اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110226918221987
در دسترس نیست

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem14

کد: 140110226918221987

، تهران , (اخبار رسمی): ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 از برند lemfo یکی از بهترین شرکت ها و پیشگامان در عرصه ساعت های هوشمند می باشد. ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 نه تنها دارای GPS داخلی و LTE است، بلکه دارای دو دوربین قوی برای تماس ویدیویی و گرفتن عکس در حال حرکت است.

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem14
ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار مدل lemfo lem14

ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 از برند lemfo یکی از بهترین شرکت ها و پیشگامان در عرصه ساعت های هوشمند می باشد. ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 نه تنها دارای GPS داخلی و LTE است، بلکه دارای دو دوربین قوی برای تماس ویدیویی و گرفتن عکس در حال حرکت است.

lemfo lem14 دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی و باتری عظیم 1100 میلی آمپر ساعتی است. lemfo همچنین ادعا می‌کند که lem14 دارای گواهی IP68 و 5ATM است و همچنین شامل یک تراشه مانیتور ضربان قلب است. lemfo lem14 تقریباً دو برابر استاندارد صنعتی در ساعت‌های هوشمند ضخامت دارد.

شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید و دریافت این ساعت هوشمند lemfo کنید. سفارش شما بلافاصله پس از تکمیل خرید, برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت "کامنت" با ما به اشتراک بگذارید. این ساعت هوشمند مناسب برای استفاده نوجوانان, بانوان, آقایان در هر سنی می باشد. با استفاده از یک اسمارت واچ حرفه ای شما می توانید زیبایی و تفاوت را به دستانتان هدیه هید.

ساعت هوشمند دوربین دار lem14 با یک بند چرمی طبیعی همراه شده است که ظاهری شیک و باکلاس به آن بخشیده است. همچنین نسبت به مدل های قدیمی lemfo, پیشرفت زیادی در صفحه نمایش وجود دارد، ساعت هوشمند ضدآب lemfo14 دارای صفحه نمایش با وضوح بالا، دارای رزولوشن 400 در 400 پیکسل با عملکرد صفحه نمایش کاملا لمسی است. صفحه نمایش به صورت واضح زیر نور خورشید در فضای باز قابل مشاهده است. در این مقاله از سایت ساعت هوشمند lemfo به بررسی همه ویژگی ها و مشخصات ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 می پردازیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

معرفی اسمارت واچ lemfo lem14

در این قسمت به بررسی و معرفی اسمارت واچ lem14 یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ساعت های هوشمند مدرن و اسپرت می پردازیم. یکی از شرکت های مورد علاقه ما که همچنین یکی از پیشگامان ساعت های هوشمند با دوربین دوگانه است، یک محصول جدید را به بازار ارائه کرده است و آن ساعت هوشمند lemfo lem14 می باشد, یک ساعت مچی هوشمند با ظاهری مشابه سری های قبلی lemfo lem اما مشخصات و ویژگی های بسیار بالاتر.

ساعت هوشمند lemfo lem14 دارای بدنه ای بسیار شیک و زیبا, اسپرت و جدید می باشد که جنس آن از آلیاژ روی است، بادوام و همچنین دارای حفاظت ضدآب بالا است. این اسمارت واچ ضدآب می تواند تا عمق 50 متری زیر آب غوطه ور شود، دارای محافظ ضد آب IP68 است که آن را کاملا ضد آب می کند.

بدنه ساعت حداقل دو دکمه فیزیکی در کناره دارد و در بین آن یک دوربین جانبی قرار دارد. ساعت هوشمند lemfo lem14 دارای یک قاب سرامیکی بازتابنده است که ظاهری زیبا به ساعت هوشمند می بخشد. ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem14 حداقل 18.5 میلی متر ضخامت دارد که تقریباً دو برابر ضخامت استاندارد صنعتی در ساعت های هوشمند است. این ساعت با یک بند چرمی طبیعی همراه شده است که ظاهری شیک و باکلاس به آن بخشیده است.

همچنین پیشرفت زیادی در صفحه نمایش وجود دارد، ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی عریض است. دارای صفحه نمایش با وضوح بالا، دارای وضوح 450 در 450 پیکسل با عملکرد صفحه نمایش تمام لمسی است. صفحه نمایش به صورت واضح زیر نور خورشید در فضای باز قابل مشاهده است، 100% اشباع رنگ تجربه بصری واضح و زیبایی را به ارمغان می آورد.

ویژگی های اسمارت واچ مدل lemfo lem14

این ساعت هوشمند با اسلات نانو سیم کارت داخلی خود، از تماس های جهانی 4G پشتیبانی می کند و به ساعت هوشمندتان پایداری می بخشد.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 با ارتباط سریع به اینترنت 4G باعث راحتی شما و دسترسی شما به اینترنت می شود. شما می توانید در هر کجا که هستید, از اینترنت خود استفاده کرده و با دوستانتان تماس برقرار کنید. همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت هوشمند, امکان برقراری تماس های ویدیویی و یا ساده از طرح ساعت هوشمند می باشد که این گزینه, استفاده شما از تلفن همراه را بی نیاز می کند.

ساعت هوشمند ضدآب lem14 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی جانبی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی روی صغحه ساعت دارد. این دوربین ها با وضوح بالا امکان فیلم برداری, عکس برداری, تماس ویدیویی و ... را به شما می دهند. شک نکنید انتخاب برند lemfo و مدل lem14 یک انتخاب عالی است و شما از داشتن این ساعت هوشمند کاربردی بی نهایت لذت خواهید برد. همچنین می توانید سئوالات و پیشنهادات خود را در زمینه ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 با کارشناسان ما به اشتراک گذاشته و از مشاوره رایگان و اختصاصی بهره مند شوید.این ساعت دارای عملکرد فوکوس خودکار است که باعث می شود بتوانید در زمان دوچرخه سواری, کوهنوردی و ... عکس‌ها و فیلم‌های مناسبی را بدون تاری و وضوح پایین ثبت کنید. همچنین از قابلیت faceID با باز کردن سریع قفل ساعت هوشمند شما پشتیبانی می کند.

ویژگی های سخت افزاری اسمارت واچ سیم کارت خور lemfo

ساعت هوشمند lem14 دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی IPS LCD می باشد و وضوح 400*400 پیکسلی آن باعث کیفیت و زیبایی بی همتای این ساعت هوشمند است. ساعت هوشمند ضدآب جذاب lem14 دارای پردازنده و سی پی یو Heio P22 Processor (MTK6762) می باشد. Mediatek Helio P23 MT6763T یک SoC اصلی ARM برای گوشی‌ و ساعت های هوشمند (عمدتا مبتنی بر اندروید) است که در سال 2017 معرفی شد. CPU عملیات اساسی حسابی، منطقی، کنترلی و ورودی/خروجی مشخص شده توسط دستورالعمل های برنامه را انجام می دهد.

اسمارت واچ lem14 دارای باتری لیتیوم پلیمری 1600 میلی آمپر ساعتی می باشد. حدودا بین 3 تا 5 روز زمان لازم می باشد تا این اسمارت واچ شروع به کار کند و در اضای هر بار شارژ شدن, به مدت 1 تا 3 روز برای استفاده معمولی آماه می باشد. شما می توانید از حافظه 4 گیگابایتی رم و 64 گیگابایتی حافظه داخلی این ساعت, در ذخیره اطلاعات, پیام ها, تماس ها , عکس و فیلم هایتان استفاده کنید.

اسمارت واچ lem14 دارای مشخصات ارتقا یافته ای است که آن را به یکی از برترین ساعت های هوشمند در بخش دوربین دوگانه اکسسوری ها تبدیل کرده است. ساعت هوشمند lem14 کمی ضخیم و سنگین است و ضخامت آن 18.5 و وزن آن 90 گرم است. اما اگر ضخامت و وزن اضافه شده برایتان مهم نیست و به دنبال ساعت هوشمند با دوربین دوگانه هستید، lem14 انتخاب خوبی می باشد.

ویژگی های ظاهری و سلامت ساعت هوشمند ضدآب مدل lemfo lem14

ساعت هوشمند lemfo lem14 طراحی بسیار زیبا و خوبی دارد و مناسب برای همه مردان و زنانی می باشد که به ساعت های اسپرت و هوشمند علاقه دارند. نسبت به بقیه ساعت هوشمند های lemfo, مدل lem14 حس و ظاهر مردانه تری دارد. lem14 نسبت به مدل های قدیمی تر, کمی ضخیم تر و سنگین تر می باشد ولی با توجه به سلیقه و علاقه هر فردی, همه شما می توانید از ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 استفاده کنید. این ساعت در دستان شما می درخشد و زیبایی دوچندان آن با ست اکسسوری مناسب, بیشتر می شود.

این ساعت هوشمند حداقل 9 ردیابی ورزشی دارد که شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی، طناب زدن، فوتبال، بدمینتون، بسکتبال و تنیس روی میز می شود. البته، این ساعت هوشمند دارای GPS داخلی است تا موقعیت مکانی شما را برای فعالیت در فضای باز پیگیری کند.

از دیگر ویژگی‌های موجود در این ساعت هوشمند می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، بررسی HR با الگوریتم ضربان قلب هوشمند هوش مصنوعی اشاره کرد. نظارت و بررسی وضعیت خواب از دیگر ویژگی های سنسور سلامت ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 می باشد. این ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید 10.0 خود با برنامه های زیادی مثل یوتیوب، فیس بوک، توییتر، ایمیل، وی چت، اسکایپ، اینستاگرام، مرورگر، لاین، پینترست و غیره همراه است.

ویژگی های اضافی موجود در ساعت هوشمند ضدآب lem14 عبارتند از: ضبط صدا، تقویم، جستجوی صوتی، عملکردهای موسیقی، آب و هوا، زنگ هشدار، تایمر، برنامه Google Play، چت تصویری، مرور وب و موارد دیگر.

مشخصات کلی ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem14

عمومی

نام تجاری: lemfo

مدل ساعت: lem14

طراحی و بدنه

وزن: 90 گرم

جنس بدنه: سرامیک

جنس بند: چرم

شکل ساعت: دایره

قابلیت جدا شدن بند: بله

قفل بند: سگکی

صفحه نمایش

نوع: لمسی

اندازه نمایشگر: 1.6 اینچ

نوع صفحه نمایش: IPS

وضوح: 400*400 پیکسل

تم صفحه نمایش: 100 عدد

دوربین

دوربین جانبی: 5.0 مگاپیکسل

دوربین جلو: 2.0 مگاپیکسل

CPU

سی پی یو: MTK6762 هشت هسته ای

رام: 64 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت

باتری

ظرفیت: 1100 میلی آمپر ساعت

نوع باتری: باتری پلیمری لیتیوم

زمان آماده به کار: 3-5 روز، استفاده روزانه: 1-3 روز، زمان شارژ: 1.5 ساعت

ویژگی های دیگر

ضبط صدا ، تقویم، جستجوی صوتی، شناسه چهره، چت ویدیویی، گام شمار، مانیتور ضربان قلب (پایش 24 ساعته ضربان قلب)، پیام، نقشه، عملکرد همگام سازی موسیقی، آب و هوا، زنگ هشدار، برنامه گوگل

اندازه محصول

ابعاد ساعت: 50.5 میلی متر

ضخامت ساعت: 18.5 میلی متر

طول: 265 میلی متر

بند ساعت: 98mm*125mm*24mm

فرمت پشتیبانی

فرمت فایل صوتی: MP3، WMA، Flac

فرمت فایل ویدئویی: MP4 RMVB, RM

فرمت تصویر: JPG، PNG، Gif

انتقال داده: پین Pogo

پارامترهای فنی

سیستم عامل: اندروید 10

اتصال وای فای: بله

قابلیت نصب سیم کارت: بله

سازگار با: اندروید _ آی او اس

سی پی یو: MTK6762 هشت هسته ای

مقاوم در برابر اب: بله

درجه ضد آب: ضد آب حرفه ای 5ATM

گواهی مقاوم در برابر آب: ip68

بسته بندی

ساعت هوشمند × 1

کابل × 1

محافظ ×1

اطلاعات تکمیلی و جزئی اسمارت واچ lemfo

پردازنده : Helio P22 دارای فرآیند تولید 12 نانومتری است و شامل هشت هسته مبتنی بر معماری Cortex-A53 با کلاک حداکثر 2.0 گیگاهرتز است. Power IMG GE8320 در فرکانس 650 مگاهرتز امکان اجرای کامل برنامه های سه بعدی بزرگ را فراهم می کند.

حافظه: فضای ذخیره سازی 4+64، بزرگترین فضای ذخیره سازی برای ساعت اندروید 4G در حال حاضر، سرعت خواندن سریعتر از دانلود برنامه ها و فایل های بیشتر پشتیبانی می کند.

سیستم عامل: اندروید 10. جدیدترین سیستم اندروید، با سرعت پردازش سریع، می توانید برنامه های بیشتری را به دلخواه دانلود کنید.

می‌توانید پس از اتصال به اینترنت، صفحه ساعت را دانلود کنید یا عکس را به‌عنوان صفحه ساعت تنظیم کنید

ضد آب 5ATM: پشتیبانی از بالاترین IP68 ضد آب، LEM14 تقریباً در تمام شرایط آب در زندگی روزمره و در ورزش ها، مانند باران یا برف، شنا و غواصی و غیره قابل استفاده است. (آب دریا خورنده است، لطفا پس از تماس با آب تمیز بشویید). این قابلیت در پایین تر به طور کامل و ویژه بررسی شده است.

گروه های پشتیبانی شده در ساعت هوشمند سیم کارت خور

سیم کارت 4G:

TDD LTE: B38(2600MHZ)،B39(1900)B40(2300)B41(2500)
FDD LTE: B1(2100)B2(1900)B3(1800)B5(850)B7(2600)B8(900)
B12(700)B17(700)B20(800)

سیم کارت 3G:

WCDMA: B1(2100)B5(850)B2(1900)

سیم کارت 2G:

GSM: B2 (1900)، B3 (1800) B5 (850) B8 (900)

شما باید از سیم کارتی استفاده کنید که با باندهای بالا مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی از شبکه بی سیم لذت ببرید.

اتصال: قابلیت اتصال به WIFI، GPS، GSM، بلوتوث

WIFI: پشتیبانی از 2.4G5G , شما می توانید از WiFi 2.4G یا 5G استفاده کنید زیرا ساعت هوشمند lemfo lem14 از هر دو پشتیبانی می کند.

GPS: پشتیبانی از GPS و سازگار با GPS + GLONASS. شما هرگز گم نخواهید شد. با خیال راحت به کشف طبیعت بروید.

نمایشگر: صفحه نمایش 1.6 اینچی IPS با رزولوشن 400*400 صفحه نمایش گرد به اندازه کافی بزرگ و شفاف برای دید بهتر از جهان

دوربین دوگانه: دوربین دوگانه شامل دوربین جانبی و دوربین جلو می باشد، می توانید جهت راحتی برای تماس ویدیویی و تأیید Face ID از آن استفاده کنید.

ظرفیت: 1100MAH Ploymer Li-Battery بزرگترین باتری ساعت است که می تواند به شما کمک کند زمان ساعت خود را افزایش دهید. (هنگام انتخاب جزئیات، حداکثر گزینه تنها بیشتر از 450 میلی آمپر است. ظرفیت واقعی باتری LEM14 1100 میلی آمپر ساعت است. )

زبان:
زبان تماشا: چینی ساده شده، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، فارسی, ژاپنی، تایلندی، عربی، کره ای، یونانی، هلندی، ویتنامی، فیلیپینی، دانمارکی
زبان برنامه (Wiiwatch 2): انگلیسی, چینی

قابلیت دانلود اپلیکیشن در ساعت هوشمند مدل lemfo lem14

برای دانلود هر یک از اپلیکیشن های مدنظرتان ابتدا باید وارد برنامه app store روی ساعت هوشمند شوید. برنامه اپ استور به صورت دیفالت روی تمامی دستگاه های هوشمند نصب می باشد.

در (اپ استور) می توانید برنامه مورد نیاز خود را مستقیما دانلود کنید. اگر نیاز به دانلود برنامه های دیگر دارید، لطفاً وارد حساب Google خود در (فروشگاه paly) شوید و برنامه مورد نیاز خود را دانلود کنید. بسیاری از برنامه های موجود در (فروشگاه paly) نسخه ای را که با صفحه گرد ساعت مطابقت دارد به روز نکرده اند. لطفاً دکمه روشن/خاموش را برای ۲ تا ۳ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا ساعت به صفحه مربع تبدیل شود.

هر یک از اپلیکیشن های مدنظر شما به راحتی در ساعت هوشمند lem14 نصب و اجرا می گردد. شما می توانید به راحتی تلگرام, واتساپ, توئیتر, اینستاگرام, فیسبوک و ... را نصب کرده و مانند تلفن همراه از آن استفاده کنید. دریافت و ارسال پیام, تماس ویدیویی و عادی و... همگی از قابلیت های کاربردی و جذاب این ساعت هوشمند می باشند.

استفاده از اپلیکیشن ها در ساعت هوشمند باعث می شود شما در زمان هایی که به گوشی هوشمند خود دسترسی ندارید بتوانید به راحتی پیام های خود را پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید.

دارای قابلیت ضد آب بودن

ساعت هوشمند lemfo قابلیت ضد آب حرفه ای دارد. این ساعت را می توانید در باشگاه, استخر, برف و باران استفاده نمود. فقط به این نکته توجه داشته باشید که باید بعد از اینکه از آب دریا بیرون می آیید, ساعت را پاک کنید.

تقریباً همه ساعت‌های هوشمند این روزها در برابر آب مقاوم هستند و به همین دلیل آن‌ها را مجهز می‌کند تا بتوانند در استخر شنا کنند و حتی از شنا کردن در آب‌های آزاد جان سالم به در ببرند. ضد آب بودن در ساعت های هوشمند در واقع به معنای مقاوم بون در برابر آب است که توسط سازنده ساعت, در شرایط آزمایشی خاص مشخص شده است.

مقاومت در برابر آب با درجه‌بندی‌ های (Protection) حفاظت از ورود / (International Protection) حفاظت بین‌المللی (IP) یا (atmosphere) اتمسفر (ATM) اندازه‌گیری می‌شود. ساعت هوشمند lemfo lem14 دارای IP68 یعنی بالاترین درجه ضدآب می باشد. کلیه محصولات این سایت دارای گارانتی اصالت کالا از فروشگاه lemfo می باشد و با خیال راحت می توانید خرید خود را ثبت کنید.

قابلیت فیلم برداری زیر آب در اسمارت واچ lemfo مدل lem14

یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که اکثر مردم در ساعت های هوشمند به دنبال آن می باشند, قابلیت ضد آب بودن ساعت هوشمند می باشد. شما با استفاده از قابلیت ضد آب بودن در اسمارت واچ lem14 قادر به فیلم برداری در زیر آب خواهید بود.

قابلیت ضد آب بودن به معنی این است که شما می توانید از زیر آب در دریا عکس و فیلمبرداری کنید. فیلمبرداری زیر آب یکی از نکات جذاب در زمینه اسمارت واچ lem14 می باشد که هر فردی را از کوچک تا بزرگ, عاشق این ساعت می کند. این ساعت جذاب, یک انتخاب عالی برای همه کسانی می باشد که عاشق دریا و ساعت هوشمند می باشند.

قابلیت های دوگانه دوربین در ساعت هوشمند دوربین دار lem14

در دسته اکسسوری های هوشمند، ساعت‌ های هوشمند یکی از بهترین گجت‌ هایی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا عملکرد و کاربرد بسیار بالایی دارند و همیشه کاربران را در جریان همه چیز در گوشی قرار می‌دهند.

دوربین دوگانه ساعت هوشمند lem14 از یک دوربین جانبی و یک دوربین جلو، تشکیل شده است و میتوانید برای راحتی در تماس های ویدیویی و تأیید Face ID از این دوربین ها استفاده کنید.

شما می توانید در زمان دوچرخه سواری, کوهنوردی, پیاده روی و ورزش از این ساعت هوشمند استفاده کنید و لحظات خود را با دوربین باکیفیت این ساعت ضبط کنید.

خلاصه ای از معرفی ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem14

ساعت سیم کارت خور lemfo lem14 یک ساعت با صفحه گرد و 1.6 اینچی تمام لمسی می باشد. این ساعت دارای قابلیت مکالمه و تماس است و همچنین قابلیت ضبط و پخش فیلم, قابلیت عکاسی می باشد. ساعت هوشمند lem14 با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت رام عرضه عرضه شده است، ساعت هوشمند lemfo دارای اندروید 10 و دوربین دوگانه مناسب شنا می باشد. 

از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند, قابلیت دانلود و نصب هر نوع برنامه ، رجیستر شده بدون قطعی مخابرات ، پشتیبانی از اینترنت 4G می باشد. ساعت دوربین دار lem14 در بخش اتصالات خود دارای جی پی اس ، دارای قابلیت اتصال به وای فای ،قابلیت اتصال و استفاده هم از طریق بلوتوث موبایل و جاگذاری سیم کارت به عنوان خط موبایل مجزا و قابلیت جاگذاری سیم کارت نانو می باشد.

از ویژگی های جذاب و کاربردی اسمارت واچ lem14, نمایش پیامک های اس ام اس موبایل و قابلیت نمایش تماس های از دست رفته موبایل می باشد. همچنین می توانید از قابلیت سابقه تماس ها و شماره های ذخیره شده در کانتکت موبایل به عنوان ویژگی ساعت هوشمند lem14 بهره ببرید.

دارای دو دوربین, دارای قابلیت عکاسی و فیلم برداری با وضوح و کیفیت تصویر بالا، دارای صفحه نمایش تمام تاچ و لمسی می باشد که همچنین شما می توانید از 100 تم موجود و قابل تغییر در صفحه نمایش, تصویر پس زمینه را تغییر دهید.

دارای سنسور ضربان قلب، دارای قابلیت دانلود و نصب 100 واچ فیس، قابلیت قراردادن عکس زمینه صفحه نمایش از گالری موبایل، دارای قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی است. شما می توانید هم اکنون این ساعت هوشمند مدرن و جدید را از سایت lemfo خریداری کنید.

جمع بندی در معرفی اسمارت واچ lemfo 

ساعت هوشمند دوربین دار lemfo lem14 مجهز به چیپست مدیاتک MT6762، همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که جای تعجب نیست زیرا نسخه کامل اندروید را اجرا می کند. این دستگاه با جدیدترین اندروید 10 عرضه می‌شود. همچنین دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که باعث می‌شود عملکرد بهتری داشته باشد، چندوظیفه‌ای را امکان‌پذیر می‌کند، عملکرد را بهبود می‌بخشد و بدون مشکل کار می‌کند.

همچنین، می توانید تمام برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را که می توانند روی اندروید اجرا شوند، دانلود کنید. این ساعت یک ساعت هوشمند مستقل است، بنابراین می‌تواند بدون نیاز به تلفن تماس برقرار کند. علاوه بر این، از اتصال WIFI و 4G LTE، GPS/GLONASS و همچنین بلوتوث پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem14 دارای 100 تم تصویر صفحه نمایش قابل تغییر ، سیستم عامل اندروید ، قابلیت ضبط صدا و ذخیره آن در کارت حافظه ساعت هوشمند ، قابلیت پخش موزیک می باشد.

ساعت هوشمند ضدآب lemfo lem14 با اسلات نانو سیم کارت داخلی خود از تماس های جهانی 4G پشتیبانی می کند و به ساعت هوشمند پایداری می بخشد.

faceID با باز کردن سریع قفل ساعت هوشمند به شما کمک می کند امنیت بیشتری داشته باشید و هر زمان که می خواهید ساعت هوشمند خود را باز کنید. از دیگر ویژگی‌های موجود در ساعت هوشمند می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، بررسی HR با الگوریتم ضربان قلب هوشمند هوش مصنوعی اشاره کرد.

شما می توانید از ساعت هوشمند خود برای قابلیت ارسال و دریافت پیامک ، دارای قابلیت ضد سرقت با اعلان هشدار ، تقویم ، ماشین حساب ، آلارم ، ویبره استفاده کنید.

نتیجه گیری برای خرید ساعت هوشمند مدل lemfo lem14

ساعت هوشمند دوربین دار lem14 تمام انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را برطرف می کند. قابلیت های جذاب و کاربردی این ساعت, به شما کمک می کند زندگی راحت تر و ایمن تری داشته باشید و به راحتی بتوانید در هر محیطی با هر شرایط آب و هوایی از ساعت هوشمندتان استفاده کنید.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem14 یک ساعت بسیار شیک و منحصر به فرد از برند lemfo می باشد که می توانید هم اکنون اقدام به خرید و دریافت این سایت کنید. شما می توانید این محصول بی نظیر را به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید. lemfo lem14 یک انتخاب عالی برای همه کسانی است که به دنبال ساعت هوشمندی کاربردی و شیک می گردند.

این محصول مناسب برای تمامی بانوان و آقایان شیک پوش می باشد. همچنین می توانید این ساعت را با اکسسوری هایی نظیر دستبند ست کنید. در این مقاله سعی کردیم راهنمای شما در انتخاب ساعت هوشمند lem14 باشیم. به عنوان حرف های پایانی این مقاله لازم است بگویم که ساعت های هوشمند lemfo از جمه برترین و هوشمندترین ساعت های بازار می باشند و در خرید آنها شک نکنید.

شما می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از شعبات اصلی فروشگاه ساعت هوشمند سیم کارت خوربه آدرس اینترنتی  www.lemfo.co انجام دهید. جهت ارتباط با کارشناسان فروش و دریافت مشاوره قبل از خرید, می توانید از صفحه تماس با ما اقدام کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سلامت و زیبایی