اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111027130722139
در دسترس نیست

تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر شبکه‌های اجتماعی و وب اپلیکیشن خبری

کد: 140111027130722139

، (اخبار رسمی): بسیاری از جنبه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی بر فناوری هوش مصنوعی تکیه دارند. علاوه بر این، هوش مصنوعی تاثیر به‌سزایی در صنعت اخبار و وب اپلیکیشن‌های خبری دارد و منجر به ارائه خدمات شخصی‌ساز تر به کاربر می‌شود.توضیحات بیشتر

تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر شبکه‌های اجتماعی و وب اپلیکیشن خبری

هوش مصنوعی و شبکه اجتماعی دو تکنولوژی تاثیرگذار در زندگی ما است که استفاده همزمان از این دو تکنولوژی امکانات گسترده ای را برای ما ایجاد می‌کند. هوش مصنوعی به ماشین‌ها اجازه می‌دهد تا توانایی‌های ذهن انسان را مدل‌سازی کنند و حتی آن‌ها را بهبود ببخشند که در نتیجه آن، بسیاری از شرکت‌های فناوری در صنایع مختلف در حال سرمایه‌گذاری در فناوری‌های هوش مصنوعی هستند.

هوش مصنوعی چه تاثیری بر شبکه‌های اجتماعی داشته است؟

در حال حاضر، بیش از نیمی از جمعیت جهان در فضای مجازی وجود دارند که با اهداف متفاوت در این بسترها مشغول هستند. تکنولوژی هوش مصنوعی، این کاربران را مانند مخزن‌های حجیم اطلاعاتی در نظر می‌گیرد که تحلیل عملکرد آن‌ها تاثیر به‌سزایی در پیشرفت کسب و کارها دارد.

این تکنولوژی فرصتی را ایجاد می‌کند تا مدیران در شبکه‌های اجتماعی با تجزیه و تحلیل رفتار مخاطب و بررسی ادراک و احساسات کاربر، به الگوهایی برسند که با استفاده از این الگوها به بهبود پیش‌بینی‌ها، توصیه‌ها و تصمیمات مربوط به کسب و کار کمک کنند.

چگونه یک شبکه اجتماعی می‌تواند از قدرت هوش مصنوعی بهره ببرد؟

واقعیت این است که بسیاری از جنبه های مختلف شبکه‌های اجتماعی بر فناوری هوش مصنوعی تکیه دارند. هوش مصنوعی رفتار شما را در پلتفرم تجزیه و تحلیل می کند تا محتوایی را که ممکن است دوست داشته باشید را پیدا کند. از دیگر استفاده‌های شبکه‌های اجتماعی از هوش مصنوعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید و مدیریت محتوای اجتماعی

یک ابزار هوش مصنوعی محتوای مناسب با کسب و کارتان را با توجه به عوامل متفاوت شناسایی کرده، به‌طور خودکار به‌ اشتراک گذاشته و انتشار آن را مدیریت می‌کند. هوش مصنوعی از فناوری یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که همه پست‌ها را برای شما مدیریت کند.

  • شخصی سازی کردن محتوا

امروزه مردم در شبکه های اجتماعی به دنبال محتوایی هستند که برای آن‌ها ساخته شده باشد. بسیاری از مردم انتظار دارند پیشنهاداتی که در شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها می‌شود براساس علایق آن‌ها باشد، برای این منظور می‌توان از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی محتوا استفاده کرد.

تاثیر هوش مصنوعی بر وب اپلیکیشن‌های خبری

از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی می‌توان به استفاده از آن در وب اپلیکیشن‌های خبری اشاره کرد. با استفاده از هوش مصنوعی انتقال دیتا بین وب‌سایت‌ها و کاربران در وب اپلیکیشن های خبری آسان‌تر شده است. در نتیجه امکان دسترسی سریع‌تر به محتوای آپدیت‌شده سایت‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از وب اپلیکیشن خبری چیست؟

در یک وب اپلیکیشن خبری، اطلاعات مختصر و اساسی در مورد محتوای کامل اون مطلب در سایت وجود دارد. این به شما کمک می کند تا بتوانید به سرعت آنچه را که به آن علاقه دارید را پیدا کنید و برای خواندن محتوای کامل روی آن کلیک کنید.

همچنین سایت‌هایی که از وب اپلیکیشن خبری استفاده می‌کنند، این امکان را به کاربران شما می‌دهد تا بتوانند مدام از آخرین آپدیت سایت شما خبردار شوند.

کاربرد هوش مصنوعی در وب اپلیکیشن‌های خبری و مزایای آن

هوش مصنوعی در وب اپلیکیشن‌های خبری می‌تواند اخبار مرتبط و مورد علاقه‌ی هر کاربر را شناسایی کرده و در فید خبری خود برای کاربران منتشر کند. در واقع این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی اطلاعات خبری مرتبط با یکدیگر را در کنار هم جمع می کند و به این ترتیب در شخصی‌سازی محتوا برای هر کاربر نقش به سزایی داشته باشد.

به عنوان مثال وب‌اپلیکیشن feedly.com  به عنوان برترین سایت و منبع شناخته شده برای استفاده از ویژگی‌های وب اپلیکیشن خبری می‌باشد. با Feedly، می‌توانید به راحتی همه نشریات، وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب و موارد دیگر را در یک مکان سازماندهی کنید، مطالعه کنید و به اشتراک بگذارید.

  Inoreader نیز یک برنامه خبری است که نه تنها تجربه خواندن راحت را ارائه می‌دهد ، بلکه ویژگی‌های قدرتمند جمع آوری و گنجاندن اخبار را در یک صفحه ارائه می‌دهد.

پلتفرم هوشمند میروریکس (mirorix.com) نیز از وب اپلیکیشن‌های خبری مبتنی بر هوش مصنوعی است. از این طریق خلاصه‌ای از اخبار و نتایج ورزشی جدید را با استفاده از هوش مصنوعی با توجه به علایق هر فرد در یک صفحه جمع آوری می‌کند و به طور مداوم این اخبار را آپدیت نگه می‌دارد. شما می‌توانید با استفاده از وب اپلیکیشن‌های خبری، سریع و بدون دردسر به مطالب سایت‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]