اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111027130422043
در دسترس نیست

با شرکت در کمپین ویژه روز پدر در فروشگاه اینترنتی تیکومو

به پدرت گوشی مناسب هدیه بده و از تیکومو آیفون 14 پرومکس هدیه بگیر

کد: 140111027130422043

، (اخبار رسمی): این روزها انتخاب یک هدیه مناسب برای روز پدر، مانند گذشته، پیش پا افتاده نیست. مدتی است فرهنگ رفتاری ما در مواجهه با مناسبت روز پدر دچار تغییرات اساسی شده است و افراد خانواده تلاش می‌کنند در این مناسبت سالیانه با تهیه و اهدای ارمغانی مناسب شان پدران، از تلاش‌ها و زحمات این قشر دلسوز قدردانی کنند.

به پدرت گوشی مناسب هدیه بده و از تیکومو آیفون 14 پرومکس هدیه بگیر
کمپین فروشگاه آنلاین تیکومو به مناسبت روز پدر
به پدرت گوشی مناسب هدیه بده و از تیکومو آیفون 14 پرومکس هدیه بگیر
به پدرت گوشی مناسب هدیه بده و از تیکومو آیفون 14 پرومکس هدیه بگیر
به پدرت گوشی مناسب هدیه بده و از تیکومو آیفون 14 پرومکس هدیه بگیر
به پدرت گوشی مناسب هدیه بده و از تیکومو آیفون 14 پرومکس هدیه بگیر

مدت‌هاست دادن یک جفت جوراب به پدران در روز پدر، جایی در فرهنگ عمومی جامعه ما ندارد. به دنبال این تغییر رفتار، فروشگاه‌های مختلف از جمله فروشگاه‌های اینترنتی تیکومو با راه‌اندازی کمپین‌های ویژه روز پدر و عرضه محصولات ارزشمند و کارآمدی که بتواند نیازهای روزمره پدران را برطرف کرده و مناسب با شان و منزلت پدران باشد، به استقبال این روز می روند که استقبال خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم از این کمپین‌ها نشان می‌دهد این حرکت شایسته چه جایگاهی در میان مردم پیدا کرده است. 

بیشتر بخوانید: جوراب حق پدران نیست

فروشگاه آنلاین تیکومو به عنوان تخصصی ‌ترین فروشگاه گوشی و لوازم دیجیتال، در همراهی با این مساله، ضمن تدارک کمپینی ویژه، اهدای یک گوشی آیفون 14 پرومکس به رنگ بنفش را نیز در نظر گرفته است که به قید قرعه و با شرایطی که در ادامه ذکر می‌شود، اهدا خواهد شد. 

انتخاب یک گوشی مناسب هدیه ارزشمندی برای پدران

طبیعی است که وقتی صحبت از هدیه روز پدر می‌شود، موضوع تهیه هدایای بسیار گران قیمت نیست. از این رو فروشگاه‌ اینترنتی تیکومو که متخصص نیازسنجی تقاضای جامعه در مناسبت‌های مختلف است، به این مساله توجه ویژه ای کرده است. 

نگاهی به قفسه‌های فروشگاهی تیکومو، نشان می‌دهد که برای مثال انتخاب یک گوشی با قیمت مناسب با حافظه 32 یا 64 گیگابایت، و دارای یک پردازنده متوسط می‌تواند گزینه ای عالی برای مناسبت روز پدر باشد. 

یک گوشی با مشخصات فوق که نمونه‌های خوبی از آن در فروشگاه تیکومو به مناسبت روز پدر عرضه شده است می‌تواند با برطرف کردن نیازهای روزمره پدران مانند استفاده از برنامه‌های روزمره ازجمله پیام‌رسان‌هایی مانند اینستاگرام، اپلیکیشن تپسی، اسنپ و نرم‌افزارهای بانکی و مواردی از این دست، یک ابزار کارآمد و برطرف کننده همه نیازهای اولیه باشد که از یک گوشی هوشمند متوسط انتظار می‌رود. 

همانطور که گفته شد، گران قیمت بودن هدیه روز پدر اولویت اول نیست، طبیعی است که پدران نیز چنین انتظاری از اعضای خانواده خود ندارد. به این خاطر گوشی‌های متوسطی که در تیکومو به مناسبت روز پدر عرضه شده است، می‌تواند یک انتخاب عالی و شایسته باشد. بدیهی است که گوشی‌هایی با پردازنده‌های قوی تر که مناسب اجرای نرم افزارهای پیچیده، بازی‌ها و امثال آن است، جزو نیازهای پدران نیست و پرداخت چنین هزینه‌هایی معقول به نظر نمی‌آید. 

گوشی‌های مناسبی که در حال حاضر به مناسبت روز پدر در فروشگاه اینترنتی تیکومو عرضه شده است از قیمت سه میلیون تومان به بالا قابل تهیه است. 

ویژگی‌های لازم برای تهیه گوشی به عنوان هدیه روز پدر

نکته اول: 

نکته قابل ملاحظه در تهیه گوشی‌های هوشمند به عنوان هدیه ای مناسب برای پدران، توجه به ظرفیت و کیفیت باتری گوشی‌های مورد نظر است. به خاطر حضور طولانی پدران در خارج از خانه و ضرورت پاسخگو بودن باتری این گوشی‌ها در ساعات طولانی، توجه به کیفیت باتری گوشی‌های تهیه شده یک اولویت اصلی است. 

نکته دوم:‌

نکته دوم توجه به کیفیت دوربین گوشی‌های مورد نظر است. دوربین گوشی‌های هوشمند یکی از ابزارهای موثر و کارآمدی است که می‌تواند بخش عمده ای از نیازهای ارتباطی و روزانه پدران را برآورده سازد. به این خاطر توجه به کیفیت دوربین گوشی‌ها نیز بسیار اهمیت دارد. 

نکته سوم: 

صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت از دیگر فاکتورهایی است که در تهیه گوشی هوشمند به عنوان هدیه روز پدر باید به آن توجه شود. چرا که در صورت داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، دریافت کننده هدیه می‌تواند به سهولت و راحتی بیشتری به کارهای روزانه خود بپردازد. 

تیکومو به همه این موارد توجه کرده است

متخصصان فروشگاه اینترنتی تیکومو در کمپین ویژه خود به مناسبت روز پدر، با توجه به تمام موارد فوق تعدادی از گوشی‌های هوشمند را با قیمت مناسبت عرضه کرده اند که خیال خریداران را راحت می‌کند. البته در صورت نیاز به هرگونه مشاوره، تیم مشاوران و پشتیبانی تیکومو، می‌توانند اطلاعات ضروری دیگر را نیز در اختیار شما قرار دهند. 

گزینه‌های دیگر در قفسه‌های فروشگاه اینترنتی تیکومو

فروشگاه تخصصی تیکومو که یکی از تخصصی ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است و فعالیت خود را بر اساس نیازسنجی‌های عمومی مشتریان و رصد بازار و تقاضای جامعه قرار داده است، علاوه بر عرضه گوشی‌هایی با شرایط فوق، طیف دیگری از هدایای مناسب روز پدر را فراهم کرده است. 

در واقع اگر نیازی به خرید یک گوشی هوشمند نیست، امکان تهیه هدایایی با هزینه‌های کمتر نیز به وجود آمده است که در این زمینه نیز توجه به کیفیت، قیمت و سایر فاکتورهای مبتنی بر مشتری مداری و نیاز سنجی مخاطبان لحاظ شده است. برای مثال می‌توان به مناسبت روز پدر هدایای جانبی مانند انواع پاور بانک، هندزفری بلوتوثی و نظایر آن را مورد توجه قرار داد. تهیه این هدایا در فروشگاه اینترنتی تیکومو از مبلغ 400 هزار تومان به بالا میسر است. 

خرید کنید و جوایز تیکومو را برنده شوید

همان طور که در ابتدای گزارش اشاره شد، فروشگاه اینترنتی تیکومو، به مناسبت روز پدر کمپین وسیعی را تدارک دیده است. بر این اساس، کلیه خریداران این فروشگاه می‌توانند در قرعه کشی‌های این کمپین شرکت کرده و جوایز متعددی را از آن خود کنند. جوایز و قرعه کشی‌های تیکومو به مناسبت روز پدر، که از 5 تا 15 بهمن برگزار می‌شود، به این شرح است:‌

  • بازگشت 100 درصد پول خرید: پنج نفر از مشتریانی که در طول این کمپین (5 تا 15 بهمن) خرید خود را در آنلاین شاپ تیکومو ثبت کنند، به قید قرعه، کلیه هزینه‌های پرداخت شده برای خرید را پس می‌گیرند. 
  • بازگشت 50 درصد از هزینه خرید: پنج نفر از مشتریانی که در این دوره از تیکومو خرید کرده باشند، به قید قرعه، 50 درصد از هزینه‌های پرداخت شده را پس می‌گیرند. 
  • بازگشت 30 درصد از هزینه خرید: پنج نفر از خریداران نیز 30 درصد مبلغ خرید خود را که در این دوره انجام شده باشد، باز پس می‌گیرند. 

تماس برای مشاوره با متخصصان فروشگاه اینترنتی تیکومو

کسانی که در زمینه ویژگی‌های محصولات مورد علاقه خود سوالی دارند و کلیه کسانی که برای خرید روز پدر و شرکت در قرعه کشی‌های این کمپین سوالی دارند می‌توانند ضمن تماس با شماره 02166415362 سوالات خود را در زمینه خرید گوشی و تهیه هدایای روز پدر مطرح کنند. 

آیفون 14 پرومکس در انتظار مشتریان تیکومو

علاوه بر قرعه کشی‌ها و هدایایی که اشاره شد، فروشگاه اینترنتی تیکومو به مناسبت فروش ویژه روز پدر، یک هدیه ویژه نیز در نظر گرفته است. به این ترتیب که کلیه خریدارانی که در این مدت از فروشگاه فوق، خرید کرده باشند در قرعه کشی یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون 14 پرومکس شرکت داده می‌شوند که یک نفر به قید قرعه این گوشی را که به رنگ زیبای بنفش خواهد بود، دریافت خواهد کرد. 

شرایط شرکت در قرعه کشی آیفون 14 پرومکس تیکومو

  • گوشی آیفون پرومکس با حافظه داخلی 256 به یک نفر تعلق می‌گیرد. 
  • برای شرکت در قرعه کشی باید در بازه زمانی 5 الی 15 بهمن خرید مشتری در سایت تیکومو ثبت شده باشد.
  • قرعه کشی روز پدر آنلاین شاپ تیکومو روز دوشنبه 17 بهمن انجام خواهد شد. 
  • نتایج و اسامی‌برندگان کمپین روز پدر در رسانه‌های رسمی تیکومو مانند مجله تیکومو، کانال تلگرام تیکومو، پیج اینستاگرام تیکومو و پیج روبیکای تیکومو و سایت این برند فروشگاهی اعلام می‌شود. 

سایت تیکومو

برای مشاهده محصولات و خرید از آنلاین شاپ تیکومو می توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:‌

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]