اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110196912322144
در دسترس نیست

تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری به کمک وکیل دیوان

کد: 140110196912322144

، (اخبار رسمی): در فضای حقوقی امروز، پرونده های حوزه دیوان عدالت اداری به بخش اعظمی از موارد حقوقی در روند قضایی تبدیل شده است. این دادگاه مسئول رسیدگی به تصمیمات دولت در مورد مسائل مربوط به قوانین اداری است و حتی می تواند قدرت لغو آنها را داشته باشد.

تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری به کمک وکیل دیوان
تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری به کمک وکیل دیوان

پیگیری پرونده در دیوان عدالت اداری چیزی نیست که یک فرد غیر عادی بتواند به تنهایی انجام دهد. آنها به یک نفر با تجربه در قانون نیاز دارند. در این پست ، آنچه برای یافتن وکیل متخصص دیوان عدالت اداری نیاز است را بررسی خواهیم کرد. ما ویژگی هایی مانند تحصیلات ، آگاهی و تجربه و همچنین نکاتی در مورد چگونگی برجسته شدن به عنوان یک وکیل واجد شرایط را پوشش خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آشنایی با بهترین وکیل متخصص پرونده های حوزه دیوان عدالت اداری، این مطلب را با ما ادامه دهید!

ویژگی های بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کسی است که قانون را در حیطه دیوان عدالت اداری درک کند و بتواند آن را به نحوی اجرا کند که به نفع موکلان خود باشد. آنها همچنین در رسیدگی به پرونده ها در دادگاه با تجربه هستند و درک خوبی از روند اداری دارند. در نهایت، آنها باید بتوانند به طور موثر با قاضی پرونده، موکلان خود و سایر اعضای دادگاه ارتباط برقرار کنند.

ایجاد حس اعتماد و صادق بودن با موکل و پیگیری پرونده در زمان مناسب  و دادن گزارش صحیح به موکل از پرونده و صحبت حضوری با قاضی پرونده در خصوص روشن تر شدن موضوع  در جهت مشرف شدن قاضی به پرونده و صدور رای در سایه عدالت و ... از ویژگی های یک وکیل با تجربه و پیگیر و با پشتکار است.

اخذ مشاوره حقوقی از وکیل متخصص دیوان عدالت اداری

اگر با پرونده ای در دیوان عدالت اداری مواجه شده اید، پیشنهاد ما این است که با وکیل متخصص پرونده های دیوان عدالت اداری مشاوره داشته باشید،. این می تواند یک راه عالی برای آشنایی با قانون و یافتن گزینه های شما در زمینه نمایندگی قانونی باشد. همچنین ممکن است بتوانید در مورد استراتژی های حقوقی مختلفی در حوزه دیوان عدالت اداری که می تواند در مورد پرونده شما استفاده شود، اطلاعات کسب کنید.

مشاوره رایگان با وکیل دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری جزء آخرین مراحل رسیدگی به برای تصمیمات اداری است. وظیفه اصلی دادگاه دیوان عدالت اداری، حفاظت از منافع افراد و شرکت ها در برابر تصمیمات مقامات دولتی است که حقوق آنها را نقض می کند. اگر فکر می کنید که یک مقام دولتی تصمیمی گرفته است و یا قانونی وضع شده که حقوق شما را نقض می کند، می توانید برای مشاوره رایگان با وکیل دیوان عدالت اداری با موسسات حقوقی معتبر از جمله موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید. وکیل پرونده ، موضوع حقوقی شما را ارزیابی می کند و مدارک و دلایل شما را بررسی می کند و بهترین اقدام را به شما توصیه می کند.

چگونه با وکیل متخصص در پرونده های دیوان عدالت اداری آشنا شویم؟

اگر به دنبال خدمات یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری هستید، چند راه کار وجود دارد که می توانید برای آشنایی بیشتر با آنها انجام دهید. اینجا نکاتی وجود دارد:

  • برنامه ریزی و تدارک یک مشاوره اولیه با وکیل :  با این کار می توانید با وکیل و تجربیات او در دیوان عدالت اداری آشنا شوید. در طول مشاوره، حتما در مورد سوابق آنها بپرسید و اینکه در گذشته به چه پرونده هایی رسیدگی کرده اند و نتیجه پرونده ها چقدر موفقیت آمیز بوده؟
  • از طریق وب سایت های معتبر با آنها آشنا شوید : اکثر وکلا با موسسات حقوقی همکاری می کنند و در وب سایت های معتبر حوزه های تمرکز خود را مشخص می کنند و اطلاعاتی در مورد تجربه خود ارائه می دهند. این یک راه عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک وکیل قبل از مشاوره است.
  • به دنبال نظرات آنلاین بگردید : همچنین می توانید وب سایت هایی را برای بررسی نظرات مشتریان قبلی بررسی کنید. این می تواند به شما بینشی در مورد خدمات مشتریان وکیل و نحوه رسیدگی آنها به پرونده ها بدهد.

نمایندگی های دادگاه دیوان عدالت اداری در کدام شهرها است؟

نمایندگی های دیوان عدالت اداری در مراکز شهرها واقع شده اند . وظایف دفاتر نمایندگی دیوان عدالت اداری مستقر در استان ها عبارت است از:

  1. راهنمایی و ارشاد مراجعان در جهت تکمیل فرم دادخواست ، رفع نقص، پرداخت هزینه دادرسی مانند  ابطال تمبر و انجام سایر اقدامات قانونی ذیربط
  2. دریافت دادخواست هموطنان در دیوان عدالت اداری در قالب برگه های مخصوص و پذیرش درخواست های شاکیان.
  3. ثبت اطلاعات دادخواست در سامانه نرم افزاری cms بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از دیوان.
  4. دریافت لایحه دفاعیه و سایر مدارک و مستندات از طرفین شکایت جهت تکمیل پرونده برای رسیدگی پرونده در دیوان.
  5. تایید و تصدیق تصویر یا رونوشت مدارک ارائه شده توسط شاکی
  6. ارسال دادخواست و تمامی مدارک و مستندات دریافتی در اسرع وقت به دیوان عدالت اداری .
  7. پاسخگویی به مراجعان جهت پیگیری روند رسیدگی به پرونده.
  8. ابلاغ اوراق قضایی صادره از دیوان
  9. انجام پیگیری های لازم در جهت اجرای احکام دیوان.
  10. در صورتی که حکم صادره در دیوان عدالت اداری، در موعد تعیین شده ‏اجرا نشود، نمایندگی های دیوان عدالت اداری در مراکز استانها، گزارشی از علل عدم اجرای حکم،  تهیه و به دیوان  ارسال می کنند.
  11. انجام سایر امور محوله از سوی دیوان عدالت اداری.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون