اطلاعات تماس
  • 091721*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111087139522204
در دسترس نیست

معرفی متخصص جراحی زیبایی بینی در شیراز

کد: 140111087139522204

، (اخبار رسمی): هر فردی که قصد جراحی بینی داشته باشد، باید در ابتدا به تحقیق در مورد پزشکان متخصص جراحی زیبایی بینی در شهر مورد نظرخود بپردازد. برای پیدا کردن یک جراح مجرب و خبره باید زمان زیادی گذاشته شود و از چند جنبه بررسی های لازم انجام پذیرد.

معرفی متخصص جراحی زیبایی بینی در شیراز
امروزه جراحی زیبایی بینی یکی از عمل های مورد توجه و بسیار رایج در بین افراد جامعه است.

بهترین متخصص جراحی زیبایی بینی در شیراز

هر فردی که قصد جراحی بینی داشته باشد، باید در ابتدا به تحقیق در مورد پزشکان متخصص جراحی زیبایی بینی در شهر مورد نظرخود بپردازد. برای پیدا کردن یک جراح  مجرب و خبره باید زمان زیادی گذاشته شود و از چند جنبه بررسی های لازم انجام پذیرد. گاهی اوقات افراد صرفا به دنبال بهترین پزشک می‌گردند در صورتی که باید بهترین متخصص جراحی را مد نظر قرار دهند و به دنبال ویژگی های یک جراح متبحر باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را از انجام عمل جراحی بینی بگیرند.

ویژگی مهمی که برای یک متخصص جراحی زیبایی بینی خوب در شیراز باید در نظر گرفت این است که جراح از نظرتخصصی و علمی باید با متدهای روز دنیا آشنا باشد و در جراحی های خود از این متدها بهره ببرد زیرا با گذشت زمان  و پیشرفت علم، انجام جراحی ها بسیار راحت ترشده و عوارض جراحی ها نیز کمتر می‌گردد و اینگونه بیمار دچارعوارض وسختی کمتری در جراحی خواهد شد.

یک متخصص جراحی بینی در شیراز باید علاوه بر علم و آگاهی به روز در تخصص خود، اخلاق کاری و تجربه کافی برای انجام جراحی را داشته باشد، همچنین سلامت مراجعه کننده در طول عمل و بعد از عمل برایش در اولویت باشد. یک متخصص راینوپلاستی در شیراز چون می‌داند جراحی زیبایی بینی یک جراحی پیچیده است باید با بیمار خود صادق باشد و توضیحات چگونگی جراحی و شرایط فرد و درصد موفقیت جراحی را برای بیمار شرح دهد تا مراجعه کننده بتواند برای انجام جراحی بهترین تصمیم را بگیرد.

مثلا بعضی خواستار بینی فانتزی هستند که شاید با فرم صورت آنها هماهنگ نباشد یا اینکه بینی فانتزی برای آقایان زیاد مناسب نیست. متخصص جراحی بینی در شیراز باید آگاهی های لازم را در اختیار مراجعه کننده بگذارد تا در آخر، درصد بالای موفقیت و رضایت را هم برای مراجعه کننده وهم برای جراح داشته باشد. متخصص جراحی بینی باید به نوع بینی فرد نیز توجه کند که استخوانی است یا گوشتی و برای بیمار توضیحات لازم را بدهد زیرا جراحی بینی استخوانی نتیجه بهتری نسبت به جراحی بینی گوشتی خواهد داشت.

اینکه متخصص جراحی بینی به صورت کامل همه موارد جراحی را از ابتدا تا بعد از عمل برای بیمارتوضیح دهد امری وجدانی است. مواردی مثل: هزینه عمل، مراقبت های بعد از عمل، طول دوره  درمان و بهبود، نشان دادن عکس ها از جراحی های قبلی، توضیح در مورد نوع بینی فرد و تاثیر آن در نتیجه جراحی ، موارد دیگری هستند که متخصص جراحی بینی در شیراز باید به آنها بپردازد.

دکتر مسعود جانی پور متخصص و جراح گوش و حلق و بینی در شیراز، یکی از بهترین جراحان در زمینه جراحی بینی در شیراز هستند. وجدان کاری و سلامت بیمار برای ایشان دردرجه اول قرار دارد، ضمن اینکه ایشان با بکار گیری به روز ترین متدهای جراحی، بهترین نتیجه ها را در جراحی هایشان کسب می‌کنند.

جراحی زیبایی بینی در شیراز | راینوپلاستی در شیراز

امروزه راینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی یکی از عمل های مورد توجه و بسیار رایج  در بین افراد جامعه است. افرادی که ازشکل ظاهری  بینی خود راضی نیستند و یا با مشکلات تنفسی مربوط به بینی مواجه هستند می توانند این جراحی را انجام دهند. با کمک این روش جراحی می‌توان عیوب بینی مثل قوز بینی، بزرگی بینی، پهنی بینی، افتادگی بینی وغیر قرینگی بینی را از بین برد.

مهارت وتجربه پزشک متخصص نقش زیادی درانجام موفق و کم عارضه راینو پلاستی دارد. معمولا این عمل با بیهوشی انجام می‌پذیرد اما در بعضی مواقع بسته به شرایط بیمار امکان عمل با بی حسی موضعی نیز وجود دارد. بعد از عمل نیاز است مراقبت های خاصی انجام پذیرد. احتمال کبودی، تورم و خونریزی بعد از عمل وجود دارد. بیشترین مشکل بیمارانی که راینوپلاستی انجام می‌دهند گرفتگی بینی و تنفس سخت بعد ازعمل است که به مرور زمان این عارضه ازبین می‌رود. با آمدن تکنولوژی های جدیدی مثل آندوسکوپی انجام این گونه جراحی ها بسیار ساده تر و کم عارضه تر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091721*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی