اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14011101702877115
در دسترس نیست

مقاله های تخصصی از استودیو دیزاین لند

مزایا و معایب طراحی لوگو رایگان برای کسب و کار ها

کد: 14011101702877115

، رشت , (اخبار رسمی): طراحی لوگو رایگان انتخاب بسیاری از کسب و کارهاست. در این مقاله به معرفی سایت های مناسب، شما را با مزایا و معایب لوگوی رایگان آشنا می کنیم.

مزایا و معایب طراحی لوگو رایگان برای کسب و کار ها
مزایا و معایب طراحی لوگو رایگان برای کسب و کار ها

استودیو دیزاین لند با دانش تخصصی در علم گرافیک و جذابیت‌ بصری در طراحی لوگو حرفه ای، پروژه‌های موفق را عرضه و با توجه به سلیقه یابی و بررسی مخاطبین یک لوگو متفاوت و مناسب به شما ارائه می کند

آیا طراحی لوگو رایگان کارامد است ؟

لوگو یا نماد کسب‌وکار شما در واقع معرفی خدمات شما در یک نگاه است! شما باید بتوانید آن چه که هستید و آن چه را که انجام می دهید در لوگوی خود بگنجانید. طراحی لوگو به خودی خود، عاملی برای جذب مشتری در بازار است.

مشاغل برای جذب مشتری رقابت می کنند و لوگوی مناسب می‌تواند شما را یک سر و گردن بالاتر از بقیه مشتریان نشان دهد. لوگو انواع مختلفی از جمله لوگوتایپ، لوگو تصویری، لوگو ترکیبی و … دارد.
داشتن رنگ مناسب، جذابیت، وجود تمایز و بیان آن چه میخواهید توسط لوگو مهم است. بسیاری از صاحبان مشاغل برای کسب‌وکار خود از لوگو رایگان استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم هم ویژگی‌های طراحی لوگو رایگان را به شما معرفی کنیم و هم چندسایت مناسب برای دانلود و استفاده از لوگو رایگان را به شما پیشنهاد دهیم. با ما در تحریره استودیو گرافیک دیزاین لند همراه باشید.

مزایا و معایب طراحی لوگو رایگان

هر تصمیمی مزایا و معایب منحصر به خود را دارد. استفاده از سایت های طراحی لوگوی رایگان نیز چنین است. اگر قصد استفاده از لوگوهای آماده یا سایت‌های لوگوساز رایگان را دارید، ابتدا باید با جوانب مختلف تصمیم خود آشنا شوید و سپس دست به اقدام بزنید. استودیو تخصصی طراحی گرافیک دیزاین لند شما را در این کار یاری می‌کنیم.

معرفی بهترین سایت های طراحی رایگان لوگو

در مجموع سپردن طراحی لوگو به فرد و یا استودیو حرفه‌ای به‌جای سایت‌های رایگان، امری بهتر به نظر می‌رسد و دیگر نیاز به هزینه های گزاف برای تغییرات لوگو خود نخواهید داشت. اما اگر باز هم قصد استفاده از لوگوهای رایگان را دارید، در این قسمت برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

سایت لوگوتایپ مارکر ( https://logotypemaker.com/ )

سایت لوگوتایپ مارکر آدرس سایت با واردکردن نام برند خود در این سایت در ابتدا برخی طرح‌های اولیه در اختیارتان قرار می‌گیرد. سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و باید نام انگلیسی برند خود را استفاده کنید. سپس می‌توانید در طرح‌های داده شده تغییر رنگ محدودی ایجاد کنید. هم چنین از منوی سمت چپ سایت می‌توانید دست به انتخاب طرح‌هایی که المان خاصی دارند بزنید. برای مثال انتخاب کنید که المانی از حیوانات در لوگوی شما قرار گیرد.

سایت فری لوگو دیزاین ( https://freelogodesign.org/ )

در این سایت طراحی لوگو ابتدا نام برند خود را وارد می‌نمایید. سپس سایت دو انتخاب را پیش روی شما می‌گذارد. انتخاب اول این است که خودتان به طراحی ادامه دهید که این امر رایگان است. انتخاب دوم ادامه کار با یک طراح است. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید باید ۳۰۰ دلار بپردازید.

طراحی لوگوی خود را به ما بسپارید!

اگر خواسته شما طراحی لوگوی حرفه‌ای و مناسب است، استودیو دیزاین لند می‌تواند لوگوی حرفه‌ای شما را با صرف بهترین زمان و هزینه طراحی و اجرا نماید. در طراحی لوگو ابتدا جلسه‌ای برای سلیقه‌یابی شما ترتیب داده می‌شود تا ضمن رعایت اصول بازاریابی و تبلیغات، لوگو طبق سلیقه شما طراحی شود.
در طراحی لوگوی شما، مخاطبین برندتان آنالیز شده و رقبای حوزه فعالیت شما نیز آنالیز می‌شوند. باتوجه‌ به این موارد لوگویی که بتواند مفاهیم کسب‌وکار شما را منتقل کند طراحی می‌شود. طراحی به نحوی خواهد بود که مخاطب با یک نگاه متوجه حوزه فعالیت برند شما و یا نام آن خواهد شد.

نتیجه‌گیری

لوگو رایگان به دلایل گفته شده برای افرادی که به دنبال رشد بهر کسب و کارشان هستند و یا اهداف خوب در حوزه تبلیغات و توسعه کسب و کارشان دارند مناسب نیست و با داشتن یک لوگو حرفه ای می توانید، به صورت ویژه تر و حرفه ای تر به فعالیت خود ادامه دهید

در سایت دیزاین لند نمونه کارها و رضایت مشتریان را مشاهده بفرمایید تا با توانایی استودیو دیزاین لند آشنا شوید. قیمت و تعرفه طراحی لوگو در بخش تعرفه‌ها برای شما قرار گرفته است. همکاران ما در هر ساعت شبانه روز آماده راهنمایی بیشتر شما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت هستند. هم چنین می‌توانید سفارش خود را به‌ صورت آنلاین ثبت بفرمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیزاین لند

استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند با طراحی لوگوهای اختصاصی و حرفه‌ای، بنر پست و استوری سوشال، طراحی هویت برند و ... که منحصربه‌فرد و خاص طراحی می‌شوند آماده خدمت به شما در این زمینه است، در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی خودتان را از هرجای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین و از طریق سایت designland.ir ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید ما با اقتخار تا به امروز توانستیم با شرکت ها و سازمان های بزرگی در سراسر کشور عزیزمان همکاری و رضایت آنان را جلب کنیم، شما هم می توانید از خدمات بی نظیر ما بهره مند بشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان