اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127146621848
در دسترس نیست

 اهمیت تابلوسازی در برندینگ

کد: 140111127146621848

، (اخبار رسمی): یکی از راه­هایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار آن را موثر می­دانند، تابلوسازی است. داشتن یک تابلو کسب­وکار تاثیرگذار، بسیار مهم است زیرا به شما این امکان را می­دهد تا توجه را به مغازه یا شرکت و دفتر کار خود جلب کنید و برندسازی کنید.

 اهمیت تابلوسازی در برندینگ
نقش تابلوسازی در برندینگ

امروزه تابلوسازی به عنوان یکی از به صرفه ترین روشهای برندینگ در نظر گرفته میشود و اکثریت قریب به اتفاق مشاغل در تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.

  راه­های زیادی برای بازاریابی کسب و کار شما وجود دارد. یکی از راه­هایی که بسیاری از صاحبان کسب و کار آن را موثر می­دانند، تابلوسازی است. داشتن یک تابلو کسب­وکار تاثیرگذار، بسیار مهم است زیرا به شما این امکان را می­دهد تا توجه را به مغازه یا شرکت و دفتر کار خود جلب کنید و برندسازی کنید. در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی، تابلو کسب­وکار و تابلو تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند زیرا می­توانند 24 ساعته در معرض دید دائمی قرار گیرند. با وجود بسیاری از استراتژی‌ها و راهکارهای بازاریابی در فضای مجازی، قدرت یک تابلو خوب را نادیده نگیرید.

برند و برندسازی چیست؟

برند چیست؟ این سوالی است که ابتدا باید بحث را با آن شروع کنیم. برند محصول، خدمات یا مفهومی است که به طور عمومی از سایر محصولات، خدمات یا مفاهیم متمایز می­شود تا بتوان به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد و به بازار عرضه کرد. برندسازی فرآیند ایجاد و انتشار نام برند، ویژگی­ها و شخصیت آن است. تبلیغات محیطی در برندینگ بسیار نقش دارند. نام تجاری می­تواند برای کل هویت شرکت و همچنین برای محصولات و خدمات اعمال شود. دیوید آگیلوی، کپی‌نویس معروف و بنیانگذار آژانس تبلیغاتی، برند را اینگونه تعریف می‌کند: «مجموع نامشهود ویژگی‌های یک محصول: نام، بسته‌بندی، قیمت، تاریخچه، شهرت و نحوه تبلیغ آن».

هدف از ساخت انواع تابلو

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که تابلو را برای چه چیزی نیاز دارید. شاید شما نیاز به تابلویی داشته باشید که در آن یک موضوع را راهنمایی و تاکید کند. مثل "برند فلان شعبه دیگری ندارد." شاید بخواهید یک ویژگی کسب و کار خودتان را پررنگ کنید. هنگامی که هدف خود را مشخص کردید، به بهترین تابلوسازی مراجعه کنید و از طراح گرافیک مدرن آن مجموعه کمک بگیرید تا افکار شما را بر روی کامپیوتر پیاده­سازی کند تا نمود عینی پیدا کند. در این مرحله شما باید به هویت بصری برند خود توجه داشته باشید.

برندسازی؛ یک جریان همیشگی و ثابت است

برندسازی ثابت اهمیت دارد. شما هر تابلویی که سفارش می­دهید باید با برند کلی شما سازگار باشد. این موضوع می­تواند شامل لوگو، انتخاب فونت، گرافیک مدرن، رنگ یا هر نوع عنصر بصری مشابه باشد. وقتی از برندسازی ثابت استفاده می‌کنید، مردم بلافاصله برند شما را تشخیص می‌دهند. مهم نیست که به شبکه ­های اجتماعی شما نگاه می‌کنند یا یکی از تابلوهای تبلیغاتی شما نظرشان را جلب کرده است. نیازی نیست تمام وجوه تابلو کسب­وکار شما یکسان به نظر برسند بلکه باید نوعی عناصر مشترک وجود داشته باشد که همه چیز را مثل زنجیر به هم وصل می­کند. همچنین برندسازی یک جریان همیشگی است. با نصب یک تابلو تمام نمی­شود اما تابلو کسب­ و ­کار شما یکی از مهمترین بخش­های آن است.

از طرح­های خلاقانه استفاده کنید

هرچه بتوانید درطراحی تابلو خود خلاق­تر باشید، بهتر است! راهی بیابید که تابلوهای خود را به یاد ماندنی کنید. از تبلیغات مفهومی استفاده کنید. مانند نوعی نشانه که مختص به کسب­ و کار شما است. برندسازی یعنی همین! علاوه بر خلاقیت در کلمات و گرافیک، در مورد انواع تابلوهای تبلیغاتی و جنس متریال آن نیز خلاق باشید. شما باید راهی پیدا کنید تا از سایر مشاغل مشابه شما فاصله بگیرید!

در یک تعریف ساده، تبلیغات مفهومی، نمود عینی و قابل مشاهده از ویژگی­های محصول یا خدمت ماست که با استفاده از علائم، نشانه­ها، واژه­ها و رنگ­ها سعی در نشان دادن آنها داریم. تبلیغات مفهومی نوع جدیدی از تبلیغات است که در راه برندسازی بسیاری از برندهای مطرح حال حاضر دنیا استفاده می­شود. این نوع تبلیغات ارتباط مستقیمی با روح و روان مشتریان بالقوه و بالفعل شما دارد.

بهترین تابلوسازی

شاید تصور کنید که موضوع برندسازی یا برندینگ به همین سادگی بود و خودتان می­توانید این نکات را به کار ببندید و ادامه مسیر را طی کنید. باید بدانید که آشنایی با ویژگی تابلوهای روز، کار بهترین تابلوسازی شهر شماست که در تولید انواع تابلو برای انواع مغازه، فروشگاه، دفتر یا شرکت با تجربه است. آنها می­توانند نکات مهم برندسازی را به شما گوشزد کنند تا از نتیجه کار برای چند سال بهره­مند شوید. شرکت‌هایی مانند تابلوسازی نامور که یک شرکت تابلوسازی بزرگ و با سابقه است، خدمات مختلفی از طراحی گرافیک مدرن تابلوها تا ساخت، اجرا و نصب و نگهداری تابلوها را ارائه می‌دهد. اعتبار ما تابلوهایی است که در سراسر تهران بزرگ نصب شده و قابل رویت هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی