اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186911710569
در دسترس نیست

خرید ممبر واقعی

کد: 140110186911710569

، آسارا , (اخبار رسمی): در هر کانال تلگرام مطالب اجتماعی، آموزشی، علمی، طنز، سرگرمی، خبری، سیاسی و … به اشتراک گذاشته می‌شود. هر چه محتوای تولید شده برای مخاطبان جذاب‌تر باشد، تعداد ممبرها افزایش یافته و در نتیجه درآمد حاصل از کانال هم به همین ترتیب افزایش خواهد یافت.

خرید ممبر واقعی
خرید ممبر واقعی

اما این افزایش ممبر تا حدی توسط روش‌های معمول معرفی کانال و عضوگیری دستی امکان پذیر است. به همین علت باید از روش خرید ممبر استفاده کرد. دیجی فالوور خدمات خریدن ممبر را با بهترین شرایط برای شما ادمین‌های محترم فراهم کرده است.

افزایش ممبر واقعی کانال به روش پاپ آپ

در این روش با استفاده از اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی افراد، به صورت خودکار برنامه‌ی تلگرام باز می‌گردد و از کاربر درخواست می‌شود در کانال شما عضو شود. احتمالا تاکنون با این تبلیغات مواجه شده‌اید.

مزایای خرید ممبر به روش پاپ آپ

می توان گفت مهمترین مزیت خریدن ممبر پاپ آپ این است که کاربر به صورت کاملا اختیاری به کانال شما وارد می شود. بنابراین به شکل فعال‌تری مطالب کانال شما را دنبال می‌کند. احتمال ریزش در این روش بسیار کمتر است. زیرا کاربر با ا‌ختیار خود و صرفا با مشاهده‌ی تبلیغات عضو کانال شده است.

مزیت دیگر خرید ممبر به روش پاپ آپ، افزایش قابل توجه بازدید پست‌های اخیر کانال شما است. چرا که در این روش زمانی که کانال شما برای افراد تبلیغ می‌شود، فرد وارد کانال شده و با مشاهده‌ی پست‌های اخیر تصمیم به ماندن یا خروج از کانال می‌گیرد.

اما در هر حال چه عضویت انجام شود و چه نشود، تعداد بازدید پست‌های اخیر شما به شدت افزایش می‌یابد. این امر سبب افزایش اعتبار کانال و پست‌های شما نیز می‌شود و می‌توانید از آن برای تبلیغات کانال خود استفاده کنید. معمولا افراد به پست‌هایی با بازدید بالاتر اعتماد بیشتری دارند.

اگر برای کانال تلگرامی خود به افزایش ممبر به روش پاپ آپ احتیاج دارید، با انتخاب روش پاپ آپ در منوی دیجی فالوور به آسانی می‌توانید جمعیت کانال خود را گسترش دهید.

میزان ریزش ممبر در روش پاپ آپ

اصولا روش پاپ آپ نسبت به سایر روش‌های خرید ممبر تلگرام، ریزش کمتری دارد. چراکه می‌دانیم افراد با تمایل و اختیار خود به عضویت کانال شما درآمده‌اند. اما نکته‌ی حائز اهمیت این است که این افراد انسان هستند و ممکن است در آینده تصمیم دیگری بگیرند. عوامل مختلفی می‌تواند سبب خروج ممبرها از کانال شما در آینده ی دور یا نزدیک شود.

این مسئولیت بر عهده‌ی ادمین کانال است که با پست‌های مناسب و کاربردی مخاطبانش را حفظ نماید. وظیفه ی ما در دیجی فالوور به عضویت در آوردن تعداد مشخصی ممبر برای کانال شما است. اما حفظ این ممبرها به عهده‌ی ادمین کانال است. در هر صورت ریزش این روش به علت اختیاری بودن آن بسیار کمتر از سایر روش‌ها است.

افزایش ممبر واقعی کانال به روش اد اجباری

در چند سال اخیر انواع مختلفی از تلگرام تولید شده است که به دلایلی مخاطبان را به خود جذب کرده‌اند. خرید ممبر تلگرام به روش اد اجباری از طریق همین تلگرام‌ها انجام می‌شود.

برنامه نویسان این تلگرام‌ها را به صورتی برنامه ریزی کرده‌اند که قابلیت اد کردن اجباری مخاطبان را داشته باشند. اگر شما نیز از این تلگرام‌ها استفاده می‌کنید حتما تا به حال بدون اختیار به عضویت انواع کانال‌ها درآمده‌اید.در واقع شما به روش اد اجباری ممبر کانال ها می‌شوید.

روش‌های مختلف اد اجباری ممبر

معمولی: در روش معمولی فرد به طور واضح متوجه عضویتش در کانال شما خواهد شد و اگر از کانال شما لذت ببرد در کانال شما باقی می‌ماند. اما اگر برای او خوشایند نباشد از کانال شما خارج می‌شود. معمولا ریزش ممبر در این روش بسیار بالا است.

سایلنت:در روش سایلنت مخاطب پیام” You joined this channel” را دریافت نکرده و به همین علت دیرتر از روش قبلی متوجه عضویت خود در کانال می‌شود. زمان بندی پست گذاری شما در این روش اهمیت دارد. بسته به زمان و تعداد پست‌های شما، میزان ریزش کانال متغیر خواهد بود.

هیدن: معنای واژه‌ی هیدن، پنهان بودن است. همین پنهان بودن سبب می‌شود تا این روش بهترین روش از میان روش های خرید ممبر اد اجباری باشد. هیدن بودن به این معنا است که فرد ابتدا متوجه عضویت خود در کانال شما نمی‌شود و پیام‌های کانال شما را نمی‌بیند. بنابراین در آن ریزش بسیار بسیار کم است.

مزیت روش هیدن

همان طور که گفته شد فرد از اینکه ممبر کانال شما است مطلع نیست. بنابراین از کانال خارج نمی‌شود و تعداد ممبرهای شما ثابت می‌ماند.

ایراد روش هیدن

ممکن است تا الان متوجه ایراد این روش شده باشید. در این روش افراد از پست‌های شما بازدید کمتری دارند. بنابراین شما صرفا تعداد ممبرهای خود را افزایش می دهید. بسته به نیاز کانال، اگر صرفا به افزایش تعداد ممبرها احتیاج داشته باشید این روش روش مناسبی برای شما است.

برای خرید ممبر واقعی به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها