اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14011101702818004
در دسترس نیست

سیگما آلدریچ

کد: 14011101702818004

، اصفهان , (اخبار رسمی): سیگما آلدریچ چیست؟ چگونه میتوان شرکت های معتبر فروش این مواد را یافت

سیگما آلدریچ
سیگما آلدریچ

Sigma-Aldrich، یک شرکت آمریکایی شیمیایی، علوم زیستی و بیوتکنولوژی، متعلق به شرکت آلمانی Merck KGaA است. 1975، از ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمیایی صنعتی آلدریچ با بیش از 9600 کارمند. این شرکت در 40 کشور جهان فعالیت می کند و بیشتر محصولات آن در داروسازی و بیوتکنولوژی استفاده می شود.

در سپتامبر 2014، Merck KGaA اعلام کرد که 17 میلیارد دلار به این شرکت اختصاص خواهد یافت. در نوامبر 2015، به یکی از شرکت های تابعه Merck KGaA تبدیل شد.

در سال 2015، ادغام مرک و سیگما آلدریچ (سیگما آلدریچ و مرک) مجموعه وسیعی از 300000 محصول را ارائه کرد و سیگما آلدریچ مرک را به یکی از قدرتمندترین شرکت های بیوتکنولوژی در جهان تبدیل کرد.

اطلاعات تکمیلی برای خرید و فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و تاریخچه این شرکت  تا اخر این مقاله همراه ما باشید .

سیگما آلدریچ چیست و چگونه سیگما آلدریچ بخریم؟
برای خرید محصولات سیگما آلدریچ ابتدا باید اطلاعات جامع و تخصصی در مورد مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و لوازم آزمایشگاهی و کیت های تست سیگما آلدریچ داشته باشید.

خرید سیگما آلدریچ 

برای خرید اینترنتی و مشاهده لیست قیمت آنلاین محصولات سیگما آلدریچ می توانید به لیست شرکت های فروشنده برند سیگما آلدریچ در سایت جویشگر مراجعه کرده و با یافتن محصول مورد نظر به همراه قیمت آنلاین محصولات، خرید آنلاین خود را انجام دهید.

واقعیت سیگما آلدریچ چیست؟
کشور ما سال هاست که در معرض تحریم های مختلف قرار گرفته است، به ویژه امروز که تحت شدیدترین تحریم های آمریکا علیه ایران قرار گرفت. در نتیجه اخذ نمایندگی از شرکت های آمریکایی از جمله این شرکت (و اکثر شرکت های آمریکایی) در ایران غیرممکن و غیرممکن است و در نتیجه نمایندگی رسمی و انحصاری سیگما آلدریچ در ایران وجود ندارد و متاسفانه برخلاف ادعای بسیاری از شرکت ها از عباراتی مانند: نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران، تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و غیره، سیگما آلدریچ ایران، مستقیم استفاده می کنند. واردات مواد شیمیایی سیگما آلدریچ در تبلیغات خود از آمریکا، نمایندگی فروش سیگما آلدریچ در ایران، خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ از نمایندگی اصلی، سیگما مرک و... و...، نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ در ایران وجود ندارد.

نماینده سیگما آلدریچ در ایران - نماینده سیگما آلدریچ در تهران - نماینده سیگما آلدریچ در اصفهان - نماینده سیگما آلدریچ در تبریز و...
همانطور که گفته شد نمایندگی رسمی و انحصاری سیگما آلدریچ در ایران و تهران وجود ندارد.
تامین مواد شیمیایی سیگما آلدریچ
سیگما و آلدریچ به طور جداگانه بین سال های 1935 و 1951 برای تولید و عرضه مواد شیمیایی برای دانشمندان در ایالات متحده تشکیل شدند. هر دو شرکت با تولید و توزیع ماده اختصاصی آدنوزین تری فسفات (ATP) توسط Sigma و 1-methyl-3-nitro-1-nitrosoganidine (MNNG) توسط Aldrich شروع به کار کردند. در طول سال ها، سیگما به طور مستقل رشد و توسعه یافته است، عمدتا در زمینه بیوشیمی، و آلدریچ در زمینه شیمی. در سال 1975 با تغییر در روند تحقیقات شیمیایی، این دو شرکت با هم ادغام شدند و این شرکت را تشکیل دادند. در سال 2015، Merck Millipore و Sigma با هم ادغام شدند و اکنون در ایالات متحده و کانادا با نام Millipore Sigma شناخته می شود.

زیرمجموعه های سیگما آلدریچ
√ آلدریچ
آلدریچ تامین کننده مواد شیمیایی تحقیقاتی است.این شرکت مواد شیمیایی آلی و معدنی، معرف ها، مواد پیشرفته و ایزوتوپ های پایدار را برای سنتز شیمیایی، شیمی دارویی و علم مواد عرضه می کند.

√ SIGMA
سیگما تامین کننده عمده مواد بیوشیمیایی از جمله:

آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، هماتولوژی، بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات سیگما آلدریچ.

√ SIGMA RBI
SIGMA RBI محصولات تخصصی را برای استفاده در زمینه سیگنالینگ سلولی و علوم اعصاب تولید می کند. محصولات SIGMA RBI شامل معرف‌های بیوشیمیایی استاندارد از جمله گیرنده‌ها و لیگاندهای کانال یونی، مهارکننده‌های آنزیم، آنتی‌بادی‌های خاص فسفریله، آنزیم‌های انتقال سیگنال کلیدی و کیت‌های سیگنال‌دهی سلولی است.

√ ISOTEC
چسب های ایزوتوپی ISOTEC:

ساختار پروتئین، سنتز پپتید، پروتئومیکس، مطالعات متابولیک، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، رزونانس مغناطیسی هسته ای را تولید می کند.

√ Riedel-de Haen
Riedel-de Haën در سال 1999 با Sigma-Aldrich ادغام شد و نماینده تولید کننده استانداردها است.

√ سوپلکو
Supelco تامین کننده محصولات کروماتوگرافی سیگما آلدریچ است.

این شرکت تامین کننده ستون های کروماتوگرافی آزمایشگاه های دارویی، بیوتکنولوژی، پزشکی و شیمیایی می باشد.

√ Sigma-Aldrich Fine Chemicals (SAFC)
سیگما آلدریچ (SAFC) یک مرکز تامین کننده مواد شیمیایی دارویی فعال و کشت سلولی است.

همچنین محصولات سفارشی مانند:

همچنین الیگونوکلئوتیدهای DNA/RNA، پروب LNA، siRNA، پپتیدهای نشاندار شده رادیویی و کتابخانه های پپتیدی را فراهم می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید