اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056892122080
در دسترس نیست

راهنمای دریافت مشاوره وام بانکی

راهنمای دریافت مشاوره وام بانکی

کد: 140110056892122080

، تهران , (اخبار رسمی): در ابتدای شروع یک کسب و کار دریافت وام یکی از روش‌های تامین سرمایه می باشد.لازم به توضیح است که دریافت وام همچون بسیاری از امور دیگر نیاز به دریافت مشاوره و کمک از افرادی که دارای تخصص و تجربه در این مسیر هستند است.

راهنمای دریافت مشاوره وام بانکی
دریافت مشاوره وام بانکی

توصیه می شود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر جهت دریافت مشاوره وام بانکی با کارشناسان شرکت توسعه تجارت آیا فردا در تماس باشید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

در ابتدای شروع یک کسب و کار دریافت وام یکی از روش‌های تامین سرمایه است. وام های متعددی از منابع گوناگونی به عنوان سرمایه اولیه برای شروع راه اندازی یک کسب و کار به افراد حقیقی و یا حقوقی اختصاص داده میشود.

ممکن است بدانید مسیر دریافت وام ممکن است برای بسیاری از ما و اطرافیانم بسیار پر فراز و نشیب باشد به گونه ای که در بسیاری از موارد افراد ممکن است از مسیر رامسر بازند و نام می شود.

لازم به توضیح است که دریافت وام همچون بسیاری از امور دیگر نیاز به دریافت مشاوره و کمک از افرادی که دارای تخصص و تجربه در این مسیر هستند .

شرکت توسعه تجارت آریا فردا یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره وام کلان بانکی همچون وام های کشاورزی وام های صنعت معدن و تجارت و غیره است.

کارشناسان و متخصصان این مجموعه دارای بیش از دو دهه سابقه فعالیت در ارائه مشاوره انواع وام های کلان بانکی است. در ادامه این مطلب با بررسی انواع وام هایی که مجموعه مشاوره دریافت آنها را ارائه می دهد همراه ما باشید.

انواع وام های بانکی

همانطور که پیش از این اشاره شده وام های بانکی دارای انواع گوناگونی هستند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وام مورد نیاز جهت تعمیر و صدور پروانه های کشاورزی صنعتی و صنایع تکمیلی
  • وام مسکونی جهت خرید، مضاربه، مشارکت در ساخت
  • وام صنعتی جهت خرید انواع ماشین آلات و توسعه و ایجاد سرمایه در گردش صنایع گوناگون
  • وام کشاورزی شامل وام راه اندازی گلخانه دامداری آبزی پروری صنایع تکمیلی ایجاد سرمایه در گردش
  • وام مورد نیاز تدوین طرح های توجیهی فنی و اقتصادی زیر نظر کانون کارشناسان بانکی

تمامی وام های نامبرده وام هایی هستند که کارشناسان شرکت توسعه تجارت آریا فردا دارای بیش از دو دهه سابقه تجربه و فعالیت در ارائه مشاوره دریافت این وام ها هستند.

کارشناسان ما در آریا فردا علاوه بر ارائه انواع مشاوره های مورد نیاز می تواند وکالت شما را جهت اماده سازی مدارک مورد نیاز و تحویل آنها به منبع دریافت وام را نیز عهده دار شوند و به نیابت از شما تمامی مراحل صفر تا صد دریافت وام را انجام دهد. تنها کافیست با مشاورین ما در تماس باشید.

راهنمای دریافت وام کشاورزی

به طور کلی می‌توان گفت منبع تامین وام که در حوزه کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند بانک کشاورزی است. امکان دریافت وام از بانک کشاورزی برای تمامی افراد ایرانی که به صورت حقیقی و چه به صورت حقوقی در کشور حضور دارند و قصد انجام انواع فعالیت های حوزه کشاورزی را دارند وجود دارد.

وام های که از بانک کشاورزی دریافت می شوند جهت فعالیت در حوزه های دامداری عملیات زیر بنایی کشاورزی باغداری زنبورداری آبزی‌ پروری پرورش اسب پرورش گیاهان زینتی پرورش گلخانه پرورش جانوران پوستی تحقیقات کاربردی راه اندازی انواع کارخانجات جوجه کشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای دریافت وام صنعتی

همانطور که از نام آن پیداست برای ایجاد سرمایه در گردش و شروع یک کسب و کار در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. منبع دریافت وام های کلان صنعتی بانک صنعت معدن و تجارت است.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار در حوزه صنعت را دارید تکمیل مدارک و مورد بانک صنعت معدن و تجارت ضروریست.

دریافت وام از این بانک نیز هم برای افراد حقیقی و هم برای افراد حقوقی وجود دارد اما بدون شک مدارکی که نیاز به جمع آوری و تکمیل آنها برای ارائه به بانک وجود دارد متفاوت خواهد بود.

صحبت پایانی

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شده دریافت وام مسیر دشواری است که با بهره گیری از دانش تخصص و تجربه افراد با تجربه در این حوزه می تواند به مسیری سهل و شیرین تبدیل شود. توصیه می شود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر جهت دریافت مشاوره وام بانکی با کارشناسان شرکت توسعه تجارت آیا فردا در تماس باشید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا فردا

شرکت توسعه تجارت آریا فردا دارای بیش از دو دهه سابقه کاری در خصوص مشاوره، تامین، تسهیل و اخذ وام‌های بانکی در کوتاه‌ترین زمان و کمترین سود ممکن می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه