کد: 140111107142914780
در دسترس نیست

تخصصی ترین دوره سئو به همراه نکات و راهکار های جدید!

دوره جامع آموزش سئو منطقی (Logic SEO)

کد: 140111107142914780

، اصفهان , (اخبار رسمی): سئو قدرتمند ترین تخصص در دنیای بازاریابی دیجیتال است و شرکت های زیادی برای این تخصص هزینه سنگین می کنند! در این دوره سئو جامع، به شما یاد خواهیم داد چگونه یک وب سایت را بصورت صفر تا صد بهینه سازی کنید و به رتبه 1 نتایج گوگل برسانید. همچنین با تمام نکات ریز در این دوره سئو آشنا خواهید شد!

سئو قدرتمند ترین تخصص در دنیای بازاریابی دیجیتال است و شرکت های زیادی برای این تخصص هزینه سنگین می کنند! در این دوره سئو جامع، به شما یاد خواهیم داد چگونه یک وب سایت را بصورت صفر تا صد بهینه سازی کنید و به رتبه 1 نتایج گوگل برسانید. همچنین با تمام نکات ریز در این دوره سئو آشنا خواهید شد؛ مواردی که در هیچ دوره سئو ای پیدا نخواهید کرد!

این قطعا کامل ترین دوره جامع آموزش سئو خواهد بود. هرچه نیاز خواهید داشت را در این دوره مشاهده خواهید کرد تا بتوانید ظرف مدت 40 ساعت آموزش پروژه محور تبدیل به یک متخصص سئو حرفه ای شوید. درپایان این دوره شما می توانید بعنوان یک متخصص سئو در شرکت ها مشغول به فعالیت شوید و یا کسب و کار شخصی خود را در گوگل رشد دهید!

دوره سئو منطقی پروژه محور است!

یکی از مشکلات اصلی دانشجویان که در دیگر دوره های آموزشی آن را بسیار مشاهده کردیه ایم، تئوری بودن مطالب است در صورتی که همه میدانیم در دنیای عملی، بازی به شکلی متفاوت از ارائه ها می باشد. به همین علت تصمیم گرفتیم این دوره سئو پیشرفته را از ابتدا عملی پیش ببریم. در ابتدای دوره سرفصلی را قرارداده ایم تا با استفاده از آن بتوانید یک وب سایت برای خود آماده کنید تا آموزش های این دوره سئو تخصصی را بر روی آن پیاده سازی کنید. در ادامه ابتدا به تدوین استراتژی سئو خواهیم پرداخت، جایی که عملا بازی را بر روی کاغذ خواهیم برد و پس از آن به سراغ اجرای بهینه سازی و فرایند سئو به شکلی عملی خواهیم رفت. در این بین تمامی چالش های موجود در یک پروژه را خواهید دید و تمامی آن هارا حل کرده و جلو خواهیم رفت. در انتهای دوره شما یک وب سایت سئو شده را مشاهده خواهید کرد که از ابتدای پروژه تا انتهای آن را دیده اید و همچنین رتبه گرفتن آن  و ورودی گرفتن آن را شاهد خواهید بود!

چه نیازی است دوره سئو منطقی را مشاهده کنم؟

سئو قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است. قطعا نمی توان از کنار چنین قابلیت و فرصتی به سادگی عبور کرد. در بسیاری از کسب و کار های اینترنتیف بدون نیاز به رعایت تمام اصول دیجیتال مارکتینگ، تنها با استفاده از SEO افزایش درآمد چشمگیری را مشاهده کنید. برای همین است که می گویند سئو قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است. این دوره سئو به شما کمک می کند به سادگی ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه تاثیر مستقیم بر روی ارائه خدمات و فروش خود داشته باشید.

تفاوت این دوره سئو با دیگر دوره ها

شما در حال مطالعه صفحه بهترین دوره آموزش سئو هستید! در این دوره سعی شده سریعا از روی مباحث ابتدایی و بدیهیات عبور کنیم و به سراغ مباحث تخصصی برویم. بخش اعظمی از این دوره مجموعه حرکت های می باشند که در پروژه هایی بزرگ بر روی لینک های یک و دو و سه اجرا میکنیم! مزیت این دوره، موشکافی نظریه های مختلف و مشهور در دنیای سئو صرفا بر اساس تجربه است. شاید شما هم شنیده باشید که به هیچ عنوان نباید بک لینک از سایدبار ها خرید، و یا هیچگاه از تگ ها استفاده نکنید یا تنها رپورتاژ خود را تک لینکه ارسال کنید. در این دوره سئو قصد داریم تک تک آنهارا برسی کنیم و بصورت عملی وارد هرکدام شویم و منطق پشت آن را بررسی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی فن سئو

آکادمی فن سئو، یکی از برترین مراجع آموزش سئو و بهینه سازی سایت به زبان فارسی است. در آکادمی فن سئو سعی شده است تا جدیدترین آموزش های دنیای سئو و بهینه سازی سایت را منتشر شود و بتواند به علاقمندان این حوزه کمک کند.