کد: 140111117144214780
در دسترس نیست

معرفی بروکر آلپاری (Alpari)

کد: 140111117144214780

، اصفهان , (اخبار رسمی): بروکر آلپاری (Alpari) نام آشنایی است که اگر در زمینه بازارهای مالی فعالیت کرده باشید احتمالا تا به حال نام آن را زیاد شنیده‌اید. ارائه خدمات به افراد ایرانی، پشتیبانی از زبان فارسی، تنوع بالای نماد معاملاتی و ...  مزیت هایی هستند که با افتاح حساب در این Broker به آن دست پیدا می‌کنید.

بروکر آلپاری (Alpari) نام آشنایی است که اگر در زمینه بازارهای مالی فعالیت کرده باشید احتمالا تا به حال نام آن را زیاد شنیده‌اید. ارائه خدمات به افراد ایرانی، پشتیبانی از زبان فارسی، تنوع بالای نماد معاملاتی و ...  مزیت هایی هستند که با افتاح حساب در این Broker به آن دست پیدا می‌کنید. هدف این کارگزاری مطرح از ابتدا تبدیل شدن به بهترین بروکر فارکس بود که دارا بودن 2 و نیم میلیون کاربر و حجم 1.7 تریلیون دلار نشان می‌دهد که توانسته است به این هدف برسد و در حال حاضر جز بزرگ‌ ترین بروکرهای فارکس به حساب می‌آید. در ادامه مفصل تر به معرفی  آلپاری و خدماتی که ارائه می‌دهد می‌پردازیم.

آلپاری چیست؟

بروکر آلپاری در سال 1998 و در شرایط اقتصادی نابسامان روسیه شروع به فعالیت کرد. با سقوط بازار سهام و کم ارزش شدن روبل توجه مردم به سمت بازارهای مالی دیگر از جمله فارکس جذب شد، جایی که بروکر آلپاری برای فعالیت در آن تاسیس شد.

بروکر آلپاری تحت مدیریت و مالکیت قبلی خود دچار ضررها و تخلفاتی در صورتحساب های خود شده بود که تحت مالکیت جدید این مشکلات رفع شد و تیم مالکیت جدید سابقه خوبی از خود به جا گذاشته است. همچنین فارسی بودن پشتیبانی و آموزش ها و البته امکان افتتاح حساب به طور کاملا رسمی برای ایرانی ها این بروکر را به یکی از بهترین بروکر ها نزد ایرانیان تبدیل کرده است و بیشترین کاربران فعال ایرانی در فارکس نیز در این بروکر مشغول به فعالیت هستند.

مزایای بروکر آلپاری

  • کمترین اسپرد بین تمام بروکر های بازار فارکس
  • سرور های قدرتمند که برای معاملات با تایم پایین نیز مناسب هستند
  • روش های واریز و برداشت آسان برای ایرانیان
  • پشتیبانی فارسی زبان و آموزش های مفید برای بالابردن مهارت معامله
  • استفاده از پلتفرم های متا تریدر 4 و 5
  • رابط کاربری قابل فهم و آسان برای همه
  • تنوع بالا در نمادها و حساب های معاملاتی

معایب بروکر آلپاری

  • سابقه برشکستگی در یکی از شعبه‌ها خود
  • مشکل نمایش چارت در بعضی مواقع
  • داشتن اسپرد بالا در بعضی از جفت ارزها

جمع بندی استفاده از بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین بروکرهای فارکس است که شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در آن به فعالیت بپردازید. پشتیبانی از زبان فارسی، دارا بودن دو و نیم میلیون کاربر فعال، بالای 250 نماد معاملاتی، اسپرد مناسب، ارائه حساب اسلامی و ... همه و همه موارد هستند که نشان می‌دهند Alpari جز مناسب ترین گزینه‌ها برای شروع فعالیت در بازار فارکس است. در صورتی که از وب سایت امیر تریدر نیز سرویس هایی مانند سیگنال فارکس و یا آموزش فارکس دریافت کرده اید نیز پیشنهاد می کنیم این بروکر فعال را برای سرمایه گذاری امتحان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی فن سئو

آکادمی فن سئو، یکی از برترین مراجع آموزش سئو و بهینه سازی سایت به زبان فارسی است. در آکادمی فن سئو سعی شده است تا جدیدترین آموزش های دنیای سئو و بهینه سازی سایت را منتشر شود و بتواند به علاقمندان این حوزه کمک کند.