اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110276925322156
در دسترس نیست

مقایسه قیمت زمین و ویلا در مناطق مختلف کردان کرج

کد: 140110276925322156

، (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم درمورد قیمت های زمین و ویلا در مناطق مختلف کردان صحبت کنیم و به شما آگاهی مختصری بدهیم تا در مواقع خرید دچار کلاهبرداری و ضرر نشوید پس در ادامه با ما همراه باشید...

مقایسه قیمت زمین و ویلا در مناطق مختلف کردان کرج
کردان کرج

بهترین مناطق کردان کرج برای خرید و فروش و سرمایه گذاری

امروزه افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری و کسب درآمد از طریق خرید و فروش ملک هستند که با مبلغی کم به درآمد بسیاری برسند. منطقه کردان که جزو سرسبز ترین مناطق در نزدیک تهران میباشد ، زمین های فراوانی برای فروش دارد که شما میتوانید در هر رنج قیمتی که مد نظرتان است در آن زمین خریداری کنید . در کردان چندین شهرک اصلی وجود دارد که در ادامه این مناطق را مقایسه و تحلیل میکنیم . یکی از بهترین روش ها ، فروش ویلا فوری پول لازم است که در این مورده استثنایی آن ملک تا 25 درصد زیر قیمت فروخته میشود که فرصتی عالی برای خرید آن است.

بهترین مناطق در کردان کرج

کردان کرج از دو قسمت کردان شمالی و کردان جنوبی تشکیل شده که امروز قرار است درمورد کردان جنوبی و بهترین مناطق آن صحبت کنیم. به طور کلی در کردان چند شهرک اصلی وجود دارد که در آن شهرک ها چندین روستای بکر و خوش آب و هوا قرار دارد که در ادامه این مناطق را باهم مقایسه خواهیم کرد.

سهیلیه 

شهرک یا منطقه سهیلیه یکی از معروف ترین و بهترین شهرک در کردان است که خواهان و مشتریان زیادی دارد . در این منطقه چند روستای زیبا وجود دارد که میتوان به : لشکرآباد ، اغلان تپه ، سنقرآباد اشاره کرد. روستای لشگرآباد محبوب ترین روستا در سهیلیه است که اولین پیشنهاد برای خرید و فروش ملک است . قیمت زمین در لشکرآباد از متری 6 میلیون به بیش از 10 میلیون محاسبه میشود که همین زمین در اغلان تپه و سنقرآباد از متری 3.5 تا 7 میلیون است.

پس میتوان نتیجه گرفت اگر به دنبال زمین و ویلایی ارزان قیمت هستید روستاهای سنقرآباد و اغلان تپه مناسب تر هستند ولی اگر میتوانید با مبلغی بیشتر ملک خریداری کنید ، روستای لشگرآباد بهترین پیشنهاد است . شما میتوانید برای مشاهده ویلا و زمین در مناطق سهیلیه وارد سایت زاویلا شوید و فایل های زیادی را برای خرید مشاهده کنید.

  • شاید برایتان سوال باشد آیا در خوده منطقه کردان نمیتوان ملک خرید ؟ منطقه کردان چند شهرک دارد که به دلیل قیمت نسبتا بالای آن ها به محله ثروتمندان تبدیل شده . برای نمونه قیمت زمین در زعفرانیه کردان از 8 تا 20 میلیون محاسبه میشود و توان خرید در این شهرک ها برای هرفردی امکان پذیر نیست.

تهراندشت

 یکی از لاکچری ترین و زیبا ترین مناطق در کردان ، تهراندشت میباشد که آب و هوایی خارق العاده دارد. پیشنهاد میکنیم حتما ویلاها و آب و هوای تهراندشت را مشاهده کنید تا متوجه خارق العاده بودن آن شوید. شهرک تهراندشت هم مانند سهیلیه چند روستا دارد با نام های ، سرخاب ، سعید آباد که هردو از این مناطق لاکچری و زیبا هستند. شمت میتوانید از رنج قیمت 2 تا 10 میلیون نسبت به محله های مختلف تهراندشت ، ملک خریداری کنید.

چهارباغ 

شهرک چهارباغ در کردان میباشد که روستاهایی مثل الهیه ، رامجین و دهکده ورزشی در آن قرار گرفته است. روستای رامجین اصلی ترین روستا در چهارباغ به شمار میرود که قیمت زمین در رامجین از متری 5 الی 5.5 شروع میشود و تا بیش از 10 میلیون قابل معامله است.

با چه میزان مبلغی در کردان میتوان ویلا خرید؟

پیش تر به شما راجب قیمت های زمین در مناطق مختلف کردان گفتیم تا اطلاعاتی راجب آن بدست بیارید. اما قیمت های ویلا در مناطق کردان را باهم بررسی میکنیم. از هر منطقه اصلی در کردان یک روستا را به شما برای خرید ویلا خواهیم گفت.

قیمت ویلایی 300 متری در روستای لشگرآباد بین 2 تا 3 میلیارد قیمت دارد و شما میتوانید با این مبلغ در لشگرآباد ویلا خریداری کنید.

ویلایی با متراژ 900 متر در سعیداباد تهراندشت بین 4 تا 5 میلیارد قیمت دارد که این متراژ با این قیمت بسیار قابل توجه و مناسب است.

قیمت زمین در رامجین کرج همانند ویلای آن است به عبارتی ویلایی 500 متری در رامجین قیمتی حدود 3 تا 4 میلیارد دارد و این روستا نیز برای خرید مناسب است.

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم قیمت های زمین و ویلا را در مناطق مختلف کردان به شما معرفی کنیم تا برای خرید پیش زمینه ای داشته باشید . اما شما میتوانید از سایت های مختلف مثل زاویلا و یا زمین برای خرید ملک در تمامی مناطق کردان استفاده کنید . در این سایت ها مشاوره رایگان هم وجود دارد تا با آگاهی کامل بتوانید در آن مناطق ملکی خوب و تضمینی خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاویلا

محمدرضا چکاوک کارشناس سئو و طراح سایت مشاوره سئو و سئو سایت با تعرفه مناسب 09364626412

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه