اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017028318329
در دسترس نیست

آشنایی با شرکت های هواپیمایی خارجی در ایران

کد: 140111017028318329

، (اخبار رسمی): ایرلاین های خارجی زیادی در ایران حضور دارند. بر اساس وب سایت سازمان هواپیمایی کشوری، بیش از 25 ایرلاین خارجی در کشور فعال هستند؛ شرکت هایی مانند ترکیش ایرلاین که ارائه‌ کننده بلیط تهران استانبول هستند. در این مطلب قصد داریم با برخی از شرکت ‌های هواپیمایی خارجی در ایران آشنا شویم.

آشنایی با شرکت های هواپیمایی خارجی در ایران
شرکت های هواپیمایی خارجی
آشنایی با شرکت های هواپیمایی خارجی در ایران
هواپیمایی فلای دبی

قطر ایرویز (Qatar Airways)

قطر ایرویز ایرلاین دولتی کشور قطر است که بیش از 150 مقصد مختلف دارد. این شرکت هواپیمایی دارای 200 هواپیما و 4300 کارمند است. برای خرید بلیط رفت و برگشت دبی این شرکت، می توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

جورجین ایرویز (Georgian Airways)

این شرکت هواپیمایی از سال 1994 در گرجستان فعالیت خود را آغاز کرده است. این ایرلاین در حال حاضر به بیش از 20 مقصد در آسیا، اروپا و آفریقا پرواز مستقیم انجام می دهد. مسیر پروازی جورجین ایرویز در ایران تنها به فرودگاه بین المللی امام خمینی محدود می شود.

ترکیش ایرلاین (Turkish Airline)

یکی از مهم ترین شرکت ‌های هواپیمایی خارجی در ایران ترکیش ایر است. ترکیش ایر، قدیمی ترین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه محسوب می‌ شود که بعد از لوفتهانزا، بزرگترین ناوگان هوایی در جهان را دارد. این ایرلاین از نظر میزان حمل و نقل مسافر، رتبه اول را در بین ایرلاین های جهان دارد. برای خرید بلیط تهران استانبول این شرکت می توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

هواپیمایی لوفتهانزا (Lufthansa)

لوفتهانزا بزرگترین ایرلاین در کشور آلمان است که با حساب ایرلاین های زیرمجموعه خود، به عنوان بزرگ ترین ایرلاین اروپا محسوب می شود. شرکت لوفتهانزا با بیش از 700 فروند هواپیما به عنوان بزرگترین ناوگان هوایی جهان به حساب می آید.

هواپیمایی امارات (Emirates Airline)

امارات ایرلاینز بزرگ ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه  است که بیش از 3600 پرواز در هفته از مرکز خود در فرودگاه بین المللی دبی انجام می دهد. در حال حاضر، هواپیمایی امارات با 151 بوئینگ 777 فعالیت می کند. جهت خرید بلیط هواپیما خارجی مانند بلیط رفت و برگشت دبی هواپیمایی امارات، سامانه آنلاین فلای تودی آماده خدمت رسانی به شما است.

هواپیمایی اطلس گلوبال (AtlasGlobal Airlines)

اطلس گلوبال شرکتی ترکیه ای است که مرکز آن در استانبول قرار دارد. این شرکت در سال 2015 تاسیس شد و پروازهای زیادی به شهرهای ترکیه دارد.

هواپیمایی پگاسوس (Pegasus Airlines)

شرکت هواپیمایی ترکیه ای پگاسوس در سال 1989 به عنوان اپراتور پروازهای چارتری آغاز به کار کرد. این شرکت 70 فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد و به 109 مقصد در جهان پرواز می کند.

ایر عربیا (Air Arabia)

ایرعربیا از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت اماراتی است که به 151 مقصد در جهان پرواز دارد.

هواپیمایی اوکراین اینترنشنال (Ukraine International Airlines)

یکی دیگر از شرکت ‌های هواپیمایی خارجی در ایران، اکراین اینترنشنال است. این ایرلاین، بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور اوکراین است که با بیش از 42 فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود، به 88 مقصد در جهان پرواز دارد.

هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines)

خطوط هواپیمایی اتریش زیرمجموعه ای از گروه هواپیمایی لوفتهانزا است که در سال 1957 با ادغام ایرلاین های آسترین ایرویز و ایر آستریا تاسیس شد. آسترین ایرلاینز به 120 مقصد در جهان پرواز دارد.

هواپیمایی فلای دبی (Fly Dubai)

شرکت هواپیمایی فلای دبی در جولای 2008، در دبی تأسیس شد. هدف این شرکت، انجام سفرهای هوایی ارزان قیمت است و به 95 مقصد مختلف در جهان پرواز دارد.

هواپیمایی ایرفلوت (Aeroflot Airlines)

خطوط هواپیمایی ایرفلوت که در سال 1923 در شوروی تاسیس شد، یکی دیگر از شرکت ‌های هواپیمایی خارجی در ایران به حساب می آید. این ایرلاین که یکی از قدیمی ترین ایرلاین های جهان است، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به شرکت هواپیمایی نیمه خصوصی تبدیل شد.

هواپیمایی جنوبی چین (China Southern Airlines)

خطوط هواپیمایی جنوبی چین با برخورداری از 700 فروند هواپیما، دارای بزرگترین ناوگان هواپیمایی در آسیا است. چاینا ساترن به بیش از 200 مقصد در جهان پرواز مستقیم دارد.

هواپیمایی کویت (Kuwait Airways)

کویت ایرویز متعلق به دولت کویت است و دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی کویت قرار دارد. ناوگان این ایرلاین دارای 16 هواپیمای ایرباس و 10 هواپیمای بوئینگ است.

خرید بلیط هواپیما خارجی

یکی از امن ترین و بهترین روش ها برای خرید بلیط پروازهای خارجی، استفاده از سامانه فلای تودی است. در فلای تودی شما می توانید با مقایسه قیمت ها و امکانات بیش از 900 ایرلاین خارجی، بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

به طور مثال، اگر قصد سفر به دبی یا استانبول را دارید، می توانید از وب سایت فلای تودی بلیط رفت و برگشت دبی و بلیط تهران استانبول را با بهترین قیمت خریداری کنید. خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای تودی در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. در این سامانه، امکان اعلام کنسلی بلیط و همچنین استفاده از پشتیبانی 24 ساعته نیز وجود دارد.  

جمع بندی

شرکت های هواپیمایی خارجی زیادی در کشور مشغول فعالیت هستند. از جمله شرکت ‌های هواپیمایی خارجی در ایران می توان به لوفتهانزا، ترکیش ایر، قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، چاینا ساترن و... اشاره کرد. جهت خرید انواع بلیط برای سفرهای هوایی خارجی و داخلی می توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی