود، به همین خاطر آن را بر اساس نیازهای مشتری بازطراحی کردیم تا بتوانیم به عنوان حامی در بخش ارسال بسته و کالا در کنار کسب‌وکارهای غیرحضوری حضور داشته باشیم.

علیرضا باقری نسب مدیر توسعه و محصول شرکت تیپاکس با اشاره به لجستیک به عنوان حلقه مفقوده زنجیره تأمین بیشتر کسب‌وکارهای غیرحضوری و فروشگاه‌های اینترنتی اعلام کرد: اگر زنجیره تأمین برای کسب‌وکارهای غیر حضوری از جمله فروشگاه‌های اینترنتی تکمیل نباشد، تمام زحمات این کسب‌وکارها بر باد می‌رود. از این رو ما می‌خواهیم لجستیک که حلقه مفقوده این زنجیره است را تأمین کرده و در کنار کسب‌وکارها قرار بگیریم.

باقری نسب گفت: شرکت تیپاکس در بیش از ۶۰ سال قدمت خود همیشه مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری شناخته است. به همین خاطر، تیپاکس در این دوره از رکود اقتصادی کسب‌وکارها، حمایت از آنها را به عنوان شرکای تجاری بر عهده خود می‌بیند و برای کمک به این شرکا، سرویس ارسال درون شهری طراحی کرده است تا با کاهش چشمگیر هزینه‌های ارسال درون‌شهری در این راه گام بردارد.

سال آینده؛‌ توزیع سه ساعته درون شهری تپیاکس

مبشر مدیر محصول ارسال درون شهری با ادامه‌دار بودن این سرویس اعلام کرد: ما برای توسعه این محصول در سال آینده برنامه‌های مشخصی داریم که جمع‌آوری بسته‌ها در بازه‌های مشخص شده یک ساعته و همچنین توزیع در بازه‌های زمانی ۳ ساعته دو برنامه مهم ما خواهند بود.

حمایت تیپاکس از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

کاوه کاتب مدیر برند و ارتباطات جامع حمایت خود را شامل همه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک دانست و توضیح داد: حمایت از کسب‌وکارهای غیرحضوری به معنی حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نیست و ما حامی کسب‌وکارها در همه ابعاد کوچک تا بزرگ هستیم. اگر می‌گوییم کسب‌وکارهای غیرحضوری به این دلیل است که در چندماه اخیر کسب‌وکارهای غیرحضوری افت شدید فروش داشته‌اند و با مشکلات مختلف روبرو بوده‌اند.

خدمات VIP در راه است

باقری نسب مدیر توسعه و محصول شرکت تیپاکس در مورد سرویس VIP گفت: ما در حال طراحی سرویس VIP هستیم و برای توسعه در سال آینده ارائه خدمات VIP را در برنامه داریم. این سرویس به عنوان بخشی از خدمات درون شهری در ۴۰۰ شهر تحت پوشش تیپاکس ارائه خواهد شد.

ظرفیت ارسال ۱۰۰ هزار بسته در روز

مدیر توسعه و محصول تیپاکس ادامه داد: ما برای ارسال درون شهری، ظرفیت ۱۰۰ هزار بسته در روز را با بیش از ۳هزار ناوگان خود فراهم کرده‌ایم.

ابعاد بسته‌های ارسال درون شهری

به گفته باقری نسب، در ارسال درون شهری تیپاکس، بسته‌ها و پاکت ها از کوچک ترین وزن و ابعاد مانند بسته های 1 گرمی تا بسته های بزرگ 100 کیلوگرمی ارسال می شوند و اگر مشتری ارسال بالای 100 کیلوگرم یا ناوگان اختصاصی بخواهد با قرارداد به آنها تخصیص داده می شود.

خدمات etipax و ارائه api توسط تیپاکس

مبشر مدیر محصول سرویس درون شهری تیپاکس در مورد سامانه اینترنتی تیپاکس و ارائه سرویس‌های API به مشتریان گفت: در حال حاضر سامانه etipax برای ثبت‌سفارش، پیگیری و موارد این‌چنین در دسترس مشتریان ما قرار دارد. فروشگاه‌های اینترنتی و مشتریانی که می‌خواهند خدمات ما را به سایت‌خود متصل کنند می‌توانند با حضور در سامانه etipax پلاگین یا API مورد نظر خود را دریافت کرده و در سایت خود نصب کنند.

جبران خسارت تا ۴۰ میلیون و حداکثر ۱۰ روز توسط تیپاکس

کاتب مدیر برند و ارتباطات جامع تیپاکس در مورد جبرات خسارت در ارسال درون شهری گفت: ما همیشه برای همه خدمات خود، جبران خسارت بسته‌ها را به عنوان خدمت همیشگی به مشتریان ارائه می‌دهیم. در این طرح نیز بسته‌ها هر آسیبی‌ ببینند و مشکلی برایشان پیش بیاید توسط این شرکت جبران خسارت می‌شوند. مدت زمان مراحل اداری بررسی و پرداخت جبران خسارت در نهایت ۱۰ روز است.

به گفته مدیران شرکت تیپاکس سرویس جبران خسارت تیپاکس توسط این شرکت ارائه می‌شود و این شرکت با هیچ شرکت بیمه‌ای برای این کار قرارداد ندارد. بر این اساس هر بسته بر اساس قیمت اعلامی مشتری تا سقف ۴۰ میلیون تومان تحت پوشش جبران خسارت تیپاکس خواهد بود. البته مشتریان برای مبالغ بالاتر می‌توانند با این شرکت قرارداد ببندند.
کاوه کاتب در مورد مشتریان هدف خدمت ارسال درون شهری توضیح داد: ما محدودیتی برای همکاری با کسب‌وکارها و صنوف نداریم ولی با توجه به بسته‌ها و نوع کالاها، اصنافی از جمله صنایع آرایشی، پوشاک و قطعات موبایل و کامپیوتر راحت‌تر از دیگر صنوف می‌توانند از خدمت استفاده کنند.

دعوت از مراکز تجاری، اتحادیه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی

ثمین مبشر مدیر محصول ارسال درون شهری تیپاکس گفت: ما از تمام کسب‌وکارها به ویژ‌ه مراکز تجاری، اتحادیه‌ها و اصناف و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی دعوت می‌کنیم برای دریافت خدمت ارسال درون شهری، همکاری و بستن قرارداد با ما در تماس بوده و همکاری داشته باشند.

راهکارهای سفارش ارسال درون شهری تیپاکس

مبشر در مورد نحوه سفارش این سرویس بیان کرد: تماس تلفنی با نمایندگان، مراجعه به نمایندگی ها، ثبت سفارش  آنلاین در ای‌تیپاکس، سه راه سفارش ارسال درون شهری شرکت تیپاکس است.

مقایسه ارسال درون شهری تیپاکس با رقبا

کاتب در مورد تفاوت خدمات تیپاکس با رقبا گفت: هزینه‌های ما برای ارسال بسته با وزن یکسان در شهر، ثابت و همچنین پایین و مناسب است در حالی که رقبای ما به‌ویژه پیک‌ها هزینه‌های متفاوت و بسیار گران‌تری دارند. هزینه ارسال درون شهری ما از ۲۰ هزارتومان شروع می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]