اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110246918716247
در دسترس نیست

خرید طلا به صورت آنلاین

رونمایی از سایت جواهری آرام

کد: 140110246918716247

، ساری , (اخبار رسمی): با هدف گسترده تر شدن مخاطبان وبسایت و افتتاح فروشگاه طلا آنلاین، از سایت جواهری آرام به آدرس javaheriaram.com در سال 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت جواهری آرام
رونمایی از سایت جواهری آرام

جواهری آرام

به گزارش جواهری آرام، سایت javaheriaram.com که یک سایت فروشگاهی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد گسترده تر شدن مخاطبان وبسایت و افتتاح فروشگاه طلا آنلاین را تسهیل کند.

آرام نیکخواه، مدیریت جواهری آرام در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «طلا و جواهری آرام برای گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی اقدام به افتتاح این وبسایت کرده است

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « شما میتوانید قیمت همه محصولات را به طورت انلاین و مظنه لحظه ای مشاهده کنید»

گفتنی است جواهری آرام، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهاعمال تخفیفاتکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت جواهری آرام به آدرس javaheriaram.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طلا فروشی نیکخواه

طلا و جواهری نیکخواه واقع درساری بزرگترین مرجع طلای شمال.مجموعه ای از جدید ترین و بروزترین طلا و جواهر شامل دستبند طلا، سرویس طلا، النگو طلا، نیم ست طلا، انگشتر طلا و گردنبند طلا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها