اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111037132822156
در دسترس نیست

بهترین مناطق ارزان در کردان کرج برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری

ارزان قیمت ترین مناطق کردان کرج کدامند؟ |خرید زمین فقط با 1میلیارد در کردان

کد: 140111037132822156

، (اخبار رسمی): به طور خلاصه مناطق زکی آباد ، رامجین ، اغلان تپه از ارزان قیمت ترین روستاهای موجود در دل کردان میباشند که شما میتوانید برای خرید و همچنین سرمایه گذاری در کردان از آن روستاها استفاده کنید . شما میتوانید با مبلغ 1 میلیارد مالک زمینی با متراژ عالی شوید.

ارزان قیمت ترین مناطق کردان کرج کدامند؟ |خرید زمین فقط با 1میلیارد در کردان
آرامشی استثنایی ، جذاب و دلنشین در کردان کرج

ادامه مطلب : 4 روستای فوق العاده ارزان قیمت در مناطق کردان که برای سرمایه گذاری و کسب درآمد مناسب اند

بیشتر افراد با منطقه کردان آشنایی دارند و میدانند که این منطقه به دلیل آب و هوای بکر و تمیز توانسته هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر باشد. در چند دهه اخیر خرید و فروش ملک در کردان افزایش عجیبی داشته و افراد زیادی برای خرید این منطقه را انتخاب کردند. همانطور که مستحضر هستید ، قیمت های اجناس روز به روز درحال افزایش است بدیهی است که قیمت ملک در کردان بیشتر از ماه های گذشته شده باشد اما شما میتوانید تنها با 1 میلیارد زمینی با متراژ عالی خریداری کنید. در ادامه قصد داریم ارزان ترین روستاهای موجود در کردان را که برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری مناسب هستند ، به شما معرفی کنیم .

قیمت مناسب ترین روستاهای موجود در کردان

اگر بخواهیم بهترین روستاهای کردان را برای خرید ملک به شما پیشنهاد کنیم ، در رتبه اول روستاهای واقع در شهرک سهیلیه میباشد. در سهیلیه چند روستاهای فوق العاده ارزان قرار دارد مانند زکی آباد ، اغلان تپه ، آغچه حصار و... . در اولین پیشنهاد منطقه میتوانید از روستای زکی آباد شروع کنید . این روستا دارای آب و هوای خوب و زمین های ساخته نشده فراوانی است. قیمت زمین در زکی آباد از متری 3 میلیون تا 7.5 میلیون بسته به محله آن متفاوت است و فرصت خوبیست تا گرانتر نشدن این روستا زمینی مناسب و متراژ بالا خریداری کنید.

اگر بخواهیم از روستاهای دیگر مانند شهرک تهراندشت انتخاب کنیم ، روستای سرخاب در تهراندشت پیشنهاد خوبی میتواند باشد اما قیمت ها در این روستا نسبت به روستای زکی آباد بیشتر است و اگر با بودجه بیشتری میخواهید ملک بخرید ، پیشنهاد خوبی میتواند باشد.

یکی دیگر از روستاهای موجود در سهیلیه ، سنقرآباد میباشد که شرایط و امکانات مناسبی دارد . قیمت زمین در سنقرآباد کرج همانند زکی آباد نهایت کمی بیشتر یا کمتر محاسبه میشود و شما میتوانید این روستا هم نیز مد نظر داشته باشید.

شهرک های اصلی برای خرید ویلا در کردان

در کردان بجز خوده منطقه کردان 3 شهرک دیگر قرار دارد که معروف ترین آن سهیلیه است. سهیلیه همانند یک شهر کوچک میباشد که تمامی مراکز رفاهی و درمانی را در خود جای داده است. افراد ریادی برای خرید ملک ابتدا به این شهرک رجوع میکنند و ویلا های موجود در سهیلیه را بررسی میکنند. در دیگر شهرک کردان ، تهراندشت واقع شده که شهرکی خارق العاده زیبا و عالی برای تفریح و خرید ملک است. زمستان های جذاب و دلنشین ، تابستان های خنک و ملایم از ویژگی های تمامی مناطق کردان میباشد. چهارباغ کرج آخرین شهرک در کردان است که روستای رامجین جزو لاکچری ترین محله های چهارباغ محسوب میشود و همچنین قیمت زمین در رامجین کرج هم برای خرید ملک قابل قبول میباشد. .

آیا با 1 میلیارد میتوان زمین خرید؟

در پاسخ به این سوال میبایست پرسید ، در کردان منطقه میخواهید ملک بخرید ؟ اگر در داخل شهرک کردان به دنبال خرید زمین هستید ، امکان خرید با 1 میلیارد وجود ندارد اما اگر به فکر پیشرفت هستید و میخواهید در آینده سودی بسیاری کنید ، یکی از روستاهایی که پیش تر راجب قیمت آنها به شما عزیزان گفتیم را انتخاب کنید و امکان خرید با 1 میلیارد در آن روستاها وجود دارد. دقت داشته باشید ، وقتی حرف از روستا میشود بسیاری فکر میکنند قرار است که در منطقه ای قدیمی و نا مطلوب ملک خریداری کنند . اما کاملا برعکس میباشد ، روستاهای واقع در کردان واقعا لاکچری و مهندسی سازی شده اند و شما میتوانید با ورود به سایت های موجود مثل زاویلا ، زمین و یا دیگر سایت ها ، عکس ویلا ها در آن روستا را مشاهده کنید و لذت ببرید.

جمع بندی پایانی 

امیدواریم اطلاعات مناسبی به شما راجب خرید ملک در کردان داده باشیم و بتوانید با بودجه محدود صاحب زمین با متراژ بیش از 300 متر شوید . پیش تر راجب بهترین روستاها و مناطق کردان گفت و گو کردیم و به شما چند روستای ارزان قیمت را پیشنهاد دادیم . فرصت هارا از دست ندهید زیرا در ماه های اینده امکان افزایش قیمت چشم گیری در مناطق کردان وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاویلا

محمدرضا چکاوک کارشناس سئو و طراح سایت مشاوره سئو و سئو سایت با تعرفه مناسب 09364626412

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | شهر و جامعه