اطلاعات تماس
  • 021553*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111197154022269
در دسترس نیست

با بهترین مرکز چاپ فلزات و چاپ سیلک در ایران آشنا بشوید

بهترین مرکز چاپ فلزات و چاپ سیلک در ایران

کد: 140111197154022269

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ فلزات ایران نشان چاپ بر روی تمام سطوح چاپی تخت واستوانه ای را به صورت کاملا مکانیزه دارا می باشد.

بهترین مرکز چاپ فلزات و چاپ سیلک در ایران
بهترین مرکز چاپ فلزات و چاپ سیلک در ایران

چاپ قطعات ، چاپ و تولید انواع پلاک های فلزی، انواع لوح تقدیر،انواع تابلو،حکاکی فلزات،چاپ قطعات فلزی،چاپ تامپو،ساخت شابلون،ساخت کلیشه،اموزش چاپ ،مشاوره در زمینه انواع روش های چاپی

چاپ فلزات ایران نشان چاپ بر روی تمام سطوح چاپی تخت واستوانه ای را به صورت کاملا مکانیزه دارا می باشد. چاپ سیلک ایران نشان از ابتدای سفارش تا پایان فرایند چاپ قطعه را درون مجموعه دارا می باشد.

خدمات چاپ سیلک ایران نشان خدمات ساخت شابلون چاپ سیلک را در کمترین زمان ممکن برای سفارش دهنده امکان پذیر ساخته است.

صنعتگران محترم در این مجموعه امکان چاپ بر روی کلیه قطعات فلزی از قبیل چاپ پنل فلزی ، چاپ قطعات ماشین کاری شده ، چاپ قطعات خودرو و چاپ قطعات غیر فلزی را با کیفیت بالا ، ثبات و پایداری رنگ را بصورت کاملا مکانیکی فراهم ساخته است.

چاپ قطعات ، چاپ و تولید انواع پلاک های فلزی، انواع لوح تقدیر،انواع تابلو،حکاکی فلزات،چاپ قطعات فلزی،چاپ تامپو،ساخت شابلون،ساخت کلیشه،اموزش چاپ ،مشاوره در زمینه انواع روش های چاپی

چاپ فلزات جزء تخصصی ترین فرایند چاپ درایران نشان می باشد.

صنعتگران محترم می توانند با ارسال نمونه کار خود به همراه نقشه در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه
مطلوب دست یابند حتی در کمتر از 12 ساعت سرعت عمل در کار نتیجه یک اتفاق نیست بر حسب تجربه می باشد.

ایران نشان دارای تجهیزات کامل چاپ فلزات و چاپ سیلک  می باشدو تمام مراحل تهیه فرم و فرایند چاپ در درون مجموعه انجام می شود.

چاپ بر روی سطوح فلزی رنگ شده از قبیل استیل و الومینیوم به مرکب هایی با پوشش بالا ، ثبات ، پایداری و از همه مهمتر تحمل حرارت تولید شده توسط تابلو برقمیباشد لذا در این مجموعه تمامی مرکب ها متناسب با سطح چاپی انتخاب میگردد .

از دیگر خصوصیات  چاپ فلزات این مجموعه امکان چاپ سفارش کار در کمترین زمان ممکن  فرایند چاپ و تحویل حد اکثر 3 روز کاری پس از تحویل کار میباشد شایان به ذکر است تمامی مراحل کار از مرحله ابتدایی کار،طراحی ،فرم سازی،چاپ و بسته بندی داخل مجموعه انجام میشود.

انواع مختلف تکنیک های چاپ:

انواع مختلفی از تکنیک های چاپ وجود دارد و آنها همچنان در حال پیشرفت هستند. هر نوع متناسب با نیاز دیگری است ، به این معنی که مشاغل می توانند تکنیکی برای چاپ انتخاب کنند که به بهترین وجه محصولات یا خدمات آنها را برجسته کند. بنابراین انواع مختلف چاپ چیست و چگونه از یکدیگر متمایز می شوند.انواع مختلف تکنیک های چاپ

تاریخچه ای از اولین چاپ حکاکی شده:

چاپ چیزی است که از قبل وجود داشته است. قدیمی ترین تکنیک چاپ شناخته شده به عنوان چوب بری شناخته می شود و شامل حکاکی تصویر بر روی سطح چوبی است. چاپ از آن زمان تاکنون پیشرفت زیادی داشته است – شما می توانید به جای کنده کاری دستی روی چوب ، طیف وسیعی از روش های پیشرفته از نظر تکنولوژی را انتخاب کنید. در اینجا چند نوع شناخته شده تکنیک های چاپ که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد:

  • لیتوگرافی افست
  • فلکسوگرافی
  • چاپ دیجیتال
  • فرمت بزرگ
  • چاپ صفحه نمایشی
  • چاپ سه بعدی
  • اشعه ماورا بنفش LED

لیتوگرافی افست:

اغلب برای:

رسانه های خشن مانند چوب ، بوم و پارچه

از این روش همه کاره می توان برای کتاب ها ، کاغذ ، لوازم التحریر و سایر موارد دیگر نیز ملنند چاپ فلز نیز استفاده کرد.

لیتوگرافی افست که به چاپ افست یا لیتو نیز معروف است ، روشی بسیار محبوب در چاپ انبوه. شامل چاپ صفحاتی است که معمولاً از آلومینیوم ساخته شده اند و هر کدام تصویری از محتوای مورد نیاز برای چاپ را در خود جای داده اند.

سپس این صفحات قبل از قرار گرفتن بر روی رسانه چاپی ، روی غلطک یا پتو لاستیکی (افست) منتقل می شوند ، که می تواند هر نوع کاغذی باشد که چاپ بر روی آن انجام می گیرد. رسانه چاپی با صفحات فلزی در تماس نیست و این باعث افزایش طول عمر صفحات می شود. علاوه بر این ، دارا بودن مواد انعطاف پذیر غلتک ها یا پتوهای لاستیکی به این معنی است که لیتوگرافی افست را می توان در هر محیط با سطح خشن استفاده کرد.

فلکسوگرافی:

اغلب برای:

بسته بندی و برچسب ها

هر چیزی با الگوهای مداوم کاغذ دیواری و بسته بندی کادو

چاپ فلکسوگرافی نسخه مدرن چاپ لترپرس است و معمولاً برای چاپ روی سطوح ناهموار استفاده می شود. این سبک چاپ از جوهرهای نیمه مایع خشک شده سریع استفاده می کند و می تواند برای مشاغل با حجم بالا استفاده شود.

از صفحات چاپ فتوپلیمر انعطاف پذیر که به دور استوانه های چرخان روی یک پرس وب پیچیده شده اند استفاده می شود. این صفحات مرکب دارای تصویری کمی برجسته از محتوای اصلی هستند و با سرعت زیاد چرخانده می شوند تا تصویر بر روی رسانه چاپی منتقل شود.

لیتوگرافی افست در تولید تصاویر با کیفیت مداوم عالی است و می تواند برای کارهای چاپی با حجم کم یا زیاد استفاده شود. این نیز یک انتخاب همه کاره است زیرا می تواند روی هر سطح صاف چاپ کند ، صرف نظر از اینکه صاف مانند کاغذ باشد یا خشن مانند بوم باشد. برای چاپ فلز نیز مناسب است.

چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال روشی مدرن است که انواع مختلفی از فنون از جمله چاپ جوهر افشان و لیزر را در بر می گیرد. در چاپ دیجیتال ، تصاویر با استفاده از پرونده های دیجیتال مانند PDF به طور مستقیم به چاپگر ارسال می شوند. با این کار دیگر نیازی به صفحه چاپ نیست که در انواع دیگر چاپ مانند لیتوگرافی استفاده می شود پس باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود (مگر اینکه تعداد بیشتری چاپ کنید).

چاپ دیجیتال امکان چرخش سریع را فراهم می کند و به مشاغل اجازه چاپ در صورت تقاضا می دهد. برای کارهای کوچک نیز عالی است – می توان درخواست ها را فقط با یک بار چاپ انجام داد. اگر چاپ دیجیتال را برای شغل مناسب انتخاب کنید ، می تواند روشی مقرون به صرفه برای شما باشد که هنوز هم چاپ های با کیفیت بالا مشابه سایر گزینه های با مقیاس بزرگتر تولید می شود.

فرمت بزرگ:

اغلب برای:

تابلوهای بزرگ به عنوان مثال بیلبورد ، پوستر ، آگهی های وینیل

کاغذ دیواری و نقاشی دیواری

گرافیک کف

لمینیت

همانطور که از نام آن پیداست ، چاپ با قالب بزرگ برای تولید حداکثر عرض رول چاپ وجود دارد. این روش مناسب برای رسانه های تبلیغاتی و مشاغل سنتی که به دنبال تأثیر زیادی بر مشتریان خود هستند ، بر خلاف روش های دیگر مانند چاپ دیجیتال ، منطقه بسیار بیشتری برای کار به شما هدیه می کند.

مجتمع چاپ ایران نشان چاپ بزرگ به جای چاپ روی ورق های منفرد ، از رول های چاپی استفاده می کند که به تدریج تغذیه می شوند تا یک ورق بزرگ تولید شود. برای رسانه های چاپی بزرگ مانند روکش های ساختمان ، بیلبوردها ، بنرها و نقاشی های دیواری ، چاپ با قالب بزرگ بهترین گزینه است. سایر روش های چاپ قادر به تولید یک ماده بزرگ نخواهند بود. بیشتر مشاغل ، چاپ های با فرم بزرگ را برای تولید وسایل مسطحی که می توانند به دیوار آویزان شوند ، انتخاب می کنند ، اما همچنین می توانند تا شوند یا طوری ساخته شوند که آزادانه بایستند.

چاپ صفحه نمایشی:

اغلب برای:

چاپ آرم و گرافیک روی لباس

بنرهای پارچه ای

پوسترها

چاپ صفحه یک روش چاپی است که در آن از مواد ظریف یا مش برای انتقال تصویر به ماده دیگر استفاده می شود. مش کشیده شده است بنابراین صفحه ای ایجاد می کند و جوهر بر روی آن فشار داده می شود تا تصویر با موفقیت چاپ شود. از چاپ رایج که برای چاپ گرافیک روی لباس و سایر پارچه ها استفاده می شود ، می توان از کاغذ و فلز نیز استفاده کرد.

چاپ سه بعدی:

چاپگرهای سه بعدی  پیچیده تر هستند. امروزه حتی مواردی که دارای قطعات متحرک داخلی هستند نیز قابل چاپ هستند. بعد از اینکه جزئیات روی یک برنامه کامپیوتری مانند CAD بررسی شد ، لایه های کوچک با استفاده از یک ماده پلاستیکی خاص روی هم چاپ می شوند.

انواع مختلف تکنیک های چاپ تنظیمات زیادی برای چاپ روی صفحه لازم است ، بنابراین بهتر است برای چاپ موارد تکراری به صورت عمده استفاده شود. برای سفارشات کم تعداد بسیار مقرون به صرفه نیست. اما اگر تصویر زیادی نیاز دارید ، این نوع روش چاپی بسیار مقرون به صرفه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021553*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی