اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167148622254
در دسترس نیست

بهترین هدایای سازمانی نوروز؛ بررسی 23 هدیه جذاب، متنوع و ماندگار!

کد: 140111167148622254

، (اخبار رسمی): روزهای نوروز و هوای بهاری خیلی سریع نزدیک می‌شوند و از شما می‌پرسند: «می‌خواهی چه هدیه‌ای به کارمندانت بدهی؟». نگران نباشید! ما 23 هدیه متنوع و یک هدیه خاص و ویژه را معرفی کرده‌ایم.

بهترین هدایای سازمانی نوروز؛ بررسی 23 هدیه جذاب، متنوع و ماندگار!
بهترین هدایای سازمانی نوروز؛ بررسی 23 هدیه جذاب، متنوع و ماندگار!

اگر صاحب یک کسب‌و‌کار یا مدیر یک شرکت بزرگ هستید. در این صورت، ایام نوروز بهترین زمان برای قدردانی از همکارانتان است! می‌دانیم که خرید هدایای سازمانی کار سختی است، به همین دلیل برای کمک به شما در انتخاب بهترین هدایای سازمانی نوروزی، کلی ایده جذاب و متنوع را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

1. کارت هدیه؛ یک هدیه همیشه جذاب

شاید جذاب‌ترین هدیه سازمانی برای خیلی از کارمندان و کارفرمایان، کارت هدیه باشد چون کارفرمایان می‌توانند آن را خیلی ساده تهیه کنند و کارمندان هم می‌توانند با استفاده از موجودی آن، هر چه را که دلشان خواست، بخرند. کارت هدیه انعطاف‌پذیرترین‌هدیه‌ای است که یک کارفرما می‌تواند به کارمندان خود بدهد.

2. کتاب؛ یک دوست وفادار

کتاب‌ها یک جادوی قابل‌حمل هستند و همیشه هم همراه آدم‌ها می‌مانند. خواندن کتاب می‌تواند یک تجربه کاملاً جدید و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. بر‌همین‌اساس، وقتی از هدایای سازمانی حرف می‌زنیم مسلما یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های دم دستمان کتاب است، یک هدیه که معنا و ارزشش بیشتر از ارزش مادی‌اش است و رابطه متفاوتی را بین آدم‌ها ایجاد می‌کند.

3. هدفون حذف نویز؛ هدیه‌دادن آرامش

سر‌و‌صدای ناخواسته واقعاً می‌تواند تمرکز کارمندان شما را بر روی کارشان سخت کند، به‌خصوص زمانی که یک اُپن‌آفیس دارید. بنابراین، اهدای یک هدفون حذف نویز با کیفیت بالا، برای کارمندان شما خیلی خوشایند خواهد بود.

4. جعبه شکلات؛ یک کلاسیک خوشمزه

جشن‌های نوروز بدون شکلات، ناقص هستند. هرچند شکلات‌‌دادن می‌تواند یک صحنه تکراری در ایام نوروز باشد، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین اقلام هدیه همین بسته‌های شکلات جذاب است. بنابراین، می‌توانید یک جعبه کادوی شکلات دوست‌داشتنی را به کارمندان خود هدیه بدهید.

5. دفترچه‌های اختصاصی و شخصی‌سازی‌شده؛ یادگاری‌ای که به یاد می‌ماند!

دفترچه یکی از لوازم ضروری اداری است. دفترچه‌های شخصی‌سازی‌شده یکی دیگر از راه‌های عالی برای دادن حس تعلق به کارمندان شماست پس اگر می‌خواهید در نوروز امسال به‌طور‌مؤثر با حداقل بودجه به کارمندان خود هدیه بدهید، دفترچه یک ایده عالی دیگر برای هدیه است.

6. کوسن‌های راحت؛ آسایش موقع کار

ساعت‌ها روی صندلی‌نشستن و کار‌کردن اصلاً آسان نیست و اثرات این نشست‌و‌برخاست‌های طولانی، به‌صورت کمردرد و سایر مشکلات مربوط به عضله، تجربه می‌شود. بنابراین، برای کمک به کارمندان خود در کاهش این مشکل، می‌توانید کوسن‌های زیبای کارمندی مختص به شرکتتان را هدیه بدهید. این کوسن‌ها می‌توانند برای راحتی بیشترِ موقعِ نشستن، استفاده شوند.

7. درخت بونسای؛ سبزی که زیبا می‌درخشد

رنگ سبز نشان‌دهنده آرامش، خوش‌شانسی و سلامتی است. رنگ سبز بر مغز ما نیز اثری آرام‌بخش دارد و در همه‌جای اطراف ما وجود دارد. درخت بونسای هم سبز است، هم واقعا یک درخت مینیاتوری و زیباست و هم حس خوبی به آدم می‌دهد.

درخت بونسای یک گیاه کوچک است که می‌توانید آن را به‌راحتی روی میز خود نگه دارید. این کار میز کارمندانتان را بهتر جلوه می‌دهد و با پویاکردن محیط کار، روحیه آنها را بالا می‌برد.

8. تجهیزات تناسب اندام شخصی؛ در ستایش سلامتی

 اگر واقعاً مراقب سلامتی کارکنان خود هستد، می‌توانید بعضی از تجهیزات تناسب اندام شخصی را برای آنها تهیه کنید. این تجهیزات ممکن است شامل یک نوار مقاومت، تشک یوگا، طناب پرش و غیره باشد که می‌تواند به کارکنان شما کمک کند در خانه خودشان ورزش کنند.

9. قاب عکس دیجیتال؛ یک هدیه مد روز و جذاب

عکس‌ها هزاران حرف می‌زنند. عکس‌ها احساسات شخص را حمل و برای یک عمر حفظ می‌کنند. برای تقویت این حس، می‌توانید به کارمندان خود یک قاب عکس دیجیتال بدهید که یک ایده عالی برای هدیه نوروز خواهد بود. هدیه خیلی مدرن، جذاب و ماندگاری هم هست.

10. کلاس‌های آشپزی؛ یک تجربه بامزه و همگانی و البته یک مهارت!

در دوران ما، آشپزی مرد و زن ندارد و خیلی از کارمندان هم غذایشان را خودشان می‌پزند. جشن نوروز هم که بدون یک کیک دوست‌داشتنی ناقص است هرچند پختن یک کیک عالی واقعاً هنری است که هم تمرین و هم صبر زیادی می‌طلبد. به‌همین‌دلیل است که در این نوروز می‌توانید برای دایرکردن کلاس‌های آشپزی به کارمندانتان برنامه‌ریزی کنید. اصلا خود کلاس مشترک آشپزی می‌تواند کلی برای کارمندانتان جذاب باشد.

11. بالش گردن؛ برای سلامتی و مبارزه با خستگی

اطمینان از اینکه کارکنان موقع کار احساس راحتی می‌کنند یکی از اولویت‌های کارفرمایان است پس اگر کارمندان شما ملزم به سفر منظم کاری هستند، می‌توانید در نوروز امسال یک بالش گردن به آنها هدیه دهید.

12. بلیط سینما؛ وقت‌گذرانی با دوستان و خانواده

تماشای یک فیلم خوب در کنار عزیزانتان تجربه لذت‌بخشی است پس چه چیزی بهتر از هدیه‌دادن این تجربه به کارمندان با تهیه یک بلیط سینما برای خود، دوستان و خانواده‌شان؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد این هدیه ویژه، اطلاعیه بدهید و بلیط ها را بر‌اساس سلیقه سینمایی‌شان به آنها هدیه دهید.

13. فلاسک یا قوری قهوه؛ یک هدیه همیشه بکر

نوشیدن یک فنجان قهوه، مطمئناً به کارمندان شما کمک می‌کند تا روز خود را پرانرژی و اشتیاق شروع کنند.

آن‌ها حتی از قهوه معمولی خریداری‌شده از یک فروشگاه معمولی مواد‌غذایی لذت می‌برند چه برسد به این‌که بتوانند خودشان قهوه را درست کنند و با خودشان به محل کار بیاورند.

14. هولدر یا نگهدارنده تلفن همراه؛ کاربردیِ کاربردی

بیرون‌آوردن مداوم تلفن همراه از کشوی میز می‌تواند یک کار دست‌و‌پا‌گیر باشد. بنابراین، نگهدارنده تلفن همراه یکی دیگر از هدیه‌های کارآمد و جذاب است که به کارمندان شما کمک می‌کند تا تلفن‌های خود را در موقعیت بهتری دم دستشان قرار دهند.

15. پاور بانک‌؛ هدیه‌دادن آرامش ‌خاطر

تمام‌شدن شارژ گوشی، از دردآورترین اتفاقات هر کارمندی است و شما به‌عنوان یک کارفرمای دلسوز، هرگز نمی‌خواهید که کارمندانتان در آن موقعیت قرار بگیرند. بنابراین، یک پاوربانک قابل‌حمل گزینه خوبی برای هدیه نوروزی خواهد بود.

16. تعطیلات طولانی؛ چه چیزی از این بهتر؟

چه کسی یک یا دو روز مرخصی اضافی را دوست ندارد؟ خُب، نمی‌توانید انکار کنید که اگر به نشانه قدردانی به کارکنانتان روزهای تعطیل بیشتری را هدیه بدهید، چقدر خوشحال می‌شوند.

هدیه‌دادن این زمان اضافی به آنها نه‌تنها شادی جشن نوروز را بیشتر می‌کند، بلکه شما را به‌عنوان یک کارفرمای مسئولیت‌پذیر جلوه می‌دهد که سلامت و شادابی کارمندانش برایش اهمیت دارد.

17. مرطوب‌کننده‌ها یا پخش‌کننده‌های اسانس؛ حس خوش استشمام هدیه!

دستگاه‌های مرطوب‌کننده یا پخش‌کننده اسانس در‌حال‌حاضر به وسیله‌ای تبدیل شده‌اند که همه می‌خواهند هم در خانه و هم در دفتر کار، آن را داشته باشند. چنین پخش‌کننده‌هایی به ایجاد یک محیط معطر کمک می‌کنند. علاوه‌بر‌این، برخی از پخش‌کننده‌ها هم با از‌بین‌بردن ذرات باکتریایی موجود در هوا به تمیز‌نگه‌داشتن محیط کمک می‌کنند.

18. نظم‌دهنده میز؛ که نظم‌دهنده ذهن هم هست!

احتمالا تا‌به‌حال متوجه شده‌ باشید که کارمندان شما معمولا روی یک میز به‌هم‌ریخته کار می‌کنند، شاید بتوانید با هدیه‌دادن یک نظم‌دهنده میز آنها را از دست شلوغی‌های ذهن و میزشان نجات دهید. نظم‌دهنده‌ها دارای قفسه‌ها و فضاهای ذخیره‌سازی استراتژیکی هستند که قطعاً به کارکنان شما کمک می‌کند تا میزهای خود را بهتر مرتب کنند.

19. گیاهان رومیزی؛ تجربه تازگی

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای هدیه‌دادن به کارکنان خود در این نوروز، گیاهان رومیزی و تروتازه است که می‌توانند روی میز خودشان نگهش دارند. گیاه رومیزی شاید از آن دسته هدایای نوروزی سازمانی باشد که یادش همیشه در ذهن کارمندتان می‌ماند و سنخیت زیادی با نوروز و فصل بهار و شکفتگی هم دارد.

20. کیت خودمراقبتی؛ ارزش‌دادن به وجود کارکنان

کیت خودمراقبتی یکی دیگر از موارد جذابی است که می‌توانید در نوروز پیش رو برای هدیه‌دادن به کارکنان خود انتخاب کنید. شما می‌توانید این کیت‌های خودمراقبتی را برای کارمندان زن و مرد خود، سفارشی کنید. هرچند، قبل از اقدام به تهیه چنین کیت‌هایی، با کارمندانتان در مورد چیزهایی که لازمشان می‌شود، مشورت و از آن‌ها لیست بگیرید.

21. لیوان‌های مسافرتی؛ همسفر وفادار

در‌صورتی‌که کارمندان شما نیاز به خروج مکرر از محل کار خود برای انجام کارهای تجاری شما را داشته باشند، یک لیوان مسافرتی می‌تواند برای آنها یک همراه عالی باشد. این لیوان به آنها اجازه می‌دهد تا نوشیدنی‌های مورد‌علاقه خود را در همه جا با خودشان حمل کنند و در‌عین‌حال آن را گرم یا سرد نگه دارند.

22. وسایل دورکاری؛ هر جا بری به فکرت هستیم!

در نوروز پیش‌رو، شما فرصتی عالی دارید که برای تشویق کارمندانتان، وسایل مورد نیاز دورکاری را به آن‌ها اهدا کنید. می‌توانید وسایل مختلفی مثل لوازم جانبی میز، پایه لپ‌تاپ، سازمان‌دهنده فایل و دفتر خاطرات سفارشی را با آرم شرکت خود و غیره را به آنها بدهید.

حرف آخر؛ متفاوت‌ترین و ایرانی‌ترین هدیه سازمانی نوروزی چیست؟

یک هدیه نوروزی که:

  •  با ایام نوروز متناسب باشد،
  • اصالت ایرانی‌بودن را داشته باشد،
  • همه شرکت‌ها با هر اندازه، وسعت و تعداد کارمندی، بتوانند تهیه‌اش کنند،
  • همه دوستش داشته باشند،
  • و وقار و ارزش یک شرکت یا مجموعه را حفظ کند،
  • چیست؟ ما برای شما یک پیشنهاد داریم؛ خرید آجیل باکیفیت از فروشگاه اینترنتی آجیل بارجیل.

    شما می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی فروش آجیل، خیلی سریع و فقط با چند کلیک ساده از منوی محصولات، هر نوع محصولی از انواع آجیل، پسته، گردو و فندق تا انواع تخمه، خشکبار و میوه خشک و حتی قهوه را تهیه کنید.

    در ضمن انواع لوازم کاربردی، پک هدایای سازمانی و بسته‌های کادویی هم از دیگر خدمات این فروشگاه خوشمزه است. ارسال رایگان، متنوع‌ترین خشکبار و آجیل تازه، خوشمزه و سالم با یک پشتیبانی کامل هم شما را موقع خرید و سفارش همراهی می‌کنند؛ پس هدایای سازمانی نورزوی بارجیل منتظر شما هستند!

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    صنایع غذایی و کشاورزی