اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017129617345
در دسترس نیست

تفاوت بین IDO عرضه اولیه دیفای و ICO عرضه اولیه کوین

کد: 140111017129617345

، (اخبار رسمی): عرضه اولیه سکه آغاز یک ماجراجویی ارز دیجیتال است. اگرچه ارائه اولیه در نگاه اول یک فرآیندی ساده به نظر میرسد، اما اهمیت پروژه بیش از معنای آشکار آن است. و اما تفاوت های میان عرضه اولیه IDO و ICO در چیست؟

تفاوت بین IDO عرضه اولیه دیفای و ICO عرضه اولیه کوین
تفاوت بین IDO عرضه اولیه دیفای و ICO عرضه اولیه کوین

عرضه اولیه سکه آغاز یک ماجراجویی ارز دیجیتال است. اگرچه ارائه اولیه ممکن است فرآیندی ساده به نظر برسد، اما اهمیت پروژه بیش از معنای آشکار آن است. یک IPO موفق یک پروژه می تواند پایه محکمی برای یک پروژه ارز دیجیتال و بلاک چین باشد.

IPO Coin بهتر است یا DeFi IPO؟
در دنیای ارزهای دیجیتال راه های مختلفی برای شروع پروژه ها و جذب سرمایه وجود دارد. ICO (عرضه اولیه سکه) یا IDO (عرضه اولیه دیفای) بسیار محبوب هستند. عرضه اولیه را می توان به عنوان نمونه ای از نمونه سنتی بازار سهام در نظر گرفت. در حال حاضر شاهد عرضه توکن های زیادی در پلتفرم های صرافی ارزهای دیجیتال هستیم. در این مقاله تمام تفاوت های این دو نوع مورد را بررسی کرده ایم.

ICO (عرضه اولیه سکه)
در واقع عرضه اولیه کوین ico پیش فروش سکه های دیجیتال جدید است که به بازار معرفی می شوند. هدف از این پیش فروش تامین مالی سریعتر و بهبود پروژه های در حال اجرا می باشد.
بررسی وضعیت عرضه های اولیه ارز دیجیتال در چند سال گذشته نشان داده است که در بیشتر موارد سودآور بوده و به همین دلیل افراد زیادی آن را خریداری می کنند. زیرا هنگام خرید این پیشنهاد قیمت بسیار مناسب است و توکن خریداری شده در آینده با قیمت بالاتری به فروش می رسد. از سوی دیگر، IPO ها دارای مزایای خاصی هستند که سرمایه گذاران از آنها لذت می برند.

یکی از مهمترین مزیت ها سیالیت بالا و راندمان بالا است. البته لازم به ذکر است که برخی از پروژه ها نیز ممکن است تقلبی باشند و برای سرمایه گذاران عواقبی جز زیان مالی نداشته باشند.

عرضه اولیه IDO
عرضه اولیه DeFi یکی از جدیدترین روش‌های تامین مالی برای پروژه‌های DeFi و صنعت ارز دیجیتال از طریق یک صرافی غیرمتمرکز است. پروژه ravenprotocol اولین پروژه ای است که از پیشنهاد DiFi برای جمع‌آوری سرمایه استفاده می کند. این پروژه بسیار موفق بود و توکن آن در صرافی بایننس قرار گرفت. نکته جالب در مورد پروژه Raven این است که تیم توسعه آن در وبلاگ خود اعلام کردند که دقیقاً نمی دانند عرضه اولیه DiFi چیست و هرگز انتظار چنین نتیجه ای را نداشتند.
اگرچه ارائه تبادل متمرکز به عنوان روشی جدید برای جذب سرمایه در نظر گرفته می شود، اما افزایش دانش و آموزش افراد در صنعت دیفای آینده IDO را روشن کرده است و به عنوان روشی مناسب برای جذب سرمایه مورد توجه قرار گرفت.

ارائه سطح درآمد بالا و پرداخت سریع یکی از مزیت های اصلی IDO است. به همین دلیل است که پروژه‌های جدید و استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال برای راه‌اندازی برندهای خود به سراغ این گزینه می‌روند. همچنین هزینه تحویل اولیه برای نقل و انتقالات تخفیف کمتر از انتقال مرکزی است. درگیر شدن با پیشنهادات DeFi بسیار آسان است و افراد می توانند تنها با یک سرمایه گذاری در این پروژه ها شرکت کنند
از معایب IDO می توان به عدم استفاده از ابزار نظارت بر فعالیت و احتمال تقلب اشاره کرد. از سوی دیگر، سرویس هایی که قصد دارند توکن خود را با استفاده از روش IDO منتشر کنند، از قبل شرایطی مانند احراز هویت را تعیین کرده اند و از آنجایی که اکثر صرافی ها به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، خدماتی را به کاربران ایرانی ارائه نمی دهند؛ کاربران ایرانی نمی توانند به اکثر نسخه های اولیه دسترسی داشته باشند.

تفاوت های بین عرضه اولیه IDO و ICO
برخی افراد هر دو روش زایمان را یکسان می‌دانند، اما تفاوت های قابل توجهی بین این دو روش وجود دارد. IDO به عنوان راه حلی برای مشکل بزرگ ICOها ایجاد شد. به دلیل تمرکززدایی، دسترسی گسترده‌تر، فقدان کارمزد و کمیسیون اضافی، مدل جدید توکن سازی ممکن است به یک امر عادی در بازار ارز دیجیتال تبدیل شود.
اما این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که IDO بتواند برخی از مسائل مهم مربوط به تضمین دسترسی برابر به فروش توکن برای نهنگ ها و سرمایه گذاران کوچک و محافظت در برابر طرح های پمپ و تخلیه را حل کند. مهمترین تفاوت بین IDO و ICO عبارتند از:

  1. تلاش های بازاریابی IDO توسط صرافی و تیم پروژه هدایت می شود، نه فقط تیم مدیریت پروژه. مسئولیت کلیه تبلیغات و بازاریابی برای ICO بر عهده تیم مدیریت پروژه است.
  2. IDO ها پایدارتر هستند زیرا سرمایه گذاران همه توکن ها را یکجا دریافت نمی کنند. این به دلیل کاهش حجم فروش است.
  3. قرار دادن توکن ها در صرافی غیرمتمرکز بلافاصله پس از فروش انجام می شود.
  4. IDO معاملات سریع، نقدینگی بدون وقفه و نامحدود را برای کاربران خود فراهم می کند.
  5. IDO ها شفاف تر از مدل های ICO استفاده شده قبلی هستند و راه بهتری برای راه‌اندازی یک پروژه رمزنگاری جدید هستند.
  6. یکی دیگر از تفاوت های IDO و ICO مربوط به امنیت است. در حالت اول، امنیت بسیار بالاتر و خطر سرقت اطلاعات بسیار پایین است. گزینه دوم دارای مشکلات امنیتی است. زیرا تراکنش ها بر روی پلتفرم های پروژه ICO انجام می شوند که ممکن است فاقد اقدامات امنیتی مناسب باشند.

بهترین عرضه اولیه کدام است ؟ ICO یا IDO
واقعیت این است که نمی توان گفت کدام IDO. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه ارزهای دیجیتال به ویژه در سال های اخیر، روش های مختلفی برای عرضه اولیه عمومی وجود دارد. هر مدل ارائه شده برای خدمت به یک هدف یا پاسخگویی به نیازهای یک مخاطب خاص طراحی شده است. نکته مهم برای یک سرمایه‌گذار این است که بر اساس تفاوت بین IDO و ICO بر اساس پیشینه و اهداف خود یک انتخاب عاقلانه داشته باشد.

خرید IDO و ICO
عرضه اولیه سکه یکی از پیچیده‌ترین موضوعات در دنیای ارزهای دیجیتال است. بسیاری از پروژه ها از این طریق موفق به جذب سرمایه شده اند. اقتصاد این مدل نیز علاقه بسیاری را برای خرید آن برمی انگیزد.
اگر به دنبال فعالیت در این زمینه هستید، حتما قبل از اقدام و خرید اولین منبع، پروژه ها را به طور کامل بررسی کنید. تفاوت بین IDO و ICO را بررسی کنید و در نهایت به خرید کامل آن بروید. هرگز فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال می تواند سود آور و همچنین پرخطر باشد و فعالیت در این بخش نیازمند شرایط خاصی است. برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله عرضه اولیه کوین ico را مطالعه کنید.

منبع: www.tokenkhan.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]