اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127145118418
در دسترس نیست

جلو مبلی استیل مناسب دکوراسیون کلاسیک و لوکس

کد: 140111127145118418

، (اخبار رسمی): جلو مبلی استیل دارای طرح و اشکال بسیار متنوعی است. علاوه بر طرح های بسیار زیبایی که در بازار به فروش می رسند؛ خریداران می توانند با توجه به سلیقه خود و در نظر گرفتن دکوراسیون منزل شان، جلو مبلی استیل دلخواه خود را سفارش دهند

جلو مبلی استیل مناسب دکوراسیون کلاسیک و لوکس
استیلان تولید کننده انواع جلو مبلی استیل

برخی از افراد بر این باورند که استیل به دلیل براق بودن فقط در منازل و مکان های لوکس کاربرد دارد؛ اما باید گفت که این تصور کاملاً اشتباه است. به عنوان مثال: اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک می باشد می توانید پایه جلو مبلی مد نظرتان را استیل و به رنگ طلایی و سطح سنگی به رنگ سفید سفارش دهید.

یا اگر منزل شما دکوراسیونی لوکس دارد؛ می توانید پایه استیل به رنگ طلایی و رویه سنگی به رنگ مشکی سفارش دهید. همچنین اگر تمایل دارید که جلو مبلی مدرن در منزل یا محل کار خود داشته باشید؛ پیشنهاد ما پایه استیل به رنگ مشکی و سطح سنگی به رنگ سفید و یا پایه استیل به رنگ نقره ای و سطح سنگی به رنگ سفید است.

انواع مختلف سطح در جلومبلی استیل

شما می توانید با هر متریالی، میز جلو مبلی استیل سفارش دهید. مثلاً: ترکیب پایه استیل و سطح چوبی و یا پایه های استیل نقره ای و سطح و کناره های شیشه ای.

میز جلو مبلی با سطح شیشه ای

همانطور که گفتیم استیل بسیار انعطاف پذیر است و شما می توانید به جای سفارش پایه های ساده، پایه های با اشکال هندسی و متفاوت سفارش دهید. به عنوان مثال: پایه های ضربدری، شکسته، و یا طرح هایی مانند ذوزنقه و غیره.

ویژگیهای بهترین جلو مبلی استیل:

به همان اندازه که وجود مبلمان در منازل ضروری است؛ وجود جلو مبلی استیل هم می‌تواند نقش مهمی در زیباسازی منزل شما داشته باشد. این که چه طرح جلو مبلی انتخاب میکنید؛ نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزلتان دارد. مثلاً: اگر فضای منزلتان کوچک است؛ جلو مبلی با رویه سنگی انتخاب درستی نمی باشد. اگر فضای منزلتان بزرگ است، کفپوش تان سرامیک است، کفپوش تان از موکت نیست و دکوراسیون منزل تان مدرن یا به اصطلاح امروزی است؛ استفاده از جلو مبلی استیل بسیار مناسب می باشد.

ابعاد جلو مبلی نسبت به فضای شما

جلو مبلی از لحاظ ابعاد در فضایی که قرار می‌گیرد باید تناسب داشته باشد. به عنوان مثال: جلو مبلی که انتخاب کرده اید اگر نسبت به فضایتان بزرگ باشد در هنگام رفت و آمد و پذیرایی، دچار مشکل خواهید شد و همچنین اگر برای فضای بزرگ جلو مبلی کوچک انتخاب کنید؛ جلوه و جذابیتی نخواهد داشت.

ارتفاع جلومبلی نسبت به مبلمان

ارتفاع جلو مبلی ها معمولاً ۴۰ الی ۵۰ سانتیمتر هستند. برای انتخاب یک جلو مبلی استاندارد متناسب با مبلمان خود باید توجه داشته باشید که ارتفاع جلو مبلی تان ۵ سانت بلندتر از مبلمانتان باشد. پایه های جلو مبلی تان باید محکم باشد تا بتواند وزن وسایلی که روی آن قرار می گیرد را تحمل کند. استیل در برابر اجسام سنگین، مقاومت و پایداری زیادی دارد.

ست جلو مبلی با میز تلویزیون با پایه های استیل

می توانید برای زیبایی بیشتر جلو مبلی استیل، روی آن وسایل تزیینی قرار دهید. به این موضوع هم توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از وسایل روی میز جلو مبلی، باعث شلوغ شدن آن می‌شود و جلوه و زیبایی اش را از بین میبرد.

چند ایده برای تزیین جلو مبلی:

برای دو چندان شدن زیبایی جلو مبلی استیل لازم است که از قاعده و قوانین خاصی استفاده کنید در این بخش چند نمونه از آن را برایتان مثال میزنیم. 1. قرار دادن سینی چوبی، فلزی و یا شیشه ای که داخل آن با شمع و گل و یا فانوس تزیین شده است. 2. استفاده از گوی با سایز های متفاوت از جنس بلور و یا فلزی که میتوان داخل آن شمع و یا گل هم قرار داد. 3. قرار دادن گل های طبیعی داخل گلدان و استفاده از آن برای روی میز حس شادابی و نشاط به همراه دارد. 4. استفاده از مجسمه گزینه بسیار مناسبی است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که از قرار دادن وسایل با زاویه دید یک طرفه مانند قاب عکس بر روی جلو مبلی پرهیز کنید.

روش ساخت و تولید جلو مبلی استیل:

همانطور که در بخش فوق ذکر کردیم، جلو مبلی استیل با توجه به نیاز و سلیقه مشتری طراحی و تولید می شود. بدین صورت که مشتری با در نظر گرفتن دکوراسیون منزل خود، طرح مورد نظر را سفارش می دهد. سپس کارشناسان و دست اندرکاران مجموعه با توجه به مدل سفارشی مشتری، جلو مبلی استیل را طراحی می‌کنند. کارشناسان بر اساس ارتفاع و ابعاد جلو مبلی، قطعات استیل را برش داده و به یکدیگر متصل می کنند. سپس با توجه به سفارش مشتری؛ شیشه، سنگ و یا چوب را برش می دهند و در جای مناسب نصب می کنند. در مرحله آخر سطح جلو مبلی که از قبل توسط مشتری انتخاب شده است را بر روی میز قرار میدهند.

تولید کننده جلو مبلی استیل

گروه صنعتی استیلان تولیدکننده انواع جلومبلی استیل با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت بازار به مشتریان عزیز می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]