اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110076894122086
در دسترس نیست

شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان با 11 سال تجربه در خدمت شماست

کد: 140110076894122086

، (اخبار رسمی): شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان یک شرکت فعال در عرصه خدمات نظافت منزل میباشد و پس از 11 سال فعالیت همچنان با قدرت و ارایه بهترین خدمات نظافتی به کار خود ادامه میدهد.

شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان با 11 سال تجربه در خدمت شماست.
شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان با 11 سال تجربه در خدمت شماست

نظر سنجی های اخیر این شرکت نظافتی نشان دهنده این موضوع است که بیش از 84 درصد از مشتریان رضایت کافی از عملکرد شرکت داشته اند.

امروزه گوشی های هوشمند با چند کلیک ساده کارهایی را عملی میکند و میتوان به راحتری نظافتچی مورد نظر را از طریق سایت شرکت رزرو کرد.

 با توجه به رونق کسب و کار و اشتغال زایی ، شرکت خدماتی نظافتی  پاک اندیشان با اعزام روزانه نظافتچی اقا و نظافتچی خانم  از پیشتازان عرصه ی خدمات نظافتی می باشد . انتخاب نحوه ی خدمات با توجه به نیروی نظافتی برای کار منزل  دوره دیده متخصص تفکیک و مشخص می گردد .

راه اندازی شعب مختلف در سراسر تهران از قبیل شعبه شرق , شعبه غرب , شعبه شمال و شعبه مرکزی یکی دیگر از اقدامات میسر برای رفاه همشهریان گرامی که با سرعت نیرو نظافتچی مورد نظر را اعزام کنند میباشد.

نیروی نظافت منزل  این مجموعه دوره دیده خدماتی، نظافتی و پذیرایی می باشد که با توجه به حجم کاری در بهترین زمان مطلوب ترین خدمات نظافتی منزل را ارائه میدهد .

شرکت نظافتی خدماتی پاک اندیشان کادر خدماتی نظافتی خود را به صورت 24 ساعته اماده خدمت رسانی گردانده است.

سرعت کار نظافتچی اقا و نظافتچی خانم در شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان بالا می باشد زیرا با آموزش های جامعه وکاملی که دفتر نظافتی خدماتی که برای کارگر نظافت منزل خود بر پا کرده است این قابلیت را به انها داده است تا در کارنظافت منزل ، نظافت ساختمان و نظافت شرکت بتوانند همچین ادایی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]